Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Meno on hyvää ja painot isot, onko ylätalja puolittava? Siinä oli 35kg, mutta ranskiksessa "vain" 25kg.
totta :DSahaaja sanoi:Ei noita liikkeitä voi ihan noin vertailla..
Joo, ja tuossa ojentajataljassa saa niitä käsiä koukistaakin ;)juham85 sanoi:Jos nyt jotain huomautettavaa tosta videosta sanoisi nii Sahaajan ojentajapunnerruksessa kädet eivät pysyneet kyljissä kiinni, ehkä hieman lähemmäs laitetta olisi voinut mennä tekemään
oho, sori luulin että täällä verrataan ylätaljaa(selälle) ja ranskalaista punnerrusta keskenään . täällähän verrattiinkin pushdownia ylätaljassa vs ranskalainen, onhan niillä keskenään paljonkin tekemistä.neutraali sanoi:totta :D
nuita nyt ei voi verrata ollenkaan. sama ku vertais maratonin loppuaikaa ja penkki tulosta keskenään. yhtä paljon tekemistä toistensa kanssa
neutraali sanoi:oho, sori luulin että täällä verrataan ylätaljaa(selälle) ja ranskalaista punnerrusta keskenään . täällähän verrattiinkin pushdownia ylätaljassa vs ranskalainen, onhan niillä keskenään paljonkin tekemistä.
Sahaaja sanokaa Silkaalihakselle, että jos ei venyttele niin lihaksella ei ole tilaa kasvaa isommaksi. Itse olen nyt näin kesälomalla panostanut aivan älyttömästi juuri venyttelyyn. Menen kahdelle venyttely tunnille ja tuohon päälle venyttelen treenin pääteeksi joku 10min eli noin 2,5-3 tuntia venyttelen viikossa.Sahaaja sanoi:No yritän kyllä muistaa venytellä, mutta aika usein se jää. Seuraavana päivänä sitten ihan jumissa kaikki paikat. SilkkaaLihasta tuskin ikinä on venytellytkään. Oon sanonu sille siitä, mut ei sitä kiinnosta.
wnb sanoi:Saakos kaikki videot linkitettyä yhteen viestiin niin ei tarvii koko thrediä läpi mennä.. Kiitz! ;)
pete- sanoi:Jätkät teki ekassa videossa penkkiä 65 kilolla, nyt 57.5, 60 ja 62.5? Vai oliko siinä ekassa videossa toistoja sitten vähemmän.. Anyway, on sällit kehittyny kyllä, ja tekniikka kans.
NGV sanoi:Sahaaja sanokaa Silkaalihakselle, että jos ei venyttele niin lihaksella ei ole tilaa kasvaa isommaksi.
kaNi- sanoi:miksi ei olisi?