Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030515284970_uu.shtml

Siis ei jumalauta, että vituttaa nämä ay-aktiivien touhut. On kyllä niin punaista meininkiä että. Riippumatta siitä, oliko tuo irtisanominen laiton vai ei, laiton irtisanominen on aina väärin. Ja kyllä, työntekijöilläkin on oikeus järjestäytyä. Mutta mietitääs nyt hetki:

- AKT on siis kuljetusalan ammattiliitto.

-> AKT irtisanoo kiistellysti työntekijänsä. Työnantajilla (siis kuljetusalan yrityksillä) ei osaa eikä arpaa koko tapaukseen.

-> AY-aktiivit hermostuvat OMAN ammattiliittonsa toiminnasta, ja rupeavat lakkoilemaan TYÖNANTAJILLEEN ja täten aiheuttavat hallaa yrityksille, joilla
ei ollut osaa eikä arpaa koko jutussa. Ei koko työnantajapuolella.

Ei saatana mitä idiootteja. En vittu ikipäivänä tule kuulumaan yhteenkään ammattiliittoon, kun meininki on tommosta. Työttömyyskassa riittää hyvin.

Isä ei pidä mitään yhteyttä minuun eikä oikeastaan muihinkaan meistä lapsista. En ole edes vielä tänä vuonna jaksanut käydä sen luona kylässä kertaakaan kun vituttaa olla aina se joka ottaa yhteyttä ja kyselee kuulumisia. Sitten kun sinne menee niin isän avokki päivittelee aina että "ei ookkaa näkyny aikoihin". Jos itsellä on joskus lapsia ja vaikka eroasinkin niiden äidistä niin kyllä nyt helvetti edes soittaisin joskus ja kysyisin mitä kuuluu.

Täällä sama homma. Jouluisin pistää ehkä tekstiviestin, johon en enää jaksa edes vastata. Viimeksi taisin nähdä isää pari-kolme vuotta sitten, kun sain ylioppilaslakin. Koulun pihalla muutama sana vaihdettiin, onnitteli ja antoi lahjan. Itseä tuo ei sinällään enää edes haittaa, hyvin olen pärjännyt ilmankin. Päin vastoin - tuntuisi melko typerältä, mikäli nyt alkaisi yhtäkkiä pitämäänkin yhteyttä aktiivisesti.

Luultavasti noi teidän paskat isät, joita siis todellakin riittä, aktivoituu jossain 50-60v. Hujakoill viimeistään. Huomaavat, että vanhenevat ja jotain tarttis varmaan tehdä toisin, ettei ihan tartte kuolla katuen.

Siinä teillä on sitten henkilökohtaisesti mahdollisuus suureen kasvuun. Antakaa anteeksi, sillä se on myös oma etu. Vihaa/kaunaa/katkeruutta ei kannata kantaa mukanaan, ei vaikka sen naamioisi välinpitämättömyydeksi.

Jep. Vaikkeivat itte aktivoituisikaan, niin yhteyttä kannattaa pitää. Jossain vaiheessa molemmat huomaavat välittävänsä toisistaan tms., perimmäisiä asioita. Jos vuosikausia ootte olleet puhumatta, niin kun saatte toisillenne jotain kerrottua, juttua tulee ennemmin tai myöhemmin.

Itse en kyllä väkisin ala yhteyttä pitämään, mikäli isä on alunperin ne välit meidän lasten suuntaan jäädyttänyt. Nykyään siis naimisissa, uuden akan kanssa kaksi lasta. Pisti välit poikki pari vuotta sitten ainoaan siskoonsakin, kun sisko ei suostunut perumaan omia tärkeitä menojaan kalenterista isän pyytäessä häntä lapsenvahdiksi. Veikkaan, että tulee mielenkiintoinen taistelu perinnöstä joskus tulevaisuudessa (mikäli sellaista isän nimissä tulee siinä vaiheessa olemaan pätkääkään).

Välinpitämättömyyttä, katkeruutta, vihaa tai jotain sellaista tämä kai sitten on. Ei vaan vittuakaan kiinnosta itse alkaa väkisin pitämään yhteyttä isään, joka eron jälkeen ei ole pitänyt yhteyttä tai ikinä jeesannut, kun apua olisin tarvinnut.

Automyyjät. Joukosta löytyy niin ammattitaidotonta porukkaa, että ovat koko myyntialalle häpeäksi. Laitoin tarjouspyynnön tietystä autosta tietyillä varusteilla. Tarjousta ei kuulunut, eikä kaveri vastannut yhteydenottoihin. Kun lopulta tavoitin kyseisen kaverin, lupasi duunata tarjouksen vielä samana päivänä. No ei sekään onnistunut ajoissa, ja kun se tarjous lopulta tuli, se oli täysin väärällä koneella ja varusteilla. Pitäköön tunkkinsa.

