videokin oli kans yks vitun video, mutta pointsit kaverille videon kuvauksesta; "48v veteraanikarvahansu kohautteli taas hiukan minkä jaksoi eli 350kg nyt, huhhuh." vittu veteraanikarvahansu, CAMOON!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luu kurkkuun.Se tunne kun karvahansu hanhi vetää maasta enemmän kuin 99,9997% pakkislaisista.
Mitä teki?!Tänään, tai no siis eilen, joku varmaan vuoden tai pari mua nuorempi nainen/tyttö väritteli pukuhuoneessa jotain hello kitty- piirrustusta
Jp, se on iha normaalia. Itte oon rinnallevedos pari kertaa kaatunu perseellee :D
Olin tulossa Prismasta kotiin kahden täyden muovipussin kanssa. Rappukäytävässä toinen pussi repeää ja pari tonnikalapurkkia putoaa lattialle. Ei ongelmaa, huomasin ajoissa ja jaoin rikkinäisen pussin tavarat sitten salireppuun sekä tähän toiseen muovipussiin. Nostan täyttämäni muovipussin maasta ja SEKIN REPEÄÄ. :D Onneksi olin jo melkein kotiovella ja sain taiteiltua tavarat kotiin. Ostin Prismasta tänään siis kaksi tosi hyvää muovipussia. En usko että noin käy enää koskaan. Sen verran komedialeffatilanne oli.
Tosin, asiahan on sitten selvä, jos tässä liikkeessä yritettiin yhdistää ylätalja, kulmasoutu ja pystysoutu
mutta sentään pukuhuoneessa eikä salin puolella (:Tänään, tai no siis eilen, joku varmaan vuoden tai pari mua nuorempi nainen/tyttö väritteli pukuhuoneessa jotain hello kitty- piirrustusta
mutta sentään pukuhuoneessa eikä salin puolella (: