Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jooh siis vatsalihas laittees ja sit jossain penkkivemputus. no kahtelin itse vaa touhua sivu silmällä koska olin menossa kyykyn ja leukojen jälkeen itsekkin penkkiä tekemää mut ne vaa veteli siin 30min about ykkösiä.
komediaa tai ei, sitä se mulle ainakin oli. pari kaveria tuli salille ja ootteli siinä istuen josko penkkipaikka vapautuisi. 15min istumisen jälkeen pääsivät penkkaamaan. aloittivat vähä kevyemmillä lämpösarjoilla ja sitten 6x1 eli maximit koittivat kuusi kertaa aina painoa lisäten. pari kertaa jäi rinnallekkin. sen jälkee vielä vähä painoja pois ja yks vitosen sarja. sitte kävivät vatsalihaslaitteellla nylkyttämäs ja viel jollain koneella joka on penkkipunneruksen tyylinen laite parit sarjat ja pois. kait tämä oli sitten se "penkkipäivä" eikä vaan rinta päivä tai vastaava :D
komediaa tai ei, sitä se mulle ainakin oli. pari kaveria tuli salille ja ootteli siinä istuen josko penkkipaikka vapautuisi. 15min istumisen jälkeen pääsivät penkkaamaan. aloittivat vähä kevyemmillä lämpösarjoilla ja sitten 6x1 eli maximit koittivat kuusi kertaa aina painoa lisäten. pari kertaa jäi rinnallekkin. sen jälkee vielä vähä painoja pois ja yks vitosen sarja. sitte kävivät vatsalihaslaitteellla nylkyttämäs ja viel jollain koneella joka on penkkipunneruksen tyylinen laite parit sarjat ja pois. kait tämä oli sitten se "penkkipäivä" eikä vaan rinta päivä tai vastaava :D
Miten porukka jaksaa noin paljon kytätä muitten tekemisiä. Ihan sama vaikka joku tekis joka päivä pelkkää penkkiä nii mua ei ainakaa hetkauta ollenkaa.
... Kun tulin hakemaan kamojani tikkauksen jälkeen, Sakke ihmetteli minne olen menossa, minultahan jäi treeni kesken...
^ on muuten aikas wanha.
http://www.youtube.com/watch?v=myWNGDwIW-s&feature=bf_next&list=UUB3T200Mk1Q7L2HNYyTQ6vA&lf=plcp
vemputusta. tää on kiva tonne alalotveihin ja latvoihin.