Bodaaja sanoi:Mä en ole ikinä venytellyt, eikä se missään tunnu että pitäis venytellä, sormenpäät menee lattiaan ja se riittää.
venyttelen melkein joka pvä, kyynärpäät menee melkei jo lattiaa, ei vielä riitä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Mä en ole ikinä venytellyt, eikä se missään tunnu että pitäis venytellä, sormenpäät menee lattiaan ja se riittää.
bustedi sanoi:venyttelen melkein joka pvä, kyynärpäät menee melkei jo lattiaa, ei vielä riitä ;)
:DPohjoisvirta sanoi:Jos paikat on tukkeessa ja jännittyneenä kokoajan niin voi olettaa, ettei lihat kovin hyvin kasvaa. Voihan sitä lihaskalvojen kireyttä myös poistaa, kun sarjojen välissä venyttelee. Sarjojen välissä yleensä olen tehnyt lyhyitä venytyksiä maks. 10 s.
Minä kans venyttelen jonku verran, mut kumminkaan ei mee ku rystyset lattiaan... :( Heh, pitäs vissiin venytellä enemmän... kaikista paras ku alotin venytteleen, niin sormenpäät meni ehkä jotaki 5cm polvien alapuolelle.. :D että on kehitystä ehkä kumminki tapahtunu... :whip:bustedi sanoi:venyttelen melkein joka pvä, kyynärpäät menee melkei jo lattiaa, ei vielä riitä ;)
Toivottavast se myös oppis näistä "vihjailuista" jotain...:thumbs:lmk sanoi:äkdsee äksdee!!!111
onneksi (toivottavasti) ngv osaa ottaa nää huumorilla, muuten olisi jo aika julmaa kiusausta![]()
Voi LOL!:lol2: :lol2:Weak sanoi:Toivottavast se myös oppis näistä "vihjailuista" jotain...:thumbs:

Sahaaja sanoi:Kuvattiin Weakin kanssa tänään treenivideo, mikä löytyy tuolta vippipuolelta. Laitan tähän linkin sinne: http://rassijat.1g.fi/SahaajaWeak.wmv

Ei vittu...:lol2: . Se on ehrMANN, ei mikään Ehram tai Ehramann:D .NGV sanoi:Voi LOL!:lol2: :lol2:
Siis mä kirjoitan ton Ehramannin Ehramiksi, koska rakkaalla lapsella on monta nimeä ja lempinimeä.
Edit: Mä varmaan kanssa teen treeni videoita tuonne Vip puolelle tämän kuukauden aikana. ;)
Voi KEKKONEN sun kanssasNGV sanoi:So? Se on ehram mulle ja teille EHRMANN tai vaikka Erkki Paavo kekkonen. Ihan sama mulle, oon vaan antanut sille lempinimen ehram and that's it.
Imo Te Ehram! ;)
.Älähän nyt, kyllä toi Ehram voidaan jo laskea kuuluvaksi ihan virallisesti Lahden seudun "murteeseen". Todistetusti kyseistä sanaa käyttää tällä seudulla jo kolme ihmistä: Minä, meidän mutsi ja NGV :lol2:Weak sanoi:Ei vittu...:lol2: . Se on ehrMANN, ei mikään Ehram tai Ehramann:D .
zztop sanoi:HojoHojo!!
Raitapaita veti ainakin lahnapenkkiä,tuossa ei tule tukea yläselkästä paskaakaa,mikä taas olis toivottavaa...tarkoitus penkkipunnerruksessa on pullistaa rintaa ulospäin,ei rutistaa sisäänpäin ja nostaa olkapäillä/ojentajilla...
tuolla tekniikalla olkapäät juuri hajottaa.