- Ikä
- 47
luumu sanoi:Ja mitä se paperinpyörittely oikein on? Sehän on taunot yleensä sitä oikeusturvaa, joka teillä on mielivaltaisia päätöksiä vastaan. Tehdään oikaisuvaatimuksia ja joku niitä käsittelee jne. Ja poliitikot päättävät yhteisistä asioista ja onhan siinä pakko olla järjestelevää väkeä ja pistämässä päätöksiä toimeen. Kun rakennan taloa niin mistä ******* mä repisin ne kaikki kaava- ym. tiedot, jos niitä ei joku taho pitäisi yllä ja tottakai siellä oli joku "pyörittämässä" niitä papereita kun niitä tarvittiin. Pakko noi on sivistysvaltiossa hoitaa ja yhtä paljon se maksaisi vaikka sen joku firma hoitaisi, sama Terttu ja Arto siellä pyörittäisivät papereita.
No mikäs minä olen vastaan sanomaan kun kerran noin selkeää tietoa on kuntien/valtion virastojen "paperinpyörityksestä".
Mutta sen verran on vastattava, etten minä tässä ole lakkauttamassa mitään kunnaninsinöörien ja selkeästi asioiden hoitamiseen keskittyviä virkoja.
Mutta kun siellä on töissä ihmisiä, jotka eivät tee mitään, ja joiden työpanoksella ei ole mitään merkitystä. Tämän olen nähnyt ihan omin silmin... Ja ellei ihmettä ole tapahtunut, ne samat mammat siellä edelleen istuvat 5 tuntia päivästä kahvitilassa ja päivittelevät, kun naapurin mukulat ovat kauheita.....
Tämä on niin
että minä jätän tämän tähän....