Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
missä liikkeissä sulla käy kyynärpäähän. ei nuilla taljoilla kovin helposti kyynärpäitä telo, kyllä ne yleensä ranskalaisessa punnerruksessa menee tai sitten erillaisissa punnerrus liikkeissä ja siitä se kierre sitten alkaa.
Mun mielestä on parempi ottaa pidemmällä liikeradalla, kyllä se jännitys pysyy ojentajilla silloinkin .

pysyy, mutta ei lähellekään samanlain kuin tuolla mainitsemallani tyylillä. molemmat tyylit varmaan hyviä, mutta jos haluaa maksimaalisella jännityksellä tehdä niin ei tartte edes kiistellä kumpi on parempi:). eiköhän kuitenkin molemmat tyylit oo aivan hyviä, ite oon harrastanut molempia tyylejä tangoilla ja köysillä reenin loppuun.

missä liikkeissä sulla käy kyynärpäähän. ei nuilla taljoilla kovin helposti kyynärpäitä telo, kyllä ne yleensä ranskalaisessa punnerruksessa menee tai sitten erillaisissa punnerrus liikkeissä ja siitä se kierre sitten alkaa.

En oo varma koska ja missä se kipu alko, mut ranskalaisessa se sattuu ihan saatanasti. Tossa taljassa ei niinkään. Missään muissa punnerrusliikkeissä se ei satu.

no tuo on todella yleistä että ranskalaisessa punnerruksessa käy kipiää. älä tee sitä liikettä niin et hajota sitä kyynärpäätä. jos vängällä sitä ranskista veivaat kipujen kanssa niin se on ihan varma, että se käy kohta joka liikkeessä kipeää. otat vaikka dipin tai latttiapenkin sen ranskalaisen tilalle.

Testaappa tehdä ranskalaista punnerrusta maaten ja lasket sen penkin taakse niin alas kuin uskallat. Elä siis laske pään päälle vaan pään ja penkin takapuolelle alas. kapea ote tietty ja pyri pitää kyynärpäät linjassa ettei hirveästi leviä.

Rautaa voit laittaa paljon enemmän kuin jos lasket pään päälle.

Itse olen tehnyt noin ranskalaista ja ei tunnu kyynärpäissä. Nyt olen kaksi treeniä tehnyt ranskalaista pään päälle ja jo toisella kerralla meni kyynärpää kipeäksi. Ei uskaltanut minkäänlaisia painoja siirrellä, ice poweria, jääkuutioita ja buranaa ja hierontaa kohta viikko ollut. Nyt rupeaa tuntumaan, että uskaltaa kohta taas treenata.

Kannatta testata tuota toista ranskalaista. Kyynärpäät ei itselläni ainakaan ole ikinä olleet kipeät tuolla tyylillä tehdessä> Suosittelen. :thumbs:

Testaappa tehdä ranskalaista punnerrusta maaten ja lasket sen penkin taakse niin alas kuin uskallat. Elä siis laske pään päälle vaan pään ja penkin takapuolelle alas. kapea ote tietty ja pyri pitää kyynärpäät linjassa ettei hirveästi leviä.

Rautaa voit laittaa paljon enemmän kuin jos lasket pään päälle.

Itse olen tehnyt noin ranskalaista ja ei tunnu kyynärpäissä. Nyt olen kaksi treeniä tehnyt ranskalaista pään päälle ja jo toisella kerralla meni kyynärpää kipeäksi. Ei uskaltanut minkäänlaisia painoja siirrellä, ice poweria, jääkuutioita ja buranaa ja hierontaa kohta viikko ollut. Nyt rupeaa tuntumaan, että uskaltaa kohta taas treenata.

Kannatta testata tuota toista ranskalaista. Kyynärpäät ei itselläni ainakaan ole ikinä olleet kipeät tuolla tyylillä tehdessä> Suosittelen. :thumbs:

Voihan tuota yrittää tehdä. Itellä vaan tuntuu, et toi on raskaampi tapa tehdä, eli painoa ei saa niin paljon. Tota lattiapenkkiä olis kans ihan kiva veivata jos meidän salilla sitä pystyisi jossain tekemään. Täytyy koittaa jos kyykkyhäkin välissä pystyis tekee.

En tiedä onko kukaan kommentoinu sitä yhtä videota, olisko ollu edellinen sahaajaweak video. Niin mikä kiire teillä oikein on, se viiminen toisto penkissäkin suuntautuu jo suoraan telineisiin ennenku on lähelläkään loppuojennusta :D Ja sitten oisko weak se toinen äijä niin kyykyissä jo ennenku viiminen toisto on ylhäällä asti niin lähtee jo kävelemään kohti telineitä :D Ihan rauhassa vaan äijät.

Ja sitten, mun mielestä räjähtävyyttä ei treenata siten että nostetaan paskalla tekniikalla 10 toistoa nopeasti :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä onko kukaan kommentoinu sitä yhtä videota, olisko ollu edellinen sahaajaweak video. Niin mikä kiire teillä oikein on, se viiminen toisto penkissäkin suuntautuu jo suoraan telineisiin ennenku on lähelläkään loppuojennusta :D Ja sitten oisko weak se toinen äijä niin kyykyissä jo ennenku viiminen toisto on ylhäällä asti niin lähtee jo kävelemään kohti telineitä :D Ihan rauhassa vaan äijät.

Ja sitten, mun mielestä räjähtävyyttä ei treenata siten että nostetaan paskalla tekniikalla 10 toistoa nopeasti :D
Räjähtävyyt treenataa lyhyil sarjoil. Toi oli vaa tarkotus tehä räjähtävästi. Ilmaisin asian väärin.

Mut lahnapenkkiä sä silti aina teet. Kannattais opetella oikee tekniikka, jos johonki voimanostokisoihin mielit osallistua.
Joo, kaarta pitäs harjotella. Ei vaan meinaa taipuu.

Mulle tulee ainakin vaan selkä kipeeks kaaresta, ei kaikilla tosin. Mulla on runkkupenkin tulos ihan sama kuin lahnapenkin.

Mulle tulee ainakin vaan selkä kipeeks kaaresta, ei kaikilla tosin. Mulla on runkkupenkin tulos ihan sama kuin lahnapenkin.

Se kaari tulee siihen selkään ihan luonnostaan, ei sun tarvii itteäs pahemmin taitella. Lavat yhteen ja epäkkäät kiinni penkkiin, ni on selkä kaarella. Näin ainakin mulla.

Runkkupenkki ei ole todellakaan sama kuin penkki kaaren kanssa, vai mitä meinasit? :D

Lavat mä saan kiinni penkkiin, mutta jos haluan kaaren niin pakko nostaa hanuria, en mä sitä saa muuten tehtyä, niksejä?

Lavat mä saan kiinni penkkiin, mutta jos haluan kaaren niin pakko nostaa hanuria, en mä sitä saa muuten tehtyä, niksejä?

Pidät perseen penkissä ja runttaat epäkkäät kiinni penkkiin, niin sulla on kaari. Ei siinä tartte itteään kaksinkerroin taitella. Lue toi Miken tekniikkaneuvo tuolta ja harjottele. Kyllä se siitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom