Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Per****, ei näitä videoita saa näkyy... Oon kokeillu tota talletus hommaa mut sanoo, että ei voi ladata, ku ei voi avata... "Sivusto ei ole käytettävissä, tai sitä ei löydy. Yritä myöhemmin uudelleen"

Mikäs nyt eteen???

Pojilla on palvelinmaksut maksamatta. Sahaaja tuon vissiin hoitanee lähiaikoina, lupasi treenipäivyrissään uutta matskuakin.

OK, kiitti...

VAUHTIA SAHAAJA!:whip:

Jep, valtion palveluksessa ollaan. Napsahti vielä 180 päivää lisää.

Täytyy kattoo jos ehtis huomenna tai sitte ens vkl jotain kuvaamaan. Ei oikeen oo päässy treenaamaan, ku koko ajan on kipeenä.

Aattelit varmaan kohta maksaa ton palvelinmaksun? Hullu hinku päästä näkee jätkien treenejä!:D :david:

Pojat vois intin jälkeen tehdä jonkun vähän pidemmänkin videon, esim. "Saw-man and PureMuscle - The Return!". Huumorilla höystetty kokoillan dvd, jossa mukana rakkautta, draamaa ja kovaa treeniä :)

Pojat vois intin jälkeen tehdä jonkun vähän pidemmänkin videon, esim. "Saw-man and PureMuscle - The Return!". Huumorilla höystetty kokoillan dvd, jossa mukana rakkautta, draamaa ja kovaa treeniä :)

Meikäläisen osalta intti on toistaseks käytynä, kun tuli vuosi lykkäystä terveydentilan takia. 9 viikkoa ehdin siellä olla.

Koska olin koko ajan kipeenä, pääsin tuona aikana treenaamaan ehkä 4 tai 5 kertaa. Paino tippui 7kg ja pääliikkeissä 10-30kg pudotus sarjapainoissa. :)

Mut ihan hyvä idea kyl toi video. :D Täytyy kattoo joskus, jos kuvais tommosen. Sitä ennen varmaan jotain treenivideoita kuvaillaan, ehkä jo tänä viikonloppuna. Armeija tosiaan on verottanut kehityksestä oman osansa, joten ei kannata odottaa liikoja. :)

Edit. Vanhoja videoita pystyy taas latailemaan sieltä, kun sain maksettua sen palvelinvuokran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jumankauta, en oo huomannukaan että heilun noin paljon ku teen tota penkkiä, perseki tais olla irti melkeen koko ajan.

Joo, tosiaan tosta lopusta ku meni liian hapokkaaks ni mulla oli krapula-päivä ja alko vähän puristaa tosta rinnan tietämiltä siinä 4 ja 5 toiston aikoihin ja oli pakko lopettaa.

Ja sitte on taas alkanu se ponnistuspäänsärky vaivaamaan, se vähän vituttaa mutta noin muuten ni aika kevyt treeni, penkkaus oli parasta :thumbs:

ei vittu, saatana tulihan se:lol2: olitteko juoneet jotaki hapokasta ku röyhtäilitte pahanpäiväisesti? Juu, Hyvää menoa jälleen kerran

Jea! Ottakaa mukaan vierailevia tähtiä.

(W)änkkäri ois kova luu!

Ottakaa mukaan vierailevia tähtiä.

(W)änkkäri ois kova luu!
Heh, noh kunhan pojat tulevat Lahteen vaikka Expoa kattelemaan tai minä menen tuonne huitsin nevadaan, kuuseen vai mitä tuota voi kutsua. :D

Tuntuuko tuo kulmis missä pitääkin?

Kyllä se hyvin latseissa tuntuu. Alaslaskua tosiaan vois hidastaa jonkun verran.

ei vittu, saatana tulihan se:lol2: olitteko juoneet jotaki hapokasta ku röyhtäilitte pahanpäiväisesti? Juu, Hyvää menoa jälleen kerran

Kai se SilkkaaLihasta jotain cokista oli taas pari litraa juonu. Itestäni en tiiä, pakko vaan sikailla. :)

Jea! Ottakaa mukaan vierailevia tähtiä.

(W)änkkäri ois kova luu!

Weakki varmaan seuraavissa videoissa ainakin nähdään.

Heh, noh kunhan pojat tulevat Lahteen vaikka Expoa kattelemaan tai minä menen tuonne huitsin nevadaan, kuuseen vai mitä tuota voi kutsua. :D

Täytyy tota Expo-juttua kattoa jos me molemmat sinne päästäis. Ja toki voit Sauvoonkin tulla joku kerta treenaamaan. Muuta täällä ei sitten voikaan tehdä. :)

Olihan siinä taas tekemisen meininkiä mukana:) SilkkaaMusclen kp ranskis oli vaan vähän huteran näköstä, kandee tehä yhellä kädellä kerrallaan, täällä ainakin tuntuu paremmin ja on helpompi tehdä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom