Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse pari vuotta sitten kävin siellä, enkä nyt ensimmäiseksi suosittele menemään. Salilta löytyy vain yksi power rack, eikä sitäkään mitään mahdollisuutta päästä käyttämään, kun siinä on aina 10 tyyppiä jonottamassa että pääsee pumppailemaan penkkiä. Tämä sen takia, että tavallista penkkiä ei löydy ja koska kaikkien on pakko päästä sit penkkiä prkl tekemään ni sitten se racki auttamatta on poissa pelistä. Lisäksi on ylä-ja alatalja, ristikkäistalja, scott-penkki ja kulmatanko, joku vatsalaite, helvetin huono pakallinen jalkaprässi + muutama turha hilavitkutin. Plussaa on, että kässäreitä löytyy kohtalaisen hyvin.Tuosta Hollolan uimahallista, et minkälaiset salivermeet siellä mahtaa olla?
Tai riittää jos siellä on kohtuulliset vapaat painot, ylätalja ja vattapenkki, onko tuollaisia vempeleitä?
Kuinka paljon salilla mahtaa käydä porukkaa viikonloppu aamuisin?
Itse olen käynyt Foreverilla viimeiset kolme kuukautta. Olen tykännyt! Sitä ennen kävin Maken Fitness Centerissä, mikä oli myös hyvä paikka, mutta täysin erilainen ilmapiiriltään kuin Forever. Kannattaa käydä kokeilemassa muutamaa eri salia ennen kuin ostaa kuukausi-/ vuosikortin.
heh, mä just vaihdoin makeen:D
Hah! :D
No, katotaan että miten treeni siellä maistuu. Treenasitko muuten punaisessa paidassa, ja tukka oli lähes musta? Jos näin, niin asennetta sulta löytyy
Tuollaisessa paidassa, mikä näkyy avatarissa/ profiilikuvassa? Jos näin on, kyllä. :D