Saleja Malmilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makez
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
47
Siis, olisi edessä muutto Malmille ja ajattelin kysäistä tietoja hyvästä ja kohtuu edullisesta salista siellä suunnalla.

Ja Malmi Gym malminasemalta puksun esson suuntaan pari sataa metriä.

Tapanilan Erän "ison punttiksen" puolesta liputan myös minä. Todella hyvä sali, ja sokerina pohjalla myös edullinen! :worship: Harmi, että jouduin itse luopumaan Erällä käymisestä hankalan matkan takia :(

Gillyanne sanoi:
Tapanilan Erän "ison punttiksen" puolesta liputan myös minä. Todella hyvä sali, ja sokerina pohjalla myös edullinen! :worship: Harmi, että jouduin itse luopumaan Erällä käymisestä hankalan matkan takia :(

Täytyy käydä katsastamassa.

123jippo sanoi:
Ja Malmi Gym malminasemalta puksun esson suuntaan pari sataa metriä.

Ihan jees mesta, yleensä aika vähän porukkaa, että rauhassa saa vääntää. Tosin joissain laitteissa toivomisen varaa, mutta jos et 2005 Olympiaan ole treenaamassa, niin ihan hyvää jälkeä tuollakin saa :piis:

Erä on kyllä huomattavasti halvempi, ainakin viime kesänä oli 3kk kortti 50e, kun malmi gymillä on 37e/kk.

Heh jea, malmi gym all the way.

Ron Moss sanoi:
Ihan jees mesta, yleensä aika vähän porukkaa, että rauhassa saa vääntää. Tosin joissain laitteissa toivomisen varaa, mutta jos et 2005 Olympiaan ole treenaamassa, niin ihan hyvää jälkeä tuollakin saa :piis:

Koskeeko tuo "yleensä vähän porukkaa" myös ajankohtaa 15-18? Eli mahtuuko sekaan...? Kesäduunipaikka on ihan Malmi Gymin naapurissa ja olen pohtinut salin vaihtoa kesän ajaksi. Minkälaista väkeä siellä Malmilla käy ja miten siistit tilat on?

tuomi sanoi:
Koskeeko tuo "yleensä vähän porukkaa" myös ajankohtaa 15-18? Eli mahtuuko sekaan...? Kesäduunipaikka on ihan Malmi Gymin naapurissa ja olen pohtinut salin vaihtoa kesän ajaksi. Minkälaista väkeä siellä Malmilla käy ja miten siistit tilat on?

Kirjoitin pienen saliarvostelun ja juurikun oli postaamassa niin kone alkoi jumittaa ja kaatui tietenkin, voi perkele.. :curs:

Noh, pääpiirteissään. Enemmän porukkaa on kun salilla on päivistys, muistaakseni ma-to 10-12 ja 16-18(?). Suunnilleen ehkä 15 henkeän, ihan max 20. Itse käyn aika eri rytmeillä, koulusta ja töistä riippuen, mutta yleensä on 5-10 henkeä. Iltaisin tosin välillä on ihan kaksistaankin kaverin kanssa punnerrettu.

Väkeä on sitten joka lähtöön, pääasiakseen aika nuorta porukkaa. Välillä näkee mitä ihmeellisimpiä virityksiä, mutta tiedä sitten. Tilat on ihan jees, miinuksena tosin kuumuus, koska salilla ei tunnu olevan oikein hyvää/minkäänlaista ilmastointia. Ehkä tämän takia muuan nuori henkilö penkkasi ilman paitaa? :rolleyes: Säilytyskaapit ja 3 suihkua + solarium löytyy. Jos käy 15-18, voisit ehkä taistella aamupäiväkortin klo 06-15 hintaan 27e/kk.

Toivottavasti sait jotain irti Malmin kehoilun mekasta..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Makuunin/Alepan takana on Liikuntapiste. Ihan ok perussali..

Säilytyskaapit ja 3 suihkua + solarium löytyy. Jos käy 15-18, voisit ehkä taistella aamupäiväkortin klo 06-15 hintaan 27e/kk.

Toivottavasti sait jotain irti Malmin kehoilun mekasta..[/QUOTE]

Kiitos, sain kyllä :) Kuulostaa pahalta jos siellä on kovin kuuma kesällä, mutta pitää sitten vain käydä treenamassa ennen töiden alkua. Muuten, toivottavasti toi 3 suihkua ei tarkoita miehille ja naisille yhteensä... Vai onko siellä joku Starship troopers -tyylinen unisex-pukuhuone? :rolleyes:

tuomi sanoi:
Kiitos, sain kyllä :) Kuulostaa pahalta jos siellä on kovin kuuma kesällä, mutta pitää sitten vain käydä treenamassa ennen töiden alkua. Muuten, toivottavasti toi 3 suihkua ei tarkoita miehille ja naisille yhteensä... Vai onko siellä joku Starship troopers -tyylinen unisex-pukuhuone? :rolleyes:

Kyllä tuolla salilla tosiaan lämpöä riittää, mutta asenne/tottumis/mieltymyskysymys haittaako se vai ei. Kyllähän ne ihmiset kattoo ihmeissään, kun menen sinne helteelläkin pitkähihanen päällä :jahas:.
Suihkujen puolesta voidaan varmaan järjestää unisex-pukuhuone, jos tarvetta ilmenee, mutta tällä hetkellä siellä on kolme suihkua miehille ja mitä ilmeisimmin myös naisille.

alkaa tuntumaan hinguntapisteelle pikkuhiljaa...

Neuvostoliitto sanoi:
Makuunin/Alepan takana on Liikuntapiste. Ihan ok perussali..

nimittäin varsinkin näinä helteen päivinä on ollut yyber tuskasta reenata ku ilma seisoo eikä lämpöökään ole kun 30astetta, onhan paikka kuitenkin kuin kellarissa eli ilmastointi on mitä on..
Tähän on ollu ratkasuna helpotuksena isot tuulettimet jotka on hävinny sieltä jostain syystä liekkö rikki muttei oo uusiakaa näkyny yli kuukauteen sitten siellä prkl!!
Voin sanoo etten ota uutta korttia enää tänne jos sama asiakkaiden dissaus jatkuu enkä taatusti oo ainut joka tästä valittaa vaikka onhan sitä pahempiaki saleja nähty, siis vaan nähty ei muuta prkl;)
No tämä tilitys siis tältä selvä mutta vituttaa niin perusteellisesti kun tyssää aina reenihalut siihen kun joutuu haukkomaan henkee ja käymään kylmässä suihkussa vähä väliä..

eli kannattaa tsekata perusteellisemmin sali ennenku tuutte tänne "lämmittelee"...
over'n'out

Erän puolesta... edullinen, tilava, kaikki tarvittava löytyy varmasti sekä 6 penkkiä ja 4 kyykkytelinettä + räkki, saunaankin pääsee treenin jälkeen :thumbs:

j.uhis sanoi:
Erän puolesta... edullinen, tilava, kaikki tarvittava löytyy varmasti sekä 6 penkkiä ja 4 kyykkytelinettä + räkki, saunaankin pääsee treenin jälkeen :thumbs:

Korjaus: 7 penkkiä + alaviistopenkki ja vinopenkki :D Penkki nro 7 on siinä kyykkytelineiden vieressä.

Suosittelen myös erää kesän siellä treenanneena. Koneita erällä on aika vähän ja nekin huonoja, ristikkäistaljoja ainoastaan 1 kpl, mutta perusliikkeisiin keskittyvälle edullinen ja hyvä sali. Koneita rakastavalle uimahallin sali :5: .

Tosin se vituttaa, että aukioloajat on välillä suolesta. Esim. kesäperjantaisin sali kiinni 19:00, kesälauantaisin sali kiinni kokonaan. Toisaalta esim. juhannuksena luki pe-la-su ovessa: Hyvää Juhannusta!

Nimimerkki: Tottunut siihen, että sali on auki 5:30 - 23:00 joka päivä vuoden jokaisena päivänä magneettikortilla.

Penkki nro 7 on siinä kyykkytelineiden vieressä.
Äsh, joo... kyl mä ton otin huomioon, mut muistikuva penkkikorokkeen ympäriltä petti :D
Mut koneista väittäisin, että kaikki tarvittava löytyy, selkäkoneita myöden. Ei ehkä viimeistä design-mallia, mut se mitä olen kokeillut, niin monet tuntuu toimivammalta kuin jotkut virtaviivaiset vähäisemmän tuulenvastuksen omaavat "korulaitteet".
Ja aukioloajat ovat noin rajatut vain heinäkuun, kyllä ne siitä taas sopiviksi syksyä myöten muuttuvat... oma plussansa siinä, että vielä löytyy sali jossa muuna vuodenaikana on palvelevaa henkilökuntaa kaikkina päivinä aamusta iltamyöhäselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom