Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eiköhän se kannattais keskittyä niin kevyessä kuin raskaassa sarjassa jos kehittyä joskus haluaa;)
Tällä kertaa mää keskityin vaa siihen räjähtävyyteen. Ja tuskin jollain lämmittelysarjan keskittymisellä mitään vaikutusta on :thumbs: .

Tällä kertaa mää keskityin vaa siihen räjähtävyyteen. Ja tuskin jollain lämmittelysarjan keskittymisellä mitään vaikutusta on :thumbs: .

siis mitä vittua??

ei tuo treeni räjähtävyys jumppaa kyllä ollut ja on todella typerää ajatella ettei lämppäreissä tarvi keskittyä,seku hutkasee rinnan lämmittelyt olkapäillä...terve!

Sahaajalla oli reilusti liikaa painoa tuossa taljapunnerruksessa.

Ok. Eli minun mielestä liikerata jää aika vajaaksi, käsi ei koukistu kuin vajaan 90 asteen kulmaan. Olkavarsi liikkuu jonkin verran mukana. Näyttää myös siltä että joudut vetämään loppuvaiheessa selällä ja hartioilla liikaa koska painoa on noin paljon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näinpä. Musta ainaki tuntuu et saisit paremmin tuntumaa sen paljon paremmin nimenomaan ojentajaan vähän huolellisemmalla tekniikalla. Mutta jos noin toimii niin eihän siinä sit mitää :piis: :)

siis mitä vittua??

ei tuo treeni räjähtävyys jumppaa kyllä ollut ja on todella typerää ajatella ettei lämppäreissä tarvi keskittyä,seku hutkasee rinnan lämmittelyt olkapäillä...terve!

en mäkään lämppäreissä sinänsä keskity, mutta tottakai pidän tekniikan kasassa. keskittymisellä tässä tarkotan sellasta 30sek valmistautumista ja ulkopuolisen maailman sulkemista päästä tj =D

Ok. Eli minun mielestä liikerata jää aika vajaaksi, käsi ei koukistu kuin vajaan 90 asteen kulmaan. Olkavarsi liikkuu jonkin verran mukana. Näyttää myös siltä että joudut vetämään loppuvaiheessa selällä ja hartioilla liikaa koska painoa on noin paljon.

Muistaakseni juuri tässä threadissa sanottiin joskus aikaisemmin, ettei niitä käsiä tarvitse enempää koukistaakaan. Olkavarsi kyllä liikkuu aina vähän. Koitan ens kerralla pitää noi olkavarret koko ajan kyljissä kiinni.

Niin ja se vielä, etten oikeen edes pysty pitemmällä liikeradalla tota tekemään. Oikeen käden kyynärpäässä jotain ihme kipua. Kun jännittää hauista ja koukistaa ja ojentaa käsivartta oikein hitaasti, niin saattuu kyynärpää ja kuuluu ihme naksuntaa. Tämän takia ei pysty ranskalaista punnerrustakaan tekemään. Mistä mahtaa johtua?

Ei sillä olkavarren liikkeellä nyt niin kauheeta väliä ole, ite teen samalla lailla tosin vähän pidemmällä liikkeellä ja tuntuu ihan hyvin ojentajissa, mutta pushdown on mulle pumppailu liike.

jokainen voi kokeilla, kun siihen 90 jättää ne kädet(eli sahaaja ois voinu muutaman sentin ylemmäs päästää), niin se on raskaampi tehdä kuin sieltä ylhäältä tehdessä. sieltä ylhäältä kun tekee niin siihen saa aikalailla vauhtia mukaan(vaikka ei omasta mielestä vauhtia ottaiskaan niin silti sitä aina jonkin verran ottaa). vaikea selittää tätä. lisäksi jännitys pysyy kokoajan 100% ojentajilla kun ei nosteta ylös sitä tankoa vaan jätetään noin 90 ja siitä alas ja kunnon rutistus alhaalla, työnnetään kädet ihan lukkoon..

jokainen voi kokeilla, kun siihen 90 jättää ne kädet(eli sahaaja ois voinu muutaman sentin ylemmäs päästää), niin se on raskaampi tehdä kuin sieltä ylhäältä tehdessä. sieltä ylhäältä kun tekee niin siihen saa aikalailla vauhtia mukaan(vaikka ei omasta mielestä vauhtia ottaiskaan niin silti sitä aina jonkin verran ottaa). vaikea selittää tätä. lisäksi jännitys pysyy kokoajan 100% ojentajilla kun ei nosteta ylös sitä tankoa vaan jätetään noin 90 ja siitä alas ja kunnon rutistus alhaalla, työnnetään kädet ihan lukkoon..

Tämä on täysin totta.

Erittäin hyvin selitetty. Oon koittanu aina tohon 90 asteeseen jättää, mutta ei sitä aina näe että onko ne kädet nyt riittävän ylhäällä. Noh, onneks voi aina videoida.

siis mitä vittua??

Koitin tehdä siis vaan vitun nopsaa noi toistot, mahdollisimman kovat ylösnostot. Mutta enskerralla sitten koitan keskittyä paremmin.

Enivevi, kyllä noi rintaan otti, voi vittu sentää :D .

Mun mielestä on parempi ottaa pidemmällä liikeradalla, kyllä se jännitys pysyy ojentajilla silloinkin ja kuormittaa vähemmän kyynärpäitä. 90 asteen versio voi ollakin raskaampi mutta asettaa kyynärpään kovan paineen alle. Alhaalla kunnon ojennuksesta olen samaa mieltä.

Mun mielestä on parempi ottaa pidemmällä liikeradalla, kyllä se jännitys pysyy ojentajilla silloinkin ja kuormittaa vähemmän kyynärpäitä. 90 asteen versio voi ollakin raskaampi mutta asettaa kyynärpään kovan paineen alle. Alhaalla kunnon ojennuksesta olen samaa mieltä.

Voikohan se johtua juuri tuosta, että mulla on kyynärpää paskana?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom