Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lehdestä luin kerran jostain amerikkalaisesta jätkästä, siis ihan lavoillakin näyttäytyneestä, joka teki 20 sarjaa lihaksille. Ainakin hauiksille mitä muistelen :D

Miksi penkkiä tehtiin varmaan ainakin 5 sarjaa? Liike se on muiden joukossa. Olikohan perse edes kiinni penkissä, aika runkkaamiselta näytti.
Toki voi, jos se tosiaan kehittää parhaiten. Harvoin näin on. Menee helposti kestävyysurheilun puolelle tuo.
Onko näin :o Muistelisin, että se isompi (?) kaveri teki ainakin 5 sarjaa :) Hyvin mahdollista, että muistan sitten väärin.

Painu sinä vaikka vittuun siitä lässyttämästä tollasta paskaa! Ei kannata ainakaan tolla tietämyksellä paljon neuvoa! Haluaisin mielelläni nähdä sinun treenaamista ja penkkaamista, on varmaan aikamoista säätämistä.

Uskomatonta:kippis1:

Onko toi hupparimeininki yleistäkin? En ole nähny millään käymälläni salilla kuin ehkä yhden vastaavan vai onko tuo sali jotenkin erityisen viimainen. Minulla on t-paitakin treenin puolessa välissä kuin märkä rätti ja saisin varmana lämpöhalvauksen huppari päällä. :kuola:

Hupparimeiningin yleinen tarkoituskin on, että se lämmittää paikkoja.;)

Ja käytetään Ad hominem -hyökkäyksiä, kun yritän asiallisesti keskustella asiasta. En väitä, että olen alan expertti, mutta olisin iloinen valistavista kommenteista.

Täh, saa kyllä valistaa tietämätöntä, perustelujen kanssa kiitos :)

No katsos toimivan treenin tarkoituksena on kasvattaa kuormaa kussakin liikkeessä treenistä toiseen. Se voi tarkoittaa sarjapainojen kasvatusta, sarjapituuden kasvatusta tai vaikkapa sarjojen lisäämistä. Täysin normaalia toimintaa, jonka ei pitäisi aiheuttaa kummastusta. Teen itsekin jonkin tietyn "treeniblokin" loppuvaiheessa tällä hetkellä joissain liikkeissä ainakin 6 sarjaa. Joku voi tehdä vaikka 20 jos siltä tuntuu. ei siinä oo mitään kummallista.

Hm eli oletko sitä mieltä, että sarjojen määrällä ei ole mitään tieteellisesti oleellista eroa lihasten kasvulle? Jos esim. päättäisin tehdä 10 sarjaa habaa, niin pitäisi minun keventää sarjojen intentiseettiä. Jokainen ihminen kehittyy yksilönä, mutta luulen että keskimääräisesti tuolla intentiseetillä treenaaminen ei ole niin kannattavaa. Esim. toistojen määrässä yleisesti pienemmät toistot kehittävät voimat, isommat massaa ja siitä eteenpäin lähinnä kestävyyttä. Luultavasti tämä sentään on yleisesti hyväksytty asia?

Hm eli oletko sitä mieltä, että sarjojen määrällä ei ole mitään tieteellisesti oleellista eroa lihasten kasvulle? Jos esim. päättäisin tehdä 10 sarjaa habaa, niin pitäisi minun keventää sarjojen intentiseettiä. Jokainen ihminen kehittyy yksilönä, mutta luulen että keskimääräisesti tuolla intentiseetillä treenaaminen ei ole niin kannattavaa. Esim. toistojen määrässä yleisesti pienemmät toistot kehittävät voimat, isommat massaa ja siitä eteenpäin lähinnä kestävyyttä. Luultavasti tämä sentään on yleisesti hyväksytty asia?

:lol2: Oot aika pihalla asioista.

Mä olen tehnyt 2 vuotta joka viikko ~ 20 sarjaa hauikselle, ja sen takia se onkin tullut 30cm narusta 45 senttiseksi.

Sahaajan ja kumppaneiden ei kannata korvaansa lotkauttaa tällasille ed. mainituille jutuille mitä liquid mussuttaa:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas Ad hominem -hyökkäyksiä. Se, että habasi on kehittynyt ei tarkoita sitä että treenityylisi olisi lähelläkään optimaalinen. Sinä vaikutat ilmeisesti tietävän jotakin asiasta, niin ehkä voisit kirjoittaa jotain perusteluja?

Taas Ad hominem -hyökkäyksiä. Se, että habasi on kehittynyt ei tarkoita sitä että treenityylisi olisi lähelläkään optimaalinen. Sinä vaikutat ilmeisesti tietävän jotakin asiasta, niin ehkä voisit kirjoittaa jotain perusteluja?

Tollasen toopen kanssa en jaksa edes väitellä, kun sulla ei selvästikään ole mitään käsitystä koko saliharjoittelusta.

Ilmeisesti olet itse joku 60kg/185cm riisikeppi, joka koittaa etsiä virheitä muiden puhtaista suorituksista?

Esmes mulla ja Sahaajalla on enkat paukkunu aika nopeeta tahtia tässä tänävuonna, näillä meidän tyyleillä, että aikalailla voit noita spekulaatioitasi koittaa siivittää vaikka sinne jonnekin missä on pimeää ja likaista.

Ja taas lisää näitä, mitä väliä vaikka olisinkin 40 kiloinen anorektikko? Päättelyketjusi: kynis -> argumentti A on epätosi. Enkat paukkuvat -> treenityylini on optimaalinen. No ei siinä mitään jos et halua ryhtyä loogiseen argumentointiin, minua saa haukkua jos se mieltäsi lämmittää :) Muilla jotain perusteltuja kommenteja?

Ja taas lisää näitä, mitä väliä vaikka olisinkin 40 kiloinen anorektikko? Päättelyketjusi: kynis -> argumentti A on epätosi. Enkat paukkuvat -> treenityylini on optimaalinen. No ei siinä mitään jos et halua ryhtyä loogiseen argumentointiin, minua saa haukkua jos se mieltäsi lämmittää :) Muilla jotain perusteltuja kommenteja?

Joo siis, eipä tässä mitään, mutta mikä on pointtis heitellä tänne täysin absurdeja väittämiä treenien oikeasti suoritustavasta?

Ei sinunkaan kannata edes alottaa tällasta keskustelua, kun näyttää siltä, että et tiedä yhtään mistä on kyse.

Oletko salilla menemässä muiden treeneihin sekaan, ja meet sinne analysoimaan jonkun karjun penkkisarjojen määrää tai suoritusta? Jos lihas kasvaa, ja enkat nousee, on silloin treenityyli OPTIMAALINEN, jos ed. mainittuja ei saada, katsotaan asiaa uudelleen. Taidat olla näitä nykyajan punttiopetuslapsia, jotka kattoo tutkimustuloksista netissä miten sitä lihasta ja voimaa saadaan. Me tehdään sitä salilla, jatka sä teorioitasi.

Jos lihas kasvaa, ja enkat nousee, on silloin treenityyli OPTIMAALINEN. Huomaatko päättelyvirheen? :) Luulin, että meidän kohdalla tämä keskustelu oli jo käyty. Sovitaanko vaikka, että olet oikeassa?

Jos lihas kasvaa, ja enkat nousee, on silloin treenityyli OPTIMAALINEN. Huomaatko päättelyvirheen? :) Luulin, että meidän kohdalla tämä keskustelu oli jo käyty. Sovitaanko vaikka, että olet oikeassa?

Jep, enkat paukkuu ja lihasta tulee, mikä silloin on tämä alkuperäinen ongelmasi, koskien penkkisarjojen määrää?

Pitää olla treeni todella perseellään, jos oikeasti ei salilla lihasta kerry ja tulokset nouse ajan kuluessa (pro-taso erikseen). Jos optimaalisen treeniin määritelmä on tuo, niin ei rima kauhean korkealla ole. Jos edes jotenkin on ruokapuoli kunnossa ja näyttäytyy salilla kyllä ne tulokset nousee.

Optimaalinen treeni on sitä, että saadaan tietyllä aikavälillä hankittua MAKSIMAALINEN lihaskasvu. Sillä salin isoimmallakin bodarilla voi olla treenissä aika paljon parantamisen varaa. Minähän en väitä, että oma treenityylini olisi läheskään optimaalinen.

Varsinaista ongelmaa ei ole, mutta esim. 5 sarjaa penkissä kuulostaa aika paljolta (siis eihän siinä videossa oikeasti tehty viittä, ilmeisesti). Ja sitten joku taisi vielä väittää, että esim. kehittyessä voidaan nostaa vain sarjoja mielen mukaan. Jos sarjoja nostetaan koko ajan, niin yhden sarjan intentiseetti joudutaan laskemaan. Väite oli se, että tällaisella intentiseetillä treenaminen ei kuulosta kovin järkevältä. Sama asia, kun toistoja nostetaan niin liike muuttuu kestävyyssuoritukseksi.

Mutta enhän minä näistä mitään tiedä, olen vain kynis ;)

Lihasmassan kasvuna minä sen määrittelisin.
Et vastannu nyt mun kysymykseen. Eli MITEN sä sen määrittelet? Paljonko mun maksimaalinen lihaskasvu on esim. neljässä(4) viikossa? Onko se sama kuin vaikka antibodarilla?

Mun kristallipallo on just huollossa niin en pysty tarkastamaan tätä tietoa, mutta hyvä jos sinä tiedät...

Suositut

Back
Ylös Bottom