Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
jooh siis vatsalihas laittees ja sit jossain penkkivemputus. no kahtelin itse vaa touhua sivu silmällä koska olin menossa kyykyn ja leukojen jälkeen itsekkin penkkiä tekemää mut ne vaa veteli siin 30min about ykkösiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jooh siis vatsalihas laittees ja sit jossain penkkivemputus. no kahtelin itse vaa touhua sivu silmällä koska olin menossa kyykyn ja leukojen jälkeen itsekkin penkkiä tekemää mut ne vaa veteli siin 30min about ykkösiä.

Mieti miten hauskaa olisi vielä se, että samat jampat tulisivat seuraavana päivänä tekisivät pelkkää kyykkyä tai vetoa.

Kyllä siitä helposti tulee 30min jos kuus ykköstä paukuttaa neljän minuutin palautuksilla. No joo, menee offtopiciksi. Jatkakaa

komediaa tai ei, sitä se mulle ainakin oli. pari kaveria tuli salille ja ootteli siinä istuen josko penkkipaikka vapautuisi. 15min istumisen jälkeen pääsivät penkkaamaan. aloittivat vähä kevyemmillä lämpösarjoilla ja sitten 6x1 eli maximit koittivat kuusi kertaa aina painoa lisäten. pari kertaa jäi rinnallekkin. sen jälkee vielä vähä painoja pois ja yks vitosen sarja. sitte kävivät vatsalihaslaitteellla nylkyttämäs ja viel jollain koneella joka on penkkipunneruksen tyylinen laite parit sarjat ja pois. kait tämä oli sitten se "penkkipäivä" eikä vaan rinta päivä tai vastaava :D

Omakin treenini on talla hetkella sellainen, etta aamulla teen kyykyt ja illalla treenaan ylakropan (kyykkaan siis 4 krt/vko). Tekemani penkkiohjelma vaatii myos 3 krt/vko penkkausta, joten kerran viikossa illan treeni on monta sarjaa pelkkia 1-2 toiston sarjoja, jonka jalkeen muutama ojentajapunnerrus ja kotiin. Toki voi olla, etta kyseisilla herroilla oli kanan koivet, mutta kuvaamasi treeni ei valttamatta tarkoita, etteivatko osaisi treenata.

komediaa tai ei, sitä se mulle ainakin oli. pari kaveria tuli salille ja ootteli siinä istuen josko penkkipaikka vapautuisi. 15min istumisen jälkeen pääsivät penkkaamaan. aloittivat vähä kevyemmillä lämpösarjoilla ja sitten 6x1 eli maximit koittivat kuusi kertaa aina painoa lisäten. pari kertaa jäi rinnallekkin. sen jälkee vielä vähä painoja pois ja yks vitosen sarja. sitte kävivät vatsalihaslaitteellla nylkyttämäs ja viel jollain koneella joka on penkkipunneruksen tyylinen laite parit sarjat ja pois. kait tämä oli sitten se "penkkipäivä" eikä vaan rinta päivä tai vastaava :D

No voihan vittu.

Miten porukka jaksaa noin paljon kytätä muitten tekemisiä. Ihan sama vaikka joku tekis joka päivä pelkkää penkkiä nii mua ei ainakaa hetkauta ollenkaa.

Miten porukka jaksaa noin paljon kytätä muitten tekemisiä. Ihan sama vaikka joku tekis joka päivä pelkkää penkkiä nii mua ei ainakaa hetkauta ollenkaa.

Olen miettinyt tassa taysin samaa. Itse en jaksa sekaantua muiden treeneihin sen kummemmin kuin, etta jos salilla on todella vahan ihmisia ja joku vieressani kyykkaa tai maastavetaa surkealla tekniikalla, niin saatan varovasti kysella, etta voinko vahan neuvoa tekniikkaa. Jos ilmeesta heti nakee, etta ollaan sita mielta, etta mun pitaisi painua vittuun, niin sitten annan asian olla. Yhdysvalloissa tuntuu tosin silta, etta monet naiset luulevat naita iskuyrityksiksi...

Viimeks näin jonkun tyypin smithissä, se kyykkäs tosi oudolla asennolla, nojas tosi paljon taaksepäin sitä tankoa vasten, jalat leveellä, jalkaterät ulospäin.. siinä oli vielä aika isot raudat, yli 100kg.
Kävin kysymässä siltä et mitä se oikein tekee niin se sanoi et polvi leikattu ja kuulemma ainut tyyli millä pystyy kyykkäämään kunnolla.

Smithissä kun kyykätään niin sitä tankoa vasten pitää nojata? Ja jos sillä sattu vielä polveen normikyykky? Ei tuossa mitään komediaa kyllä ole.

Pirkanmaalaisella salilla jossa treenailin, kävi treenaamassa Sakke niminen heppu. Oli ollut nuorempana SM-tason penkkipunnertaja ja tinkimätön treenaamaan vieläkin. Asiallinen kaveri muuten, neuvoi alottelijoita, mutta hermoheikko. Kerran heitti hermostuksissaan tiellään olleen selkäpenkin salin 2-kerroksen lasista läpi, alla oli salin parkkipaikka, penkki osui onneksi tyhjään parkkiruutuun. Davidin selkäsoutukoneeseen kävi hitsaamassa 50kg kiekot kiinni, olipahan painot valmiina. Tietysti rajoitti vähän pienempien kavereiden treenaamista ko. laitteella.
Kerran selkätreenissä minulta katkesi vaijeri kesken vedon alataljasta ja tuloksena ommeltiin 5 tikkiä takaraivoon viereisellä ensiapupolilla. Kun tulin hakemaan kamojani tikkauksen jälkeen, Sakke ihmetteli minne olen menossa, minultahan jäi treeni kesken...

Oli pakko tulla avautuun vaikka en tiiä meneekö enemmän vitutuksen puolelle

Samalla salilla käy pitkätukkainen voimamies. Tää kaveri on siis ihan omaa laatuaan ja uskon että sillä on jotain hätänä. Oon nyt pari kertaa sattunu samaan aikaan salille ja joka kerta tää kaveri ravaa salia _vitun_ vihaisen näköisenä ettien painoja ja muuten vaan. Esimerkkinä nyt tänään sit oli kaverilla mavepäivä ja tapansa mukaa pyöri ympäri salia ettien painoja. Kun tuli raskaitten sarjojen vuoro (jotain yli 200kg varmaan) kaveri nosti naama punasena painot ylös ja tiputti alas niin että koko sali raiku siittä kolinasta. Ja ymmärrän toki että raskaita painoja ei nyt niin hitaasti pysty laskemaan mutta se kolina soi oikeasti korvissa vielä sarjan jälkeenki. Valehtelematta koko sali seuras tän kaverin toimintaa ihmetellen.

Noh en sen enempää kritisoi mutta muut salilla kävijät voisi kuitenkin ottaa huomioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom