Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luni sanoi:Eiköhän se kannattais keskittyä niin kevyessä kuin raskaassa sarjassa jos kehittyä joskus haluaa;)
Tällä kertaa mää keskityin vaa siihen räjähtävyyteen. Ja tuskin jollain lämmittelysarjan keskittymisellä mitään vaikutusta on :thumbs: .Eiköhän se kannattais keskittyä niin kevyessä kuin raskaassa sarjassa jos kehittyä joskus haluaa;)
Tällä kertaa mää keskityin vaa siihen räjähtävyyteen. Ja tuskin jollain lämmittelysarjan keskittymisellä mitään vaikutusta on :thumbs: .
Sahaajalla oli reilusti liikaa painoa tuossa taljapunnerruksessa.
Katoin ihan samaa. Liikerata oli mun mielestä aika epäpuhtaan näkönen.Sahaajalla oli reilusti liikaa painoa tuossa taljapunnerruksessa.
Katoin ihan samaa. Liikerata oli mun mielestä aika epäpuhtaan näkönen.
siis mitä vittua??
ei tuo treeni räjähtävyys jumppaa kyllä ollut ja on todella typerää ajatella ettei lämppäreissä tarvi keskittyä,seku hutkasee rinnan lämmittelyt olkapäillä...terve!
Ok. Eli minun mielestä liikerata jää aika vajaaksi, käsi ei koukistu kuin vajaan 90 asteen kulmaan. Olkavarsi liikkuu jonkin verran mukana. Näyttää myös siltä että joudut vetämään loppuvaiheessa selällä ja hartioilla liikaa koska painoa on noin paljon.
jokainen voi kokeilla, kun siihen 90 jättää ne kädet(eli sahaaja ois voinu muutaman sentin ylemmäs päästää), niin se on raskaampi tehdä kuin sieltä ylhäältä tehdessä. sieltä ylhäältä kun tekee niin siihen saa aikalailla vauhtia mukaan(vaikka ei omasta mielestä vauhtia ottaiskaan niin silti sitä aina jonkin verran ottaa). vaikea selittää tätä. lisäksi jännitys pysyy kokoajan 100% ojentajilla kun ei nosteta ylös sitä tankoa vaan jätetään noin 90 ja siitä alas ja kunnon rutistus alhaalla, työnnetään kädet ihan lukkoon..
jokainen voi kokeilla, kun siihen 90 jättää ne kädet(eli sahaaja ois voinu muutaman sentin ylemmäs päästää), niin se on raskaampi tehdä kuin sieltä ylhäältä tehdessä. sieltä ylhäältä kun tekee niin siihen saa aikalailla vauhtia mukaan(vaikka ei omasta mielestä vauhtia ottaiskaan niin silti sitä aina jonkin verran ottaa). vaikea selittää tätä. lisäksi jännitys pysyy kokoajan 100% ojentajilla kun ei nosteta ylös sitä tankoa vaan jätetään noin 90 ja siitä alas ja kunnon rutistus alhaalla, työnnetään kädet ihan lukkoon..
Koitin tehdä siis vaan vitun nopsaa noi toistot, mahdollisimman kovat ylösnostot. Mutta enskerralla sitten koitan keskittyä paremmin.siis mitä vittua??
ei tuo treeni räjähtävyys jumppaa kyllä ollut ja on todella typerää ajatella ettei lämppäreissä tarvi keskittyä,seku hutkasee rinnan lämmittelyt olkapäillä...terve!
Mun mielestä on parempi ottaa pidemmällä liikeradalla, kyllä se jännitys pysyy ojentajilla silloinkin ja kuormittaa vähemmän kyynärpäitä. 90 asteen versio voi ollakin raskaampi mutta asettaa kyynärpään kovan paineen alle. Alhaalla kunnon ojennuksesta olen samaa mieltä.