Kirjotat pitkää tekstiä netissä etkä tallenna ja vahingos Copy-Paste tilanteessa hävität kun meet kopioimaan jotain vitun linkkejä prkl. prkl mä sanon
nää tietokoneet ei oo ikinä ollu mun ystäviä.

Karstakeuhkon avatar.

Itse itseäni lainaten: "Jes! Kuume ohi ja kurkkukipukin alkaa olla selätetty.
Nyt maltilla viikon verran ja sitten pääsee taas riehumaan ...jos ei mene sairastumaan uudestaan"

Eikä tarvitse arvata kuka meni sairastumaan uudestaan :curs:

Eilen pääsin kehumaan, et silmätulehdus ohi ja sai laittaa piilarit päähän taas. Ni nyt aamulla saatana taas toi silmä vähän punanen. Alkaa vituttaa tä pikkuhiljaa jo.

Kesätöiden saaminen on niin perkeleen vaikeaa vasta korkeakoulunsa alottaneelle ja rahattomana pitäisi kesä asua kalliissa vuokrakämpässä. Työkokemusta eripaikoista on kolmelta kesältä, mutta ei kelepaa mihinkään. Kaverit saavat suhteilla kesätöitä eestä ja takaa. Noh, ainakin ehtii reenaamaan kesällä.

Millä vitulla tää firma pysyy pystyssä, kun lähden kahden päivän päästä helvettiin täältä? Mikään ei kuulu kenellekään. Toi yksikin saatanan vanha homekorva on tainnu tehdä tänään vartin töitä. Jos pyydät jotain tekeen, niin "ei kuulu mulle".

Äskenkin yksi tyyppi istui paskalla, toinen oli piilossa jossain nakkisuojassa ja minä olin ainut joka teki jotain. Ja tottakai se olin minä, joka nakitettiin taas toiseen hommaan, kun ketään muuta ei ollut mailla halmeilla.

On se vittu kumma, kun viimeisinä päivinä vielä pistää vitutuksen päälle, vaikka periaatteessa voisi olla sillä asenteella, että ei muuten kiinnosta.

Itse en kyllä väkisin ala yhteyttä pitämään, mikäli isä on alunperin ne välit meidän lasten suuntaan jäädyttänyt. Nykyään siis naimisissa, uuden akan kanssa kaksi lasta. Pisti välit poikki pari vuotta sitten ainoaan siskoonsakin, kun sisko ei suostunut perumaan omia tärkeitä menojaan kalenterista isän pyytäessä häntä lapsenvahdiksi. Veikkaan, että tulee mielenkiintoinen taistelu perinnöstä joskus tulevaisuudessa (mikäli sellaista isän nimissä tulee siinä vaiheessa olemaan pätkääkään).

Välinpitämättömyyttä, katkeruutta, vihaa tai jotain sellaista tämä kai sitten on. Ei vaan vittuakaan kiinnosta itse alkaa väkisin pitämään yhteyttä isään, joka eron jälkeen ei ole pitänyt yhteyttä tai ikinä jeesannut, kun apua olisin tarvinnut.

Mä en ehkä koe tarvetta että pitäisit yhteyttä, mutta koita itsesi takia antaa anteeksi. Sen pystyt tekemään jos ymmärrät miksi isäsi on tehnyt kuten se on tehnyt. Sillä on joku todella iso syy kun se tekee noin isoja juttuja. Ja jos sillä ei ole ja tekee silti, niin sitten se on sairas eikä sitä voi siitä syyttää.

Mutta ymmärrän kyllä senkin jos et vielä pysty, ehkä asia on liian arka ja lähellä. Ehkä jonain päivänä kuitenkin pystyt, ja muista silloin nämä neuvot. Tai ole muistamatta. Siihenkin sulla on täysi oikeus.

Vittu, tilasin varuste.net:stä kamat oikein valkaten että löytyy hyllystä kun luvataan että seuraavana päivänä on jo perillä. Paskan marjat. Tilana näkyy että toista vuorokautta valmiina lähetettäväksi mutta mitään ei ole tapahtunut ja sähköpostiinkaan ei vastattu vaikka aamulla laitoin kyselyä.

Kannattaisi ymmärtää että jos nettikauppaa pitää niin sähköposteihin vastataan välittömästi ja toimitukset toimitetaan saman tien.

Kaikki menee päin vittua, saatana.

E: tai no helvetti, kun ei mee ees sitä päin...

Sulla on nyt näitä pari sivullista niin avaudu ihmeessä. Pakkiksen dr. Philit löytää kyllä ratkasun ongelmaan kun ongelmaan. Vitutuksen syitä tietämättä osaan jo antaa kaks neuvoa: A.Jätä se B. Ota lopputili. Ihan kumpi sopii tilanteeseen paremmin.

Back
Ylös Bottom