Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Rinta eliminoidaan pompauttamalla ja paine lähtee jaloista pois,
Suosittelen tarkistamaan myös oman penkkitekniikkasi jos tuossa pätkässä et nää miten kaveri viimeiset 10cm pudottaa tangon rinnalle täysin vailla kontrollia.Laffer sanoi:Vaikka tuo muuten onkin todella huteran näköistä penkkausta niin ei tuossa kyllä omaan silmään pahemmin pomppua näy? Keskitetty alaselkä ja viparit sivulle oli kyllä sitten kauheaa katseltavaa. No tästä sitä varmasti oppii ja ensi kerralla on tekniikka jo ihan erinäköinen. Parempi näin päin että tekniikat korjataan "alussa" kuntoon ettette revi samalla tyylillä seuraavaa 10v.
Siis aivan simppelisti, laske tanko rauhassa rintaan. Olen varmistanut kymmenien treenaajien penkkiä ja aina jumalauta se sama virhe toistuu vaikka mä huutaisin vieressä "ÄLÄ NYT PÄÄSTÄ KONTROLLIA ALHAALLA, VAAN HIDASTA MITÄ LÄHEMMÄS RINTAA TANKO TULEE". Siis tämä virhe toistuu sarjan aikana jopa seuraavassa toistossa vaikka 5 sec sitten olin sanonut että älä nopeuta laskua viimeisen 20 cm aikana.Sahaaja sanoi:MIKE: Mua kiinnostais toi penkkitekniikka saada kuntoon. Maanantaina seuraavaks penkkipäivä; jos kuvaisin vaikka parista eri kuvakulmasta sarjat ja laitan videon sitte tänne arvosteltavaks. Pystyisitkö siitä suurinpiirtein sanomaan, missä kohtaa mennään metsään?
Mike sanoi:Suosittelen tarkistamaan myös oman penkkitekniikkasi jos tuossa pätkässä et nää miten kaveri viimeiset 10cm pudottaa tangon rinnalle täysin vailla kontrollia.
Et sä laseilla saa sitä tekniikkaa itseltäsikään kuntoon. Pointti on se, että jos et näe tuossa penkissä vikaa rinnan lähellä, niin todennäköisesti oma tekniikkasi on yhtä paskassa kunnossa.Laffer sanoi:No itse en ole koskaan videolta omaa tekniikkaa nähnyt mutta pitää sitten hommata ne lasit kun tuossa kauheaa pomppua en näe.
Mniska sanoi:tää olisi ihan jees, mutta yleiselle vai vip puolelle??
toolate sanoi:Mieluusti yleiselle. Suurimpana ongelmana noissa videoissa on se, että ne sijaitsevat joillakin muilla servoilla jolloin linkit on sitten rikki jonkin ajan kuluttua. Ilmeisesti pakkiksen servolla ei ole mahdollisuutta tarjota tilaa videoille? Latausmääräthän tuossa nousisi taivaisiin.
Millainenhan ratkaisu olisi paras tähän tilanteeseen?
Mike sanoi:Et sä laseilla saa sitä tekniikkaa itseltäsikään kuntoon. Pointti on se, että jos et näe tuossa penkissä vikaa rinnan lähellä, niin todennäköisesti oma tekniikkasi on yhtä paskassa kunnossa.
Mäykkä sanoi:Kyllä näitä on aina mukava katsella, vaikka tekniikka onki välillä mitä on. Kyllä noi tekniikat yleensä ajan kanssa paranee.
Mäykkä sanoi:Kyllä näitä on aina mukava katsella, vaikka tekniikka onki välillä mitä on. Kyllä noi tekniikat yleensä ajan kanssa paranee.
RRKalle sanoi:Mun mielestä noi Miken kommentit on ihan turhia tosta penkin pompusta. Pieni dynaamisuus tuo sitä voimaa, ja voimaahan penkkiin yleensä haetaan. Ihan nättiä se penkki oli verrattuna muihin liikkeisiin. Bodaus on asia erikseen, mutta voiman kannalta tuo tangon viime senttien nopea alaslasku on vain hyvästä. Apuliikkeillä sitten lihaksille erikseen rasitusta.