Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Taisin tänään ite olla se komedia, kun pieretti ja tein jalkaprässiä. Kivasti törähti aina joka kolmannella :D Mutta vedimpäs silti sarjat loppuun, vaikka vähän hävettikin :puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahahaa :D hyvä källi!! kun ei osunu omalle kohalle ;)

Hahahah. Muutama vuos sit eräällä kaverilla oli tapana harrastaa samanlaista, tai kun muut sen frendit oli tekemässä sarjaa niin se hiippaili ohitte. Sitten oli mukavaa, kun ulkopuoliset menee siitä ohitte, että huhhu.

Ittelle sattunut tässä viime aikoina nyt pari ainakin omasta mielestä suhtkoht hauskaa juttua joista toinen herätti muutaman jatkokysymyksen omassa mielessä ja toisesta jäänyt paskan haju nenään :/

Elikkä tämä ensimmäinen juttu sattui tuossa pari viikkoa sitten salilla reenatessa. Olin lopettelemassa treeniä ja tein siinä leuanveto-paikan lähellä viimeisiä sarjoja kun siihen viereen pamahtaa n. 20v mies ja jonkin sortin tyttöystävä/kaveri. Aiemmin tämä samainen miekkonen oli näyttänyt "oikeita" tekniikoita tälle naisystävälleen esim. "soutua" ylätaljassa ja aina niin hienoa runkkupenkkiä. Tällä kertaa tämä mies ei kuitenkaan ollut tulossa opettamaan leuanvetojen saloja tälle naiselle vaan hän olikin tulossa ihan vain kokeilemaan kuinka monta leukaa hän saisi tehtyä. Siitä enempää välittämättä jatkoin omia touhujani siinä lähettyvillä ilman kiinnittämättä varsinaista huomiota miehen toimiin. Tämän miehen lopetettua leukojen vetämisen kuitenkin kuulin hänen kommentoivan suoritustaan jollain aivan odottamattomalla tavalla, hän nimittäin tokaisi suorituksen jälkeen "Ei oikein nyt jaksa vetää kovin montaa leukaa kun on nämä vaatteet päällä kun ne kuitenkin painaa." Tiedä sitten mitä tämä mies tuolla sanomisellaan oli tarkoittanut, mutta kyllä jouduin siinä vaiheessa vetäytymään pukukopin puolelle miettimään mitä tämä mies sitten oikein mahtaa siellä kotona ikinä tehdäkkään ja en siinä nyt ihan vieressä kehdannut alkaa räkättämään. :)

Toinen hauskahko juttu olikin sitten jo ihan oman toilailun ansiosta. Olin siis tuossa koko hiihtoloman matkoilla ja loman aikana aloin sitten ihmettelemään, että mihin ihmeeseen se sheikkerikin on nyt taas kadonnut. Tämäkin mysteeri selvisi sitten kotiin palatessa kun pääsin vilkaisemaan tiskipyödälle. Siellähän se sheikkeri odotteli ihan täydessä valmiudessa, oli nimittäin jäänyt litkut jostain syystä sisälle. Olin kuullut kavereilta aiemmin siitä hajusta mikä niistä alkaa lähtemään, jos jättää vaikka ihan pariksikin päiväksi jonnekkin lojumaan ja alkoihan siinä jo vähän uteliasuus heräämään, että onko tarinoilla jotain perää. Sheikkerin avattuani voin kyllä nyt sanoa, että haju ei todellakaan ollut mikään ruusun raikas. :urjo:

Hahahah. Muutama vuos sit eräällä kaverilla oli tapana harrastaa samanlaista, tai kun muut sen frendit oli tekemässä sarjaa niin se hiippaili ohitte. Sitten oli mukavaa, kun ulkopuoliset menee siitä ohitte, että huhhu.

Haha, oikein :D Ihmiset on muutenki jotenki kauhee huumorittomia nykyää :D

Taalla kun on naita pierujuttuja salilla, niin onnistunein kertani oli ylaasteella. Pieretti aivan saatanasti, joten pidin huolta, etta olin ensimmaisena ulos pukkarista, jotta voisin livahtaa jonnekin pieraisemaan. Fiksuna poikana livahdin ennen muiden saapumista paikalle koulun liikansalin valinevarastoon. Sinne tuli paastettua elamani haisevin leija. Nopeasti varastosta ulos leikkimaan puolapuiden kanssa ennen muiden tuloa paikalle. No heti sinne saliin sitten putkahtaa luokan tytot, jotka tietysti kavelevat suoraan valinevarastoon hakemaan jotain mattoja. Kaytannossa kavelivat siis porukalla sisaan ja noin 10s myohemmin ankevat ovesta ulos oksennukset suussa hirvealla vauhdilla ja paalle mielettomat "Yook! Hyi helvetti!" -huudot

Haju oli niin kamala, ettaivat suostuneet hakemaan mattoja sielta, vaan odottivat, etta heidan opettajansa hakee ne sielta. Toki tassa oli vahan sellaista ylaastetyttojen draamaan mukana. Itse kyylaan tilannetta salin vastakkaiselta puolelta ja pyrin parhaimpani mukaan olemaan rajahtamatta nauruun. :D

Tiedä kuuluisko tämä komediaan vai vitutukseen mutta olin tänään puoli tuntia ennen salin aukeamista oven takana raapimassa. Siinä sitten sisään päästyäni ihmettelin miten lauantaiaamuna on aivan helvetisti porukkaa ja kaikki tekemässä "seksikkäitä" liikkeitä kuten penkkiykkösiä ja hauberia.. Pian sitten asteli kuvausryhmä saliin ja alkoivat kuvaamaan. Ihmiset ravasivat sokeasti kameran perässä ja yrittivät päästä kuvattaviksi.. Ikinä en ole nähnyt niin montaa penkkimaximikokeilua tunnissa :D Toivon vain ettei itse joutunut kameran uhriksi..

Tänään aiheutin varmaankin itse salikomediaa. Syväkyykkäsin, kunnes tasapaino yhtäkkiä hieman horjahti taaksepäin ja istahdin lattialle.. No, pers ylös lattiasta ja harjoitukset jatkuivat.. :puntti:

Edit. Myös eräs pikkupoika sai suupieleni kohoamaan tänään. Lauma nassikoita kulki sitä salia rajaavan verkkoaidan (vai mikä lie häkkiseinä se onkaan..? :D) viertä jonnekin telinesaliin. Yksi pojista pysähtyi ja katseltuaan hetken aikaa touhua kuntosalilla tuumasi et ”höh, onko noilla muka hauskaa tuolla?”

On on.. :david:

o/

Tänää kävi pojat sitte niin, että kun vetelin leukoja niin housut putos kesken kaiken.

Tama onnistuu yllattavan helposti, jos pitaa verkkareiden taskussa lompakkoa ja sinne lompakkoon paassyt kertymaan keskimaaraista painavampi maara kolikoita.

Nimim. kokemusta on.

Meidän salilla kerran oli pari mua vanhempaa jannua jotka treenasivat kahdestaan vuorotellen samoissa laitteissa. Esim. jalkaprässissä kun toisen vuoro loppui, niin se päästi mojovan pierun aina ennen seuraavan vuoroa :D Tuntui miehillä olevan ilmavaivoja kun piereskelivät pitkään ja piti olla vallan toisella puolella salia. Heitä ja minua nauratti, mutta yksi vanha äijä ärähti että lopettakaa jo. Kyllä ne sitten lopettivat.

Oli vaan outo tilanne, kun meidän salilla porukkaa on aika ujoa ja omissa oloissaan. :puntti::nolo:

Tänää kävi pojat sitte niin, että kun vetelin leukoja niin housut putos kesken kaiken.

:D

Off topic: Ei liity mitenkään saliin, mutta mulla kävi kerran noin kun pyöräilin lähikauppaan ostoksille ja nousin pyörän selästä. En ollut jostain syystä laittanut farkkujen nappeja tai vyötä kiinni.
Taisi olla silloin vähän darra.

Mitähän sillä lompakolla salilla tekee? :confused:

Ketjun aiheeseen kai sopisi eilen todistettu alaselkätreeni ylätaljassa. Saattoi toki olla harkittu tekniikka, mene ja tiedä.

Mitähän sillä lompakolla salilla tekee? :confused:

Mulla oli tapana vuosia sitten kayda kaupassa puntin jalkeen ja joskus laiskuuttani en jaksanut raahata reppua ja lukkoa mukaan, joten lompakko oli treenin aikana pidettava taskussa. En tosin suosittele tata, jos aikoo tehda kulmasoutua...

Mä ainakin hartaasti toivon, etten aiheuttanut komediaa tänää; treenilaturi veti pötsin vähän sekaisin ja taisin tirauttaa lusikallisen paksaa housuihin prässiä tehdessä.

No, ei se onneksi ole niin justiinsa. Siitä hyvin vielä jatko hackin ja sjmv:n, pukkarissa näytti ainakin verkkareiden valkoinen sisäkerros olevan puhdas.

Suositut

Back
Ylös Bottom