Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi penkkiä tehtiin varmaan ainakin 5 sarjaa? Liike se on muiden joukossa. Olikohan perse edes kiinni penkissä, aika runkkaamiselta näytti.
Toki voi, jos se tosiaan kehittää parhaiten. Harvoin näin on. Menee helposti kestävyysurheilun puolelle tuo.
Onko näin :o Muistelisin, että se isompi (?) kaveri teki ainakin 5 sarjaa Hyvin mahdollista, että muistan sitten väärin.
Toki voi, jos se tosiaan kehittää parhaiten. Harvoin näin on. Menee helposti kestävyysurheilun puolelle tuo.
Onko toi hupparimeininki yleistäkin? En ole nähny millään käymälläni salilla kuin ehkä yhden vastaavan vai onko tuo sali jotenkin erityisen viimainen. Minulla on t-paitakin treenin puolessa välissä kuin märkä rätti ja saisin varmana lämpöhalvauksen huppari päällä.
Täh, saa kyllä valistaa tietämätöntä, perustelujen kanssa kiitos
Hm eli oletko sitä mieltä, että sarjojen määrällä ei ole mitään tieteellisesti oleellista eroa lihasten kasvulle? Jos esim. päättäisin tehdä 10 sarjaa habaa, niin pitäisi minun keventää sarjojen intentiseettiä. Jokainen ihminen kehittyy yksilönä, mutta luulen että keskimääräisesti tuolla intentiseetillä treenaaminen ei ole niin kannattavaa. Esim. toistojen määrässä yleisesti pienemmät toistot kehittävät voimat, isommat massaa ja siitä eteenpäin lähinnä kestävyyttä. Luultavasti tämä sentään on yleisesti hyväksytty asia?
Taas Ad hominem -hyökkäyksiä. Se, että habasi on kehittynyt ei tarkoita sitä että treenityylisi olisi lähelläkään optimaalinen. Sinä vaikutat ilmeisesti tietävän jotakin asiasta, niin ehkä voisit kirjoittaa jotain perusteluja?
Ja taas lisää näitä, mitä väliä vaikka olisinkin 40 kiloinen anorektikko? Päättelyketjusi: kynis -> argumentti A on epätosi. Enkat paukkuvat -> treenityylini on optimaalinen. No ei siinä mitään jos et halua ryhtyä loogiseen argumentointiin, minua saa haukkua jos se mieltäsi lämmittää Muilla jotain perusteltuja kommenteja?
Jos lihas kasvaa, ja enkat nousee, on silloin treenityyli OPTIMAALINEN. Huomaatko päättelyvirheen? Luulin, että meidän kohdalla tämä keskustelu oli jo käyty. Sovitaanko vaikka, että olet oikeassa?
Et vastannu nyt mun kysymykseen. Eli MITEN sä sen määrittelet? Paljonko mun maksimaalinen lihaskasvu on esim. neljässä(4) viikossa? Onko se sama kuin vaikka antibodarilla?Lihasmassan kasvuna minä sen määrittelisin.