Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hauska tapaus tänää: kaksi teinipoikaa tuli salille ja näillä herrasmiehillä oli mukana sitten teinityttönen. No pojat kolusivat laitteita läpi aivan vimmattua tahtia ja pistivät tytön tekemään liikkeet aina samalla painolla kuin itse tekivät -eihän se tyttö saanut yhtäkään toistoa aikaiseksi, tietenkään.

Onhan tämäkin yksi tapa päteä. Varmaan oli pojat ihan voimiensa huipulla kun nainen ei jaksanut nostaa mitään.

Se tunne kun karvahansu hanhi vetää maasta enemmän kuin 99,9997% pakkislaisista.

Meidän salilla käy kävelevä salikomedia. Treenaa kyllä kovaa, ja on sen näköinenkin. Varmaan miltei pari metrii pitkä ja painoa varmaan joku 130kg. Kaveri käy alkulämmöks vetää solkut. Kaverin väri on kyllä jo aivan yliruskettunut. Sit salilla se välillä menee peilien eteen puristelee selkäfinnejä, HYI SAATANA! Sitten kaverilla on mukana huulirasva, mitä sitten laittelee toistojen välissä. Suihkun jälkeen kaveri aina hakeutuu lähelle toista pukkarissa ja nostaa toisen jalan munasillaan penkille ja alkaa rasvaa koko kehoa. En nyt kyllä tiedä onko salikomediaa vai muuten vaan oikein ällöttävää!

Tänään, tai no siis eilen, joku varmaan vuoden tai pari mua nuorempi nainen/tyttö väritteli pukuhuoneessa jotain hello kitty- piirrustusta

Tänään, tai no siis eilen, joku varmaan vuoden tai pari mua nuorempi nainen/tyttö väritteli pukuhuoneessa jotain hello kitty- piirrustusta
Mitä teki?!

Väritän värityskirjaa,
vedän viivan pisteestä toiseen.
Kokoan palapeliä josta puuttuu paloja.
Joku auttaa löytämään, toinen katkoo kyniään.
Väritän värityskirjaa verellä.

-Ismo Alanko

Olin tulossa Prismasta kotiin kahden täyden muovipussin kanssa. Rappukäytävässä toinen pussi repeää ja pari tonnikalapurkkia putoaa lattialle. Ei ongelmaa, huomasin ajoissa ja jaoin rikkinäisen pussin tavarat sitten salireppuun sekä tähän toiseen muovipussiin. Nostan täyttämäni muovipussin maasta ja SEKIN REPEÄÄ. :D Onneksi olin jo melkein kotiovella ja sain taiteiltua tavarat kotiin. Ostin Prismasta tänään siis kaksi tosi hyvää muovipussia. :) :) En usko että noin käy enää koskaan. Sen verran komedialeffatilanne oli.

Käynyt itselle vastaava jo kerran tänä vuonna ja ainakin 3 kertaa viime vuonna. Kyllä se sullekkin vielä uudestaan käy. Tosin itsellä tuntuu ne pohjat tai kahvat antavan periksi juuri puolivälissä matkaa keskellä katua ihmisten seassa. Koskaan ei tietenkään ole mukana varakassia ja sitten kannellaan syli täynnä suu vaahdoten vitutuksesta himaan.

Nyt kyllä vituttaa kaupungin teiden kunnossapito. Ulkona on ihana ilma mutta niin pääkallokeli ettei mitään rajaa. Ulkona ollessani huomasin ettei yhtäkään jalkakäytävää 2 km matkalla ole hiekoitettu. Aivan jäässä ja suuri osa matkasta on ylä- tai alamäkeä. Ihme kyllä, ettei lentänyt perse edellä kauppakassien päälle.

Jotenkin aina yhtä hauskaa nähdä, kun joku tekee ylätljaa siten, että ala-asennossa mennään melkein vaakatasoon. Tuossa toissapäivänä näin kahden jampan treenailevan ,toinen suht isossa kunnossa ja toinen vasta-alkaja. No tämä aloittelija teki ylätaljaa sitten takniikalla, jollaista en ole ennen nähnyt, tai edes tiennyt olevan mahdollista. Eli tämä jamppa veti niin kehoa mukaan, että lapaluut kävivät valehtelematta melkein lattiassa! Ja siis joka vedossa painopakki kolahti ylhäällä kiinni taljan rakenteisiin.

Luulisi tuossa jo olevan aikamoinen luokkaantumisriski, mutta enemmän ihmettelin sitä, että tämä kokeneemman olonen kaveri ei puuttunut toimintaan... Ei sinänsä hauskaa, mutta koomisen näköstä kylläkin.

Tosin, asiahan on sitten selvä, jos tässä liikkeessä yritettiin yhdistää ylätalja, kulmasoutu ja pystysoutu :rock:

Tosin, asiahan on sitten selvä, jos tässä liikkeessä yritettiin yhdistää ylätalja, kulmasoutu ja pystysoutu :rock:

Helppo ja nopea tapa tehdä giant-settejä :D

kyykky teline saa vähän kyytiä.
9705366.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom