Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Bodaaja sanoi:
Mä en ole ikinä venytellyt, eikä se missään tunnu että pitäis venytellä, sormenpäät menee lattiaan ja se riittää.

venyttelen melkein joka pvä, kyynärpäät menee melkei jo lattiaa, ei vielä riitä ;)

bustedi sanoi:
venyttelen melkein joka pvä, kyynärpäät menee melkei jo lattiaa, ei vielä riitä ;)

Aah, no ehkä munkin pitää rupee sitte koukistelee itteeni enemmän:nolo: :D

Pohjoisvirta sanoi:
Jos paikat on tukkeessa ja jännittyneenä kokoajan niin voi olettaa, ettei lihat kovin hyvin kasvaa. Voihan sitä lihaskalvojen kireyttä myös poistaa, kun sarjojen välissä venyttelee. Sarjojen välissä yleensä olen tehnyt lyhyitä venytyksiä maks. 10 s.

eihän ne kasvakkaa ku ihan vitun vähän kerrallaa. luulis et ne kalvot aina sen verran antaa periks. eri asia jos on kuurilla tj ni sit saattaa tulla vähän nopeempaa vauhtii.

bustedi sanoi:
Minä kans venyttelen jonku verran, mut kumminkaan ei mee ku rystyset lattiaan... :( Heh, pitäs vissiin venytellä enemmän... kaikista paras ku alotin venytteleen, niin sormenpäät meni ehkä jotaki 5cm polvien alapuolelle.. :D että on kehitystä ehkä kumminki tapahtunu... :whip:

Täydellinen putoaminen alkuteksteihin :lol2: :lol2: :lol2:

Edit: Repeäminen myös loppukevennykseen :D

äkdsee äksdee!!!111

onneksi (toivottavasti) ngv osaa ottaa nää huumorilla, muuten olisi jo aika julmaa kiusausta :)

Lol!!!111:D :D :D
:lol2: :lol2: :lol2:

lmk sanoi:
äkdsee äksdee!!!111

onneksi (toivottavasti) ngv osaa ottaa nää huumorilla, muuten olisi jo aika julmaa kiusausta :)
Toivottavast se myös oppis näistä "vihjailuista" jotain...:thumbs:

Weak sanoi:
Toivottavast se myös oppis näistä "vihjailuista" jotain...:thumbs:
Voi LOL!:lol2: :lol2:
Siis mä kirjoitan ton Ehramannin Ehramiksi, koska rakkaalla lapsella on monta nimeä ja lempinimeä.:rolleyes:
Edit: Mä varmaan kanssa teen treeni videoita tuonne Vip puolelle tämän kuukauden aikana. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Yeah Budy!" :D :D

NGV sanoi:
Voi LOL!:lol2: :lol2:
Siis mä kirjoitan ton Ehramannin Ehramiksi, koska rakkaalla lapsella on monta nimeä ja lempinimeä.:rolleyes:
Edit: Mä varmaan kanssa teen treeni videoita tuonne Vip puolelle tämän kuukauden aikana. ;)
Ei vittu...:lol2: . Se on ehrMANN, ei mikään Ehram tai Ehramann:D .

Haha hajoilin tossa kyykkykohdas,oh hell no :curs: :rock:
Taattua laatua,taas.

Ai kun oli ihanat musiikit taustalla alussa... Kotiteollisuus :rock:

NGV sanoi:
So? Se on ehram mulle ja teille EHRMANN tai vaikka Erkki Paavo kekkonen. Ihan sama mulle, oon vaan antanut sille lempinimen ehram and that's it.

Imo Te Ehram! ;)
Voi KEKKONEN sun kanssas:) .

Tässä ohessa on kuva meiän salin alataljasta. Se on just jumittanu ton painolevyn ylös, piti oikeen ottaa kuva. :D

Liitteet

• DSC04281.webp
    DSC04281.webp
    28,4 KB · Katsottu: 339
Weak sanoi:
Ei vittu...:lol2: . Se on ehrMANN, ei mikään Ehram tai Ehramann:D .
Älähän nyt, kyllä toi Ehram voidaan jo laskea kuuluvaksi ihan virallisesti Lahden seudun "murteeseen". Todistetusti kyseistä sanaa käyttää tällä seudulla jo kolme ihmistä: Minä, meidän mutsi ja NGV :lol2:

:haart: Ehram :haart:

Mutsikin tossa männä päivänä valitteli, että hitto kun se Ehrami on tuolta
Euromarketista vähän väliä loppu..
Edit: Varmaan NGV käyny hamstraamassa kaikki ;)

HojoHojo!!

Raitapaita veti ainakin lahnapenkkiä,tuossa ei tule tukea yläselkästä paskaakaa,mikä taas olis toivottavaa...tarkoitus penkkipunnerruksessa on pullistaa rintaa ulospäin,ei rutistaa sisäänpäin ja nostaa olkapäillä/ojentajilla...

tuolla tekniikalla olkapäät juuri hajottaa.

zztop sanoi:
HojoHojo!!

Raitapaita veti ainakin lahnapenkkiä,tuossa ei tule tukea yläselkästä paskaakaa,mikä taas olis toivottavaa...tarkoitus penkkipunnerruksessa on pullistaa rintaa ulospäin,ei rutistaa sisäänpäin ja nostaa olkapäillä/ojentajilla...

tuolla tekniikalla olkapäät juuri hajottaa.

Kyl Weakki noi tietää, se ei vaan jaksa keskittyy tommoses kevytsarjas siihen.

Suositut

Back
Ylös Bottom