Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikä ku mahdollisimman isoja painoja liikkeelle. Jos on aivan pakko tehdä ranskalaista niin kannattaa tehdä se tangolla :D

Unohtus lopusta "Nyt lähtee!"

Jätkät pistää huolimattomalla pudottelulla käsipainot paskaks. :(

Btw eiks tuu hupparissa yhtään kuuma?

kynis2007 : hupparin idea on varmaan lämmittää...

Joo, neh'a'n oli jo valmiiks aikast paskana ne painot, onneks ei menny kesken sarjan rikki. Huppari kyl l'a'mmitt'a''a' kivasti ja tuleeki aika kuuma mut tykk'a''a'n et on liian kuuma ku kylm'a'. Uutta reenivideoo varmaan pukkaa kohta, ku en p'a''a'ssy t'o'ihin t'a'nne armeijaan :(

Sori teksti'a', mut t'a''a' kone on ihan vammanen, USA:n asetukset...:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvät musat ainakin videolla!! Ja kaikkien liikkeiden kuningas, power-rack-curl, oli päässy mukaan :D
Ainoo mikä pisti silmään oli että Sahaajalla ikävästi kolahtelee tanko telineisiin penassa. Tohon on mulla ainakin auttanut, että kuvittelee rinnalta lähettäessä työntävänsä jalkoja kohti, sillon se tanko liikkuu suoraan ylöspäin eikä lähe kaatumaan naamalle.

Onko toi hupparimeininki yleistäkin? En ole nähny millään käymälläni salilla kuin ehkä yhden vastaavan vai onko tuo sali jotenkin erityisen viimainen. Minulla on t-paitakin treenin puolessa välissä kuin märkä rätti ja saisin varmana lämpöhalvauksen huppari päällä. :kuola:

Hyvät musat ainakin videolla!! Ja kaikkien liikkeiden kuningas, power-rack-curl, oli päässy mukaan :D
Ainoo mikä pisti silmään oli että Sahaajalla ikävästi kolahtelee tanko telineisiin penassa. Tohon on mulla ainakin auttanut, että kuvittelee rinnalta lähettäessä työntävänsä jalkoja kohti, sillon se tanko liikkuu suoraan ylöspäin eikä lähe kaatumaan naamalle.

Haha. :D Onneks toi power-rack on niin vähässä käytössä meidän salilla, että siihen pääsee tekemään hauiskääntöä.

Tosta penkistä; en tiedä kaatuuko naamalle, mutta olen jotenkin kroppa vinossa tossa penkillä, niin että välillä kolisee telineisiin. Aina sama juttu, mutta se vaan jotenkin automaattisesti menee niin. Ärsyttävää...

Onko toi hupparimeininki yleistäkin? En ole nähny millään käymälläni salilla kuin ehkä yhden vastaavan vai onko tuo sali jotenkin erityisen viimainen. Minulla on t-paitakin treenin puolessa välissä kuin märkä rätti ja saisin varmana lämpöhalvauksen huppari päällä. :kuola:

No kyllä siinä kuuma tulee. Yleensä otan treenin lopussa vasta hupparin pois päältä, kun on enää jotain hauiskääntöä tai vipunostoja jäljellä.

Mahtavaa! Tuli jo ihmeteltyy minne jätkät on kadonnu.
Lisää vaa samaa settii!

Miksi penkkiä tehtiin varmaan ainakin 5 sarjaa? Liike se on muiden joukossa. Olikohan perse edes kiinni penkissä, aika runkkaamiselta näytti.

Miksi penkkiä tehtiin varmaan ainakin 5 sarjaa? Liike se on muiden joukossa. Olikohan perse edes kiinni penkissä, aika runkkaamiselta näytti.

Ai miten niin? Mä tein kolme sarjaa ja SilkkaaLihasta kaks. Persekin on penkissä koko ajan, voit tulla vaikka paikan päälle tarkistamaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom