Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gillyanne sanoi:Tapanilan Erän "ison punttiksen" puolesta liputan myös minä. Todella hyvä sali, ja sokerina pohjalla myös edullinen!Harmi, että jouduin itse luopumaan Erällä käymisestä hankalan matkan takia :(
123jippo sanoi:Ja Malmi Gym malminasemalta puksun esson suuntaan pari sataa metriä.
Ron Moss sanoi:Ihan jees mesta, yleensä aika vähän porukkaa, että rauhassa saa vääntää. Tosin joissain laitteissa toivomisen varaa, mutta jos et 2005 Olympiaan ole treenaamassa, niin ihan hyvää jälkeä tuollakin saa :piis:
Koskeeko tuo "yleensä vähän porukkaa" myös ajankohtaa 15-18? Eli mahtuuko sekaan...? Kesäduunipaikka on ihan Malmi Gymin naapurissa ja olen pohtinut salin vaihtoa kesän ajaksi. Minkälaista väkeä siellä Malmilla käy ja miten siistit tilat on?
tuomi sanoi:Koskeeko tuo "yleensä vähän porukkaa" myös ajankohtaa 15-18? Eli mahtuuko sekaan...? Kesäduunipaikka on ihan Malmi Gymin naapurissa ja olen pohtinut salin vaihtoa kesän ajaksi. Minkälaista väkeä siellä Malmilla käy ja miten siistit tilat on?
tuomi sanoi:Kiitos, sain kylläKuulostaa pahalta jos siellä on kovin kuuma kesällä, mutta pitää sitten vain käydä treenamassa ennen töiden alkua. Muuten, toivottavasti toi 3 suihkua ei tarkoita miehille ja naisille yhteensä... Vai onko siellä joku Starship troopers -tyylinen unisex-pukuhuone?
![]()
Neuvostoliitto sanoi:Makuunin/Alepan takana on Liikuntapiste. Ihan ok perussali..
j.uhis sanoi:Erän puolesta... edullinen, tilava, kaikki tarvittava löytyy varmasti sekä 6 penkkiä ja 4 kyykkytelinettä + räkki, saunaankin pääsee treenin jälkeen :thumbs:
Äsh, joo... kyl mä ton otin huomioon, mut muistikuva penkkikorokkeen ympäriltä petti :DPenkki nro 7 on siinä kyykkytelineiden vieressä.