sali-arvostelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 112345
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tahtoo tähdet heitellä aika paljon noissa arvosteluissa, ihmiset arvostaa saleissa niin eri asioita.
Mutta uutta treenipaikkaa hakeva saa kyllä apua tuolta.
Hyvät salit on tullut tuonne arvosteltua, mutta niitä huonoja ei jaksa kommentoida edes.

Gym 1 arvostelu lahdesta...

Sali on äärettömän viihtyisä ja kaunis, missä oli ilo treenata. Laitteet olivat todella hyviä. Tällä salilla käy tosin mielestäni liikaa "pintaliitäjiä", mikä on hermostuttavaa. MEIKIT JA DAVIDIT POIS JA KESKITYTÄÄN ITSE ASIAAN: TREENAAMISEEN! Eikä itsensä näyttelemiseen ja muitten kanssa kilvoittelemiseen. Maksupolitiikka oli jokseenkin myös hankala. Kertasijoituksena aloitus tuntui liian isolta rahalta ja "kuukausimaksu" saisi todella mennä vain kerran kuussa, ei kahdesti.
-Teijo

onko tosiaan näin?
Edit: ite en käy mutta oon pitäny gymiä hyvänä paikkana.

Hahah, Töölö Gymistä sanottu:
Nyt olisi henkilökunnan (etenkin toisen omistajan, nk.lippispään) aika muuttaa asiakaspalvelualttiuttaan! Tiskillä asiakaspalvelu usein ERITTÄIN HUONOA, ja puskaradio on tehokkain keino, jolla uudet asiakkaat eivät varmasti myöskään sisään astu. Sali on huippu jees, mutta mikäli asiakaspalevlu tökkii henkilökuntaa noin täysillä, ainakaan itse en enää salille mene. Kolme vuotta riitti.
Enpäs voisi enempää olla samaa mieltä. Tuo lippispää on kyllä sellainen asiakaspalvelijan irvikuva, että pahempaa saa etsimällä etsiä. Muu henkilökunta erittäin mukavaa ja asiakaspalveluhenkistä, mutta herra lippispää voisi laittaa sitä lakkiaan löysemmälle, että veri pääsee kiertämään. Kauheaa. No mutta, kohtapa tuo Gold's Gym onneksi aukeaa ja pääsee jauhamaan kakkaa Månsin, Akin ja kumppaneiden kanssa! :)

http://www.city.fi/fitness2/arvostelut/arvostelut.php3?id=24&city=Helsinki

Mihin se uus golds tulee ?

Originally posted by paistijauheliha
Kuulemani perusteella ruoholahden ostoskeskukseen ihan wellnessin viereen!
Mä näin toissapäivänä ne uudet tilat ja siihen K-Raudan rakennukseen se just tulee. Remontti oli vielä kesken, mutta helvetin hieno siitä tulee! :kippis1:

noniin, nyt kun on nähty kuinka paskoja salit voivat olla, sitten kaikki käymään Iron Gymillä Helsingin pikkuroballa, siinä vasta sali! Täydellinen! Omistaja on eräs vanha voiman/painonnostaja?, en tarkalleen tiedä, mutta kilpaillut ainakin on. Ilmapiiri on mukava, käsipainoja riittävästi, löytyy myös trendikuntoilijoiden trendilaitteita sekä pakolliset trendikuntopyörät ja trendistepperit, mutta nekin ovelasti kulman taakse sijoitettuna, etteivät hardcore-treenaajat joutuisi reenaamaan trendikkäiden trikoonaisten kanssa. Salilla käy jos jonkin näköistä väkeä, ei kuitenkaan liiaksi. Itse olen käynyt kesäkuun alusta ja tänään oli ensimmäinen kerta kun jouduin jonottamaan johonkin laitteeseen. Hinta 35e/kk, opiskelijoilta 31e/kk, mielestäni kohtuuhintainen. Nyrkkeilysäkki on tosin aika ahtaassa paikassa, samoin leuanveto, mutteise kuitenkaan ainakaan itseäni haittaa. Myös solarium ja hieronta löytyvät(en paljoa mainosta)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by Tomi
Mä näin toissapäivänä ne uudet tilat ja siihen K-Raudan rakennukseen se just tulee. Remontti oli vielä kesken, mutta helvetin hieno siitä tulee! :kippis1:

Pitää kyllä paistijauhelihankin tulla piipahtamaan Gold'silla. :)

huh.. pakko tilittää vähäsen: Käväsin tänään poikkeuksellisesti Levillä jumppailemassa, ku viikonlopun täällä lapissa päin vaikutan. Tais olla sali nimeltään joku David-Center tai gym tai jotain, no se oli kuitenki siinä kylpylän kans samassa rakennuksessa. Sali sinänsä oli ihan viihtysä, turhan ahdas kuitenkin ja vähälaitteinenkin, mutta mitäpä sitä muuta voi odottaakaan ku kyseessä on tollane ns."pakko se nyt hotellissa on sali olla" sali:)
kyllä siellä reenit tuli jokseenkin tehtyä, en vaa tykkää yhtään davidin taljoista, ku niistä vaahtomuovikahvoista ei vaa saa otetta!(ainakaan mun sormilla jotka on yhtä pitkät ku mun 4 vuotiaalla serkulla)
Punttinurkkaus oli jokseenkin yllätys. Hyvät käsipainot ja tangot, jotka olivat kaikki jopa tallella! Scott-penkki tosin oli perseestä.. se oli sellane malli josa tanko on sellasella telineellä muka.. jos tiedätte.
Väkeäkään ei ollu ku muutama kynäniska(minut mukaan lukien:)) mutta se hinta... voi herrajumala 8 euroa kerta!! No kai siellä sitte sen verran jengiä käy hinnoista huolimatta että se kannattaa...
että semmosta!

voi herrajumala 8 euroa kerta!!

No huh! Itse olin Ylläksellä pari vuotta sitten ja siinä hotellissa sali kuului hintaan. Samoin Haikon kartanossa kun oltiin kolmisen vuotta sitten niin ei sielläkään tarvinnu erikseen salista maksaa.

Ihme kynimistä tuntuu olevan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom