Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no ei liian totisesti todellakaan, mutta eiköhän matemaattinen optimi ole hieman eri kuin optimaalinen harjoittelu. menee hieman turhiksi tollaset postailut kyllä. "onko mestari sama kuin mestaaja?" jne. ellei osaa noita soveltaa tai muuta ei IMO kannata tietosanakirjasta niitä kopioida... zzzz...

... niin... miksi ihmeessä mäkin vaivauduin tohon kommentoimaan... ehkä nettifoorumien laatu/määrä-suhde alkaa hieman risomaan ja muutan johonkin pieneen paikalliskirjastoon.

Mä oon nyt vähän optimaalisesti ulkona tästä koko keskustelusta, vaikka luinki kaikki viestit :)

Ei tossa ainakaan tunnu olevan liikaa rinnalle purtavaa, 2 sarjaa penkkiä + 2 käsipainoilla sitte vinopenaa. Tuntuu aikast sopivalta itse asiassa. Treenin aikana tuntuu et kyllä vois tehä reilusti enemmänkin sarjoja mutta sitte treenin jälkeen, yleensä seuraavana päivänä tuntuu lihaksissa semmoselta "optimaaliselta" :D Eli siis ihan hyvältä.

Onhan se vähän hassua mennä heittämään kommenttia sarjojen määristä ku ei tiedä tarkkaa ohjelmaa ja ruokavalioo jne. Lähinnä sen tekniikan puolesta me tänne näitä videoita laitetaan että sitä tekniikkaa saa kommentoida ja antaa oman mielipiteensä miten olis parempi, niin me sitten kokeillaan ja otetaan neuvoista vaari.

Ja olihan siinä tekniikkaan liittyvä hyvä kommentti että onko perse varmasti penkissä. Mulla ainaki tuntuis et nousis hiukan irti ja koitan sitä aina painaa penkkiin ja keskittyä puristamaan rintalihaksilla.

Mulla jos koittaa laittaa ihan helvetinmoista kaarta selkään ni jaloilla tulee työnnettyä väkisin niin paljon et perse irtoo, penkistä siis :) Sen takia en viitti noin kaarelle laittaa mitä Sahaaja.

Kaaresta vielä, mulla on seuraavana päivänä selkä kipee johtuen tosta kaarellepanosta, mistäköhän tällanen johtuu? Jännitänkö sitä niin paljon siinä sarjan aikana vai mikä on ongelmana?

Kaaresta vielä, mulla on seuraavana päivänä selkä kipee johtuen tosta kaarellepanosta, mistäköhän tällanen johtuu? Jännitänkö sitä niin paljon siinä sarjan aikana vai mikä on ongelmana?

Jottei vaan menis kaari liian jyrkäksi? Jos on lordoosiselkä niin varmasti sen saa niin mutkalle että alkaa jopa sattua. Sitä on syytä välttää jottei vain ala venyä välilevyjen sisäreuna... se johtaa sitten yhä isompaan liikelaajuuteen joka tekee selästä huonon, sitten pääsee yhä jyrkempään kaareen jne jne jne, ja lopulta sitten koko nikama saattaa luiskahtaa/painua sisäänpäin. Nojoo vähän maalaan pirua seinälle mutta jos sattuu, niin tee toisin... alaselän voi hajoittaa vain kerran.

Noiden sarjojen suhteen: jos kaikki sarjat menee failureen eikä syö tarpeeksi eikä anna kropan palautua niin varmasti jossain on se kohta kun niitä tekee liikaa. Jos ei tee failureen niin voi tehdä enempi sarjoja, jos antaa palautua kauemmin (sarjojen välillä ja/tai treenien välillä), voi tehdä enempi sarjoja, jos syö hyvin voi tehdä enempi sarjoja. Itte se pitäis löytää ja kuunnella mitä kroppa sanoo.

Se mihin kroppa on tottunut, vaikuttaa. Jos tekee esim supersarjoina sjmv:tä ja etukyykkyä superina, sitten dippiä ja kulmista superina, ja sitten pystysoutua ja ylätaljaa superina, kaikkia 5x5... niin kyllähän niitä sarjoja tulee aivan helkkaristi vaikka treeni kestäis vain 30min.

Jos pystymettästä sellaista rupeaa tekemään joka toinen päivä niin varmasti on tukossa. Jos taas hissukseen koventaa niin ei ongelmaa. Oikea henk. koht. suhde kevyiden ja kovien väliin niin menee hyvin.

