Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei tälläistä enää ikinä...tuo keskitetty hauiskääntö oli..oli...jotain ihan muuta...

Kannattais tosiaan harjotella viparit vaikka ristitaljassa sopivilla painoilla, siitä sitte alkaa kässäreillä testaamaan. Itekin alussa näin tehneenä tajusi liikkeen miten se pitää tehdä oikein olkapäille.
Keskitetyssä vois todellakin kokeilla sitä Tomin kässärimetodia ihan 3-5x10-12kg painoilla, varmaan hermotukset on persiillään jos noin kovaa rykimistä on. Välillä tietty voi ja kannattaakin ottaa tollasta cheatin tapasta, mutta eipä ainakaan pala kasva jos kokoajan se on tollasta vääntöä. Tsemppiä vaan, kyllä ne siitä korjaantuu tehdessä.

Jes kunnon "amatööri" meininkiä. Siistä seurata oman ikästensä treeniä.
Eka päivittelin noita keskitetyn hauiskäännön painoja, mutta suoritustekniikka selitti paljon :D .

Mike sanoi:
Rinta eliminoidaan pompauttamalla ja paine lähtee jaloista pois,

Vaikka tuo muuten onkin todella huteran näköistä penkkausta niin ei tuossa kyllä omaan silmään pahemmin pomppua näy? Keskitetty alaselkä ja viparit sivulle oli kyllä sitten kauheaa katseltavaa. No tästä sitä varmasti oppii ja ensi kerralla on tekniikka jo ihan erinäköinen. Parempi näin päin että tekniikat korjataan "alussa" kuntoon ettette revi samalla tyylillä seuraavaa 10v.

Laffer sanoi:
Vaikka tuo muuten onkin todella huteran näköistä penkkausta niin ei tuossa kyllä omaan silmään pahemmin pomppua näy? Keskitetty alaselkä ja viparit sivulle oli kyllä sitten kauheaa katseltavaa. No tästä sitä varmasti oppii ja ensi kerralla on tekniikka jo ihan erinäköinen. Parempi näin päin että tekniikat korjataan "alussa" kuntoon ettette revi samalla tyylillä seuraavaa 10v.
Suosittelen tarkistamaan myös oman penkkitekniikkasi jos tuossa pätkässä et nää miten kaveri viimeiset 10cm pudottaa tangon rinnalle täysin vailla kontrollia.

Sahaaja sanoi:
MIKE: Mua kiinnostais toi penkkitekniikka saada kuntoon. Maanantaina seuraavaks penkkipäivä; jos kuvaisin vaikka parista eri kuvakulmasta sarjat ja laitan videon sitte tänne arvosteltavaks. Pystyisitkö siitä suurinpiirtein sanomaan, missä kohtaa mennään metsään?
Siis aivan simppelisti, laske tanko rauhassa rintaan. Olen varmistanut kymmenien treenaajien penkkiä ja aina jumalauta se sama virhe toistuu vaikka mä huutaisin vieressä "ÄLÄ NYT PÄÄSTÄ KONTROLLIA ALHAALLA, VAAN HIDASTA MITÄ LÄHEMMÄS RINTAA TANKO TULEE". Siis tämä virhe toistuu sarjan aikana jopa seuraavassa toistossa vaikka 5 sec sitten olin sanonut että älä nopeuta laskua viimeisen 20 cm aikana.

Syy tähän on HEIKOT lihakset ja ne tulevat heikkona pysymään tuolla kun ei rinnalle anneta kunnolla työtä. Painoa pois ja harjoittelemaan niin, että tangon lasku on hitaampaa rinnan lähellä ja tarkoitan tällä JOKA IKISTÄ SENTTIÄ RINTAAN SAAKKA.

Mike sanoi:
Suosittelen tarkistamaan myös oman penkkitekniikkasi jos tuossa pätkässä et nää miten kaveri viimeiset 10cm pudottaa tangon rinnalle täysin vailla kontrollia.

No itse en ole koskaan videolta omaa tekniikkaa nähnyt mutta pitää sitten hommata ne lasit kun tuossa kauheaa pomppua en näe.

Laffer sanoi:
No itse en ole koskaan videolta omaa tekniikkaa nähnyt mutta pitää sitten hommata ne lasit kun tuossa kauheaa pomppua en näe.
Et sä laseilla saa sitä tekniikkaa itseltäsikään kuntoon. Pointti on se, että jos et näe tuossa penkissä vikaa rinnan lähellä, niin todennäköisesti oma tekniikkasi on yhtä paskassa kunnossa.

toolate sanoi:
Mieluusti yleiselle. Suurimpana ongelmana noissa videoissa on se, että ne sijaitsevat joillakin muilla servoilla jolloin linkit on sitten rikki jonkin ajan kuluttua. Ilmeisesti pakkiksen servolla ei ole mahdollisuutta tarjota tilaa videoille? Latausmääräthän tuossa nousisi taivaisiin.
Millainenhan ratkaisu olisi paras tähän tilanteeseen?

Tuo 1g.com (tai mikä osoite lieneekään) joka on siis tuo Heikki722:n ostama palvelu jota olen saanut lainata, maksaa vissiin vitosen kuukaudessa. Siellä on siis giga tilaa ja jerkkua näyttää riittävän vaikka lataukset pyöriin vissiin jossain 10.000 paremmalla puolella kuukaudessa. Mutta enpä mä aianakaan ihan heti viitti tollasta palvelua maksaa kun ei videot ole mun henk. koht. videoita kuten ne esim. Heikki722:lla on. Eli joku järkevä kimppa tähän pitäisi löytyä.

Tulipa tässä mieleeni, että saisikohan Mike järkättyä jotain serveritilaa jostakin. Rahoitus vaikka pienellä VIP maksun korotuksella ja tämä serveritila olisi siis vain VIPeillä käytössä. Tai toisiko tuollainen lisä niinpaljon uusia VIPpejä, ettei sitä maksua ees tarttisi nostaa. Tai sitten joku kimppahomma, eli riittävästi tilaa jostakin ja maksettaisiin vaikka kymppi per naama ja saataisiiin tollanen esim. vuodeksi käyttöön. Joku järkevä homma tähän pitäisi keksiä, nuo videot on helvetin hyvä lisä (ainakin mun mielestä) tälle palstalle!

EDIT: menee jo niin ohi aiheen, että teen tästä oman ketjun tonne ilmoitukset ja palautteet osioon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Et sä laseilla saa sitä tekniikkaa itseltäsikään kuntoon. Pointti on se, että jos et näe tuossa penkissä vikaa rinnan lähellä, niin todennäköisesti oma tekniikkasi on yhtä paskassa kunnossa.

Ei tuo pomppu ny niin hillitön ole. On totta, että ukoilla kontrolli pettää ja tanko halutaan vain äkkiä ylös, mutta ei tuo vielä oikeaa pomppupenkkiä oo.

HUOM! Ennenku haukut mun tekniikan; itse teen tasaisella vauhdilla ja jarrutan viimeset 5cm aika tehokkaasti ja tanko hipaisee rintaa.

Kyllä näitä on aina mukava katsella, vaikka tekniikka onki välillä mitä on. Kyllä noi tekniikat yleensä ajan kanssa paranee.

Koskas muuten Weak me tehään vastaava?:)

Mäykkä sanoi:
Kyllä näitä on aina mukava katsella, vaikka tekniikka onki välillä mitä on. Kyllä noi tekniikat yleensä ajan kanssa paranee.

Eipä ne itekseen parane, kyllä se alusta asti parempi tehdä oikein mitä sitten monen väärin tehdyn vuoden jälkeen yrittää sitä korjata. Nääkin pojat olivat vissiin jo vähän alle vuoden treenanneet.

Videolta näkee hyvin sen, että niitä painoja vaan nostellaan sen kummemmin miettimättä mihin sen pitäisi ottaa ja vaikuttaa. Mutta varmasti tämän jälkeen kun ovat neuvoja saaneet rupeavat tekniikaansa hiomaan. Hankalaahan se varmasti on kun ei ole kukaan vieressä näyttämässä ja sanomassa miten sen pitäisi mennä. Mutta tsemppiä!

Mäykkä sanoi:

Eiiiiiii.... Silloin mennään metsään, kun ajatellaan, että ei se mitään, kyllä se ajan kanssa paranee se tekniikka.. Mielummin ensin tekniikat kuntoon, ettei tarvi alkaa opetteleen tekniikoita, kun paikat ei kestä vituillaan olevia tekniikoita.

Liian isot painot + väärä tekniikka + em ajatuskuvio = loukkaanumisia, ongelmia jne..

Mun mielestä noi Miken kommentit on ihan turhia tosta penkin pompusta. Pieni dynaamisuus tuo sitä voimaa, ja voimaahan penkkiin yleensä haetaan. Ihan nättiä se penkki oli verrattuna muihin liikkeisiin. Bodaus on asia erikseen, mutta voiman kannalta tuo tangon viime senttien nopea alaslasku on vain hyvästä. Apuliikkeillä sitten lihaksille erikseen rasitusta.

Mielestäni bodarinkaan ei kannattaisi tehdä näitä isoja yleisliikkeitä mitenkään lihakselle, vaan keskittyä niissä sarjapainojen nousuun, ja pienemmillä liikkeillä sitten kurittaa sitä valittua lihasta ja eristää.

RRKalle sanoi:
Mun mielestä noi Miken kommentit on ihan turhia tosta penkin pompusta. Pieni dynaamisuus tuo sitä voimaa, ja voimaahan penkkiin yleensä haetaan. Ihan nättiä se penkki oli verrattuna muihin liikkeisiin. Bodaus on asia erikseen, mutta voiman kannalta tuo tangon viime senttien nopea alaslasku on vain hyvästä. Apuliikkeillä sitten lihaksille erikseen rasitusta.

RRkalle, varsinkin kisamielessä kontrollia peliin.

Ja itse penkkaajalle, älä usko näitä sällejä jotka käskevät hötkyilemään sen tangon kanssa, vaan lasket sen rinnan läheisyydessä kontrollilla, älä tiputa noin. Se vaikuttaa hidastavasti sun voimankehitykseen sekä lihaksen rakentamiseen.

Toki voit sitten uskoa näitäkin, jotka pyrkivät keinolla millä hyvänsä saamaan vain painoa ylös, mutta usko pois, se on väärä tie.

sahaaja ja silkkaalihasta, kannattanee varmaa uskoa miken kokosta jätkää vaik se toinen tie ois helpompi

No mut on sitä pahempaaki pomputusta nähty. Olen vähän samoilla linjoilla ku "muut sällit", ei sitä voi pomputukseks sanoa mut huomasin videolta et kyllä se tanko putoaa siinä viimeisten 10cm aikana, annan tangon koskea rintaan ja nostan ylös, en pompauta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom