kiewi sanoi:
Mä voisin sanoa aimotarmolle jotain. Et ehkä itse sitä tiedosta, mutta juttujesi ja kirjoittamisesi tasosta voi helposti huomata, että olet yrityksessäsi vain omistajana ja luultavasti vielä perintörahalla...(tai sitten olet trolli) Tästä syystä esim. alaisesi tienaavat enemmän kuin sinä koska et itse pystyisi liikkeenjohdon konsultointiin. Et ole myöskään itse kertaakaan henkilökohtaisesti palkannut ketään. Ettei vain olis iskä lohkassu muutamaa osaketta firmastaan joululahjaks?
:D Etpä voisi paremmin mennä metsään. Vanhempani ovat opettajia ilman mitään asuntovelkaa suurempaa omistusta. Yritykset ovat perustettu täysin lainarahalla, jota toisesta edelleen maksan kovaa vauhtia pois. Etsivä löytää...
..jopa liikkeenjohdon konsultoinnin. Hyvää taustaduunia! Itse olen paikkani raivannut ja sitä kautta saanut palkattua omia työntekijöitä, joista jotkut ovat onneksi minuakin parempia näissä töissä. Omia asiakkaitani en tässä viitsi mainita, ettei mopo ihan täysin lähde käsistä, mutta voin taata, että se urputus loppuisi juuri siihen.
kiewi sanoi:
Olen itse sekä yrittäjä että ansiotyössä ja kantani ammattiliittokeskusteluun on se että ne ovat hyvä asia. Aivan naurettavaa tuollaiset yksilön vastuusta höpöttämiset nyky-yhteiskunnassa. Jos joku järjestäytynyt porukka pyrkii ajamaan omia etujaan niin miksi se pitää leimata kateellisuudeksi? Mun mielestä vaikka demokratiakin olis sopivampi termi. Ja miksi te tämän keskustelun yrittäjät puhutte vaan jostain "piereskelevistä tehdasduunareista" .
Mitäs naurettavaa siinä on. Toiset trollittavat, että yrityksen omistajat ovat riistäjiä. Minä kerron omalta osaltani, että näin ei todellakaan aina ole, yrittämättä yhtään hurskastella. Usko pois meitä on enemmistö!
Kun tähän olen tipotellen kirjoitellut, niin palauttasitko ystävällisesti mieleeni, kuinka monta kertaa olen haukkunut ihmisiä kateellisiksi? Olenhan tässä omalta osaltani painottanut moneen otteeseen, että tarvitaan myös riippumattomia instansseja takaamaan molemminpuolinen sopimusten pitävyys. Ja kerropa mulle vielä kerran, missä olen tehdasduunareista kertonut? Omat työntekijäni eivät ainakaan sinne kuulu.
Lähinnä olen tässä nostanut esille sitä faktaa, että työntekijöiden palkkaaminen on saatanan kallista ja välistävetäjiä on liikaa, jotta PK-yritykset pystyisivät palkkaamaan niitä työttömiä enemmän. Sitä kai kaikki haluavat!?
Jos hyökkäät henkilökohtaisesti virtuaaliminua vastaan, niin olethan hieman täsmällisempi. Niin minäkin tässä yritän olla.
kiewi sanoi:
Tuo toisten kateellisuudesta höpöttäminen on vain tyyppiesimerkki oman egon nostamisesta. Kakista helpoin tapa kohottaa itseään on painaa muita alas. Ja sitten kun on tuollainen leuhkistärkeilijä niinkuin aimotarmo niin toisten vittuuntuminen omaan kusipäiseen persoonaan on helppo laitaa kateellisuuden piikkiin...ja taas on elämä hinompaa parempana kuin muut kun kaikki ympärillä haluis olla mä.
Lueppa ne mun viestit vielä kerran ajatuksella läpi. Älä viitsi käyttää aikaasi moiseen leukailuun minua vastaan, mikäli sinulla ei ole itse asiaan mitään sanottavaa. Nosta esiin yksikin leuhkailu tai tärkeily, jookos? Edelleenkään, sillä mitä minä olen tai en ole, ei ole mitään tekemistä näiden esiinnostamieni asioiden osalta.
Kun ymmärrys loppuu, niin sitten solvataan! Eikö?!
Olen lähes varma, että kiewikin häviää tästä threadista pois, kun ei malta tähän enää asialinjalla vastata.