Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
"oottekste viel kaua tääl, haluttas kaverinkaa tulla reenaa" ööö..Tulkaa vaa eiköhä tänne mahu.. "no mut kyl te varmaa lähette enne ku tää sali menee kii, vai?" Joo. Mitä vittua? Homoilemaan rauhassa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku eläkeikää lähentelevä mies oli vauhdissa salilla tänään, kertoili tällästä tarinaa: Oli yks yö kun vaimo oli poissa kotoa, ja kun se tuli aamulla ni mä kyselin että misä sä olet ollut. Vaimo vastas että kaverilla. Mies oli sitte soittanut vaimonsa kavereille ja kyselly että oliko tämä ollut yötä heidän luona, eikä ollu missään kuulemma ollut.

Äijä päätti tehdä sitten samat ja oli jonkin yön ollut pois kotoota ja tullut vasta aamulla. Vaimo oli tietysti soittanut miehen kahdeksalle kaverille ja kysynyt, että oliko Simo teikäläisen luona viime yönä. Kuus ensimmäistä oli kuulemma vastannut että joo täällä se oli ja kaks viimistä että oli toki ja täällä se Simo on vieläkin.

Ehkä vanhinpia vitsejä mitä on. Tietysti sattunut just tollekkin papalle..

Vähän ontuva toi vitsi.. Miksi se vaimo soitti muillekin kavereille jos jo ensimmäinen sano, että Simo oli sen luona. Huijauksesta käräyttämiseenkin olis riittänyt kahdelle kaverille soitto, mutta minkä takia se soitti kaheksalle?! Sorry, mutta mä oon vähän tämmönen tosikko :D

meijän salilla käy tällänen monni
http://www.youtube.com/watch?v=HEexf-aySZA

välillä naurattaa ja välillä vituttaa. kaiken mitä se touhuu tapahtuu tolla samalla asenteella. joskus se on jossain liikkeissä ruvennut neuvomaankin ettei mee selkä rikki :face:

Mua ainaki vituttaa et sä oot nii pelle ja meet kuvaa tommosia. Jos sua oikeesti kiinnostais ni menisit ees neuvoo sitä miten se pitäs tehdä.

Viimeksi muokattu:
Mua ainaki vituttaa et sä oot nii pelle ja meet kuvaa tommosia. Jos sua oikeesti kiinnostais ni menisit ees neuvoo sitä miten se pitäs tehdä.

Vaan jos pointin ymmärsin oikein, niin tämä jamppa on juurikin se joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja neuvovan muita. Kaikkia kun ei katsos neuvota, ei vaikka miten päin vittua tekisi.

Kerran muuten oli yksi tavallinen tapaus kanssa salilla. Aloittelin just penkkaamaan ja oli joku tyyliin 6x6 setti vuorossa. Eli siinä nyt menee tovi kun tuon tekee lämmittelyineen. Kysyi sitten jo lämppärisarjoissa että meneekö mulla kauan. Sanoin että menee tässä hetki kun on vielä pari lämppäriä ja sitten KUUSI SARJAA! Sanoin että tuu ihmeessä tekeen välissä, no se sanoi että sille sopii odotella. No se sitten odotti ja joka saatanan sarjan jälkeen kysyi että meneekö vielä kauan. Pari kertaa jaksoin vastata sarjamäärän ja sitten piti jo kattoa silleen että "suksi nyt vittuun siitä" katseella. En mä tietty mitään sanonut kun ei kuulu mun tyyliin sellanen. Vähän kyllä häiritti kun se möllötti siinä penkin vieressä koko sen ajan kun tein sarjojani.

En tiiä oliko komediaa vai vitutusta mutta ihmetystä nyt ainakin.

Samoin. Ihan sairasta hommaa ja niin tuomitsevaa kuin vain voi olla! Only in the US of A.

Kaverin kanssa kaytiin tuolla kerran ihan vain huviksemme tekemassa mave treenin, jossa tarkoituksella annettiin tangon tulla alas ja kunnolla. Kaksi kertaa tultiin varottamaan, jonka jalkeen porttikielto. Tuttu oli myos kaynyt tekemassa tempasuja tuolla, jolloin tietysti tiputti tangon paan paalta. Lensi ulos hetkessa. :D Tosin salin parasta antia on, etta perjantaisin Planet Fitnessit tarjoaa jasenille ilmaista pizzaa niin paljon kuin napa vetaa. Tamankin tarkoituksena on nayttaa, etta jasenet ovat "tavallisia" ihmisia, jotka eivat tuijota kaikkea mita suuhun laittavat...

301777_300878699985122_118339324905728_756128_1780942252_n.jpg

^Strong math!

Liian intenssiivinen lämmittely --> 60kg rinnalle viimeisessä toistossa --> "TURVA"raudat säätämättä muutaman millin rintakehää alempana --> ei yksinkertaisesti tippunut levyt vaikka kuinka ilmaan runkutin --> makoilen yksin salilla penassa tankoa pitelemässä samalla miettien mitäköhän sitä söis illalla.

Liian intenssiivinen lämmittely --> 60kg rinnalle viimeisessä toistossa --> "TURVA"raudat säätämättä muutaman millin rintakehää alempana --> ei yksinkertaisesti tippunut levyt vaikka kuinka ilmaan runkutin --> makoilen yksin salilla penassa tankoa pitelemässä samalla miettien mitäköhän sitä söis illalla.

Ootko vieläkin siellä? Voin tulla jeesimään.

Se tunne vaan oli kaikkea muuta ku miellyttävä...:D.
Keskittyminen treeniin kärsi niin paljon et meinasin esim ojentajia tehdessä heittää kapulan kesken kaiken kädestä ja alkaa fiksaamaan niitä helkkarin housuja :curs:.
Toivotaan et joku edes sai hyvät naurut mun venkoilua katellessa ku ite treeni meni aivan reisille, tai tässä tapauksessa hanuriin :D.

Ajatus hanurista lol!! :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom