Sali haussa: Lahdesta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Unohda mäkikatsomon sali samantien jos tarkoitus nostella painoja ja tehdä sitä lihasta.
Siellä ei ole ainuttakaan käsipainoa , vai oiskohan siellä ollut yhdet n. 3kg setti :hyvä:
Lähinnä jumppa paikka vanhuksille.

Jooh, tota vähän arvelinkin. Mut eipä se mitään, huomasin just et toi classic on aika lähel mun kämppää, niin pitää siel alkaa käymään.

Mitenkäs sielä lotilan koululla pystyy tekemään ojentajat, selkä ja jalat? Elikkäs löytyykö minkään näköistä taljaa sieltä? Ja onko jalkaprässiä? Kiitän vastauksista etukäteen!

Salilta löytyy ristikkäistalja, alatalja&reidenkoukistajalaitos, ylätalja ja suht paska jalkaprässi. Vapaita painoja ku käyttää ni pystyy ihan kohtalaisesti treenaamaan.

Tuosta Hollolan uimahallista, et minkälaiset salivermeet siellä mahtaa olla?
Tai riittää jos siellä on kohtuulliset vapaat painot, ylätalja ja vattapenkki, onko tuollaisia vempeleitä?

Kuinka paljon salilla mahtaa käydä porukkaa viikonloppu aamuisin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuosta Hollolan uimahallista, et minkälaiset salivermeet siellä mahtaa olla?
Tai riittää jos siellä on kohtuulliset vapaat painot, ylätalja ja vattapenkki, onko tuollaisia vempeleitä?

Kuinka paljon salilla mahtaa käydä porukkaa viikonloppu aamuisin?
Itse pari vuotta sitten kävin siellä, enkä nyt ensimmäiseksi suosittele menemään. Salilta löytyy vain yksi power rack, eikä sitäkään mitään mahdollisuutta päästä käyttämään, kun siinä on aina 10 tyyppiä jonottamassa että pääsee pumppailemaan penkkiä. Tämä sen takia, että tavallista penkkiä ei löydy ja koska kaikkien on pakko päästä sit penkkiä prkl tekemään ni sitten se racki auttamatta on poissa pelistä. Lisäksi on ylä-ja alatalja, ristikkäistalja, scott-penkki ja kulmatanko, joku vatsalaite, helvetin huono pakallinen jalkaprässi + muutama turha hilavitkutin. Plussaa on, että kässäreitä löytyy kohtalaisen hyvin.

Itse olen käynyt Foreverilla viimeiset kolme kuukautta. Olen tykännyt! Sitä ennen kävin Maken Fitness Centerissä, mikä oli myös hyvä paikka, mutta täysin erilainen ilmapiiriltään kuin Forever. Kannattaa käydä kokeilemassa muutamaa eri salia ennen kuin ostaa kuukausi-/ vuosikortin. :)

Itse olen käynyt Foreverilla viimeiset kolme kuukautta. Olen tykännyt! Sitä ennen kävin Maken Fitness Centerissä, mikä oli myös hyvä paikka, mutta täysin erilainen ilmapiiriltään kuin Forever. Kannattaa käydä kokeilemassa muutamaa eri salia ennen kuin ostaa kuukausi-/ vuosikortin. :)

heh, mä just vaihdoin makeen:D

No, katotaan että miten treeni siellä maistuu. Treenasitko muuten punaisessa paidassa, ja tukka oli lähes musta? Jos näin, niin asennetta sulta löytyy:rock:

No, katotaan että miten treeni siellä maistuu. Treenasitko muuten punaisessa paidassa, ja tukka oli lähes musta? Jos näin, niin asennetta sulta löytyy:rock:

Tuollaisessa paidassa, mikä näkyy avatarissa/ profiilikuvassa? Jos näin on, kyllä. :D

Itse treenaan Lahden kamppailulajikeskuksessa. Salilla hyvä ilmapiiri, ja Risto Svärd on yksi rennoimmista jätkistä mitä voi kuvitella.
Hintakaan ei päätä huimaa, 30e/kk opiskelija.

Miinuksena ehkä salin pieni koko, kun kaikkia treenilaitteitta / suorituspaikkoja on vain yksi kpl kutakin. (ylätaljoja kaksi!) On tuonne silti aina mahtunut, vaikka ruuhka-aikaan (klo 16-18) joutuukin vähän vuoroaan aina odottelemaan.

Mutta ennen kaikkea hyvän ilmapiirin ja halvan kk. hinnan vuoksi lahden paras! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom