Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meno on hyvää ja painot isot, onko ylätalja puolittava? Siinä oli 35kg, mutta ranskiksessa "vain" 25kg.

Bodaaja sanoi:
Meno on hyvää ja painot isot, onko ylätalja puolittava? Siinä oli 35kg, mutta ranskiksessa "vain" 25kg.

Isot painot my ass. :)

Ylätalja ei oo puolittava. Ei noita liikkeitä voi ihan noin vertailla. Kyllä mulla on ainakin aina ranskalaisessa ollu vähemmän painoa.

Sahaaja sanoi:
Ei noita liikkeitä voi ihan noin vertailla..
totta :D

nuita nyt ei voi verrata ollenkaan. sama ku vertais maratonin loppuaikaa ja penkki tulosta keskenään. yhtä paljon tekemistä toistensa kanssa:)

Jos nyt jotain huomautettavaa tosta videosta sanoisi nii Sahaajan ojentajapunnerruksessa kädet eivät pysyneet kyljissä kiinni, ehkä hieman lähemmäs laitetta olisi voinut mennä tekemään :)

juham85 sanoi:
Jos nyt jotain huomautettavaa tosta videosta sanoisi nii Sahaajan ojentajapunnerruksessa kädet eivät pysyneet kyljissä kiinni, ehkä hieman lähemmäs laitetta olisi voinut mennä tekemään :)
Joo, ja tuossa ojentajataljassa saa niitä käsiä koukistaakin ;)

Muuten asiallista meininkiä, ootte te vaan menneet hurjasti eteenpäin noista alkupään videoista!! :5: :thumbs: :5:

neutraali sanoi:
totta :D

nuita nyt ei voi verrata ollenkaan. sama ku vertais maratonin loppuaikaa ja penkki tulosta keskenään. yhtä paljon tekemistä toistensa kanssa:)
oho, sori luulin että täällä verrataan ylätaljaa(selälle) ja ranskalaista punnerrusta keskenään :). täällähän verrattiinkin pushdownia ylätaljassa vs ranskalainen, onhan niillä keskenään paljonkin tekemistä.

neutraali sanoi:
oho, sori luulin että täällä verrataan ylätaljaa(selälle) ja ranskalaista punnerrusta keskenään :). täällähän verrattiinkin pushdownia ylätaljassa vs ranskalainen, onhan niillä keskenään paljonkin tekemistä.

Just sitä. mä vaan ihmettelin kun kundeil on puolittamattomassa 35kg, ja ranskiksessa vaan 25kg. Mä otan ranskalaista 40kglla, ja puolittavassa kokopakalla pushdownia, ja siinä on levyjä 85 asti, joka nyt on sen 40kg suunnilleen.

Sahaaja sanoi:
No yritän kyllä muistaa venytellä, mutta aika usein se jää. Seuraavana päivänä sitten ihan jumissa kaikki paikat. SilkkaaLihasta tuskin ikinä on venytellytkään. Oon sanonu sille siitä, mut ei sitä kiinnosta.
Sahaaja sanokaa Silkaalihakselle, että jos ei venyttele niin lihaksella ei ole tilaa kasvaa isommaksi. Itse olen nyt näin kesälomalla panostanut aivan älyttömästi juuri venyttelyyn. Menen kahdelle venyttely tunnille ja tuohon päälle venyttelen treenin pääteeksi joku 10min eli noin 2,5-3 tuntia venyttelen viikossa.

Ja yksi toivomus mulla olisi videoiden suhteen: Mä HALUAN LOPPUKEVENNYKSEN!:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
wnb sanoi:
Saakos kaikki videot linkitettyä yhteen viestiin niin ei tarvii koko thrediä läpi mennä.. Kiitz! ;)

Mää voin kerätä ne yhteen viestiin tässä jossakin välissä.

Noista ojentapunnerruksista, että jos teen ne ihan normityyliin, eli seison suorassa jalat vierekkäin, niin silloin pysyy kädet kyljissä kiinni. Tossa (onko se nyt heavy pushdown) liikkeessä ne vähän liikkuu aina.

Bodaaja: ei SilkkaaLihasta yhtä isoilla painoilla tossa ylätaljassa teekkään ku meikäläinen.

Venyttelyyn olen minäkin nyt alkanut panostaa. Täytyy koittaa tehdä siitä jokapäiväinen rutiini.

Niin ja ensi videossa on sitten loppukevennys. :)

Jätkät teki ekassa videossa penkkiä 65 kilolla, nyt 57.5, 60 ja 62.5? Vai oliko siinä ekassa videossa toistoja sitten vähemmän.. Anyway, on sällit kehittyny kyllä, ja tekniikka kans.

pete- sanoi:
Jätkät teki ekassa videossa penkkiä 65 kilolla, nyt 57.5, 60 ja 62.5? Vai oliko siinä ekassa videossa toistoja sitten vähemmän.. Anyway, on sällit kehittyny kyllä, ja tekniikka kans.

Toistoja oli vähemmän ja tekniikka perseellään.

Jees, tuli eilen illalla katsottua noi pari uusinta videota ja hienosti on eteenpäin menty. :thumbs: Omaan silmään ehkä hauiskäännössä tangolla oli vähän heilumista, mutta eipä sitä ilman pientä heilumista kunnolla pysty tekemäänkään. Lisää vaan videoita! :)

kaNi- sanoi:
miksi ei olisi?

Jos paikat on tukkeessa ja jännittyneenä kokoajan niin voi olettaa, ettei lihat kovin hyvin kasvaa. Voihan sitä lihaskalvojen kireyttä myös poistaa, kun sarjojen välissä venyttelee. Sarjojen välissä yleensä olen tehnyt lyhyitä venytyksiä maks. 10 s.

Mä en ole ikinä venytellyt, eikä se missään tunnu että pitäis venytellä, sormenpäät menee lattiaan ja se riittää.

Näitä kattelessa alkaa tehä mieli ruveta itekki videoita tehtailemaan. Hyötyäki näyttää olleen teille neuvoista ja kaikesta... Vielä ku kehtais kuvailla tuolla salilla jotain :D

Suositut

Back
Ylös Bottom