Oli tossa ekan videon keskitetty hauiskääntö kohassa kunnon HARCORE:rock: meiniki jätkät irvessä vääntää vaan mahollisimman paljon rautaa ja Iron Maiden The Trooper huutaa taustalla:D

tehkää tuo olankohautus mitä ilmeisesti kulmasouduksi kutsutte päin makuulla vinopenkillä niin pysyy se kulmakin jokseenkin loivempana. siis jos vapaalla alkaa alaselkään käymään jyrkemmällä kulmalla niin sen voi tehdä sillainkin, olettaen ettei teidän salilta rintatuettua soutulaitetta löydy.

http://www.youtube.com/watch?v=WhpH3r8nw7k
tuollain mutta ihan normaalisti vinopenkki asentoon penkki. ei tarvi mitään korokkeita.tosin tuo ei ihan jokaisella vinopenkillä onnistu, mutta toki äkkiä tasapenkistäkin hyvän rintatuellisen värkkää ku vähän mielikuvitusta käyttää. pysyy se kulma ainaki aina samana.
]

Mulla meni toi Neutraalin kommentti jotenkin ohi. Kulmasouduissa jotain vikaa siis?
jep, muistuttaa enempi olankohautusta ku oikeaa kulmasoutua. voi sitä toki joskus noinkin pystyssä vetää, mutta teillä se tuntuu olevan ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

kulmasoudut tehty päin vittua.

lähes seisoma asennossa ja kädet vain liikkuu munkilla ja selkää ei supisteta ollenkaan.lavat kiinni siellä yläasennossa ja hauikset treenataan toisella liikkellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ok. Ite teen sen takia tollatti pystyssä, koska alaselkä on paskana eikä jyrkempi kulma onnistu. Jos haluan tehdä kunnon kulmalla, niin sitten se on JS-soutu, mitään välimallia ei pysty tekemään.

Ok. Ite teen sen takia tollatti pystyssä, koska alaselkä on paskana eikä jyrkempi kulma onnistu. Jos haluan tehdä kunnon kulmalla, niin sitten se on JS-soutu, mitään välimallia ei pysty tekemään.
sen takia pistinkin tuon tuubin linkin+selitykset päälle eli samalla tyylillä, mutta penkki vinopenkki asentoon toisin kuin tuossa linkissä. mullaki on alaselkä aivan finaalissa, mutta silti pystyn tuettuna tekemään ja yhdessä välissä kun jouduin käymään salilla jossa ei oikeaa rintatuettua laitetta ollut tein juurikin tuolla vinopenkillä päinmakuulla tangolla. suosittelen kokeilemaan.

Mut mites tossa vinopenkillä tehdessä, kun siinähän ei saa vedettyä tankoa vyötäröön asti, kun se penkin "kisko" on niin paksu. Jää liikerata aika vajaaks.

Mut mites tossa vinopenkillä tehdessä, kun siinähän ei saa vedettyä tankoa vyötäröön asti, kun se penkin "kisko" on niin paksu. Jää liikerata aika vajaaks.
enempi sulla se selkä tekee silti töitä siinä kuin tuossa tän hetkisessä nylpytyksesssä jossa eniten ottaa hittiä epäkkäät. tietty riippuu kuinka paksu se kisko on. mutta jos kisko on samaa luokkaa mikä on tossa freddin klipissä niin ei haittaa mitään.

Se penkki on suunnilleen tän näkönen, mitä nyt muistan ja osasin piirtää:

vinopenkki.JPG

En tiedä sitten kuinka hyvin tuossa pystyy sitä tekemään. Mutta varmaan tossa sais paremman tuntuman selkään. Vaikka kyllä toi nykyinen tyyli tuntuu tosi hyvin latseissa.

"Missä" noi teidän videot oikeen on?

Nebulan vuokrapalvelimella.

kulmasoudut tehty päin vittua.

lähes seisoma asennossa ja kädet vain liikkuu munkilla ja selkää ei supisteta ollenkaan.lavat kiinni siellä yläasennossa ja hauikset treenataan toisella liikkellä.

Kyllä minä ainakin selkää supistan yläasennossa, eikös se ole se idea? Ja millä liikkeellä ne hauikset sitten treenataan?

Joo o, se tuntu hiukan pystyltä se eka sarja joten kumarruin vähän enemmän toiseen. Saattaapi olla et on sen verran liikaa painoa ettei lavat puristu yhteen. Hmm, mä luulen et tää täytyy ratkasta perinteisellä tavalla: ens soutu ilman paitaa ja kuvataan ne lavat miten ne liikkuu :D

Back
Ylös Bottom