Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Doggoned sanoi:
EDIT. ja kyllä 8 kuukaudella mennään kuuhun, jos hoitaa hommat kunnolla.
Niin ja jos syöt/treenaat/lepäät juuri oikein ja vielä tohon lisätään maailman parhaat geenit, niin 8 kuukaudella lennetään jopa marssiin asti.:D

Edit: Vipunostot näyttivät karseilta ja toi keskitetty hauiskääntö oli todella karseata katseltavaa, hitaammin paino alas ja sama tossa toisessa hauis liikkeessä, hitaasti, mutta varmasti.

En kovin tarkkaa lukenu ja tätä on saatettu jo kysyä mutta minkälaisista lähtötasoista ootte lähteny liikkeelle, omat mitat/tulokset ja missä ootte nyt? Ja millasella ohjelmalla mennään?

NGV sanoi:
Niin ja jos syöt/treenaat/lepäät juuri oikein ja vielä tohon lisätään maailman parhaat geenit, niin 8 kuukaudella lennetään jopa marssiin asti.:D

Edit: Vipunostot näyttivät karseilta ja toi keskitetty hauiskääntö oli todella karseata katseltavaa, hitaammin paino alas ja sama tossa toisessa hauis liikkeessä, hitaasti, mutta varmasti.

Älä tuu kukkoilee siihen, Kirka saatana! :D

Koht tulee uus video, alan ihan just editoimaan. Toivottavasti on tekniikka täl kertaa parempi. :thumbs:

NATO sanoi:
En kovin tarkkaa lukenu ja tätä on saatettu jo kysyä mutta minkälaisista lähtötasoista ootte lähteny liikkeelle, omat mitat/tulokset ja missä ootte nyt? Ja millasella ohjelmalla mennään?

Lähtötasot oli tosi alhaset. Viime heinäkuussa alotettiin ihan kotona treenailemalla ensin kuukaus. Penkissä sarjapainot 35kg. :D Toisella jätkällä vielä vähemmän. Omat mitat oli 8kk sitte 183cm/70kg, SilkkaaLihaksen tais olla jotain 176cm/65kg. Nyt 83kg (viikon dietin jälkee) / 72kg kaverilla. Paras penkkisarja nyt ollu 6x65kg, mave 6x105kg, jalkaprässi 6x142,5kg. Ohjelma on 3-jakonen; rinta-olkapää-hauis, jalat, selkä-ojentaja-vatsat.

Joo o, nyt on tehty kyl sit niin viimisen pääl neuvojen ja kirjan mukaan et kyl pitäis herroille kelvata =D Mul tuli varmaan 12kg paskaa niskaan siit edellisest videost, nyt on tavotteena 6kg =) Sahaaja varmaan parhaillaan editoi materiaalia =P Nii ja tota, mä voisin mun ihan ekan salivideon tänne pistää, siin mul on hihaton paita =D ja teen pelkkää penkkii. 27.5kg x14 ja sit 50kg "ykkönen". Niillä suurinpiirtein lähdin liikkeelle, kun joku sitä kyseli...

SilkkaaLihasta sanoi:
Joo o, nyt on tehty kyl sit niin viimisen pääl neuvojen ja kirjan mukaan et kyl pitäis herroille kelvata =D Mul tuli varmaan 12kg paskaa niskaan siit edellisest videost, nyt on tavotteena 6kg =) Sahaaja varmaan parhaillaan editoi materiaalia =P Nii ja tota, mä voisin mun ihan ekan salivideon tänne pistää, siin mul on hihaton paita =D ja teen pelkkää penkkii. 27.5kg x14 ja sit 50kg "ykkönen". Niillä suurinpiirtein lähdin liikkeelle, kun joku sitä kyseli...
:D . Mää taidan jommaskummas pätkäs jotain vähän kommentoidakkin sinne videolle:lol2:

Weak sanoi:
:D . Mää taidan jommaskummas pätkäs jotain vähän kommentoidakkin sinne videolle:lol2:

Joo, se on aikast hyvä kommentti, muodostunu kuolemattomaks =) Jos löytyy katselijoita ni voin sen linkittää.

Sahaaja sanoi:
Älä tuu kukkoilee siihen, Kirka saatana! :D

Koht tulee uus video, alan ihan just editoimaan. Toivottavasti on tekniikka täl kertaa parempi. :thumbs:
En minä kukoilekaan, mutta karmian näköistä tavaraa oli, tästä mä nään painajaisia koko loppu elämäni, okei ei nyt sentään. Ei sillä ole mitään väliä kuinka paljon rautaa on, mutta kunhan tekniikka on oikein. Luin just siitä uusimasta bodylehdestä, että jos tekniikka ei ole oikein, niin kaikkista lopuista vinkeistä ei ole mitään hyötyä ja vinkejä oli 9 tuon jälkeen.:rolleyes:

NGV sanoi:
En minä kukoilekaan, mutta karmian näköistä tavaraa oli, tästä mä nään painajaisia koko loppu elämäni, okei ei nyt sentään. Ei sillä ole mitään väliä kuinka paljon rautaa on, mutta kunhan tekniikka on oikein. Luin just siitä uusimasta bodylehdestä, että jos tekniikka ei ole oikein, niin kaikkista lopuista vinkeistä ei ole mitään hyötyä ja vinkejä oli 9 tuon jälkeen.:rolleyes:

Joo älä loukkaannu tosta kukkoilujutusta. Se oli repliikki Kummeli Jackpotista, mitä mä oon viljelly viimiset 3 viikkoo. :)

Editoin just uutta videoo, katotaan nyt kuin paljon paskaa tulee niskaan.

NGV sanoi:

Millos tulee NGV:n Hypermass Return-DVD? :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielest on naurettavaa, et jengi haukkuu poikien itsetunnot alas, kun ne ei treenaa oikealla tekniikalla kyseisessä videossa.
Treenasitteko ite täydellisesti, kun alotitte painojen nostelun?

Sitä paitsi, tämmösii videoit on paljon kivempi katella, ku esim. semmosii missä kaksi miestä treenaa öljytyillä vartaloilla, päät punasena ja pikku painoilla muotoliikkeitä.

Miikkakka sanoi:
Mun mielest on naurettavaa, et jengi haukkuu poikien itsetunnot alas, kun ne ei treenaa oikealla tekniikalla kyseisessä videossa.

Sitä paitsi, tämmösii videoit on paljon kivempi katella, ku esim. semmosii missä kaksi miestä treenaa öljytyillä vartaloilla, päät punasena ja pikku painoilla muotoliikkeitä.

Eipä niitä kukaan ole haukkunut, eikä pojat niitä haukuiksi ole ottanutkaan. Totta kai kritiikkiä mutta ihan aiheesta. Ja jos joku on jotain tekniikasta sanonut niin heti se perään on kerrottu miten se pitäisi tehdä. Ei kukaan ole vielä sanonut että lopettakaa punttaaminen kun kerran ette osaa :)

Miikkakka sanoi:

Ja höpöt:hyper: pojathan on pistänyt videota tänne juuri sen takia että kokeneemmat saavat neuvoa antaa,oli se sen verran hurjaa katteltavaa tuo eka video.....ihan tuttuja liikkeitä ne siinä tekivät,on noilla itsekin joskus aloitettu.....

Miikkakka sanoi:

No nyt pitää kompata ja leikkiä apinaa eli samaa mieltä. Mun mielestä oli kyllä todella normimeininki tossa pätkässä. Vähän yliampuvaa kritiikkiä tässä threadissa...hirvee huuto, jos vähän heiluu vipareissa ja sitten sanotaan, että ei voi ottaa olkapäihin..millähän lihaksilla ne käsivarret sitten liikkuvat?:rolleyes:

millon millon millon? :D tässä jo illan uotellu uutta videoo pojilta.
ja NGV:n pitää hypermass - return video pistää, et näkee minkä kokonen jannu siellä on. ;D

Vapaasielu sanoi:
millon millon millon? :D tässä jo illan uotellu uutta videoo pojilta.
ja NGV:n pitää hypermass - return video pistää, et näkee minkä kokonen jannu siellä on. ;D

Sössin vähän ton editoinnin kanssa ja joudun tallentaa sen uudestaan. Siirtyy vähän nyt aikataulu. Eiköhän se 30min päästä täällä oo jaossa.

Tottakai videolta aina näyttää hurjemmalta vielä pikku cheatti, ei niitä liikkeitä nyt ihan tikkupaskameiningillä kukaan tee, näkeehän sen noiden kokeneempienkin kavereiden videoista. Mutta kyllä aloittelijoiden kannattaa ottaa kritiikki rennosti ja oppia siitä.

Tsemiä vaan Sauvon hurjille!

jänkäkoira sanoi:
. Mun mielestä oli kyllä todella normimeininki tossa pätkässä.
Jos tuo on normimeininkiä niin huh huh...

jänkäkoira sanoi:
...hirvee huuto, jos vähän heiluu vipareissa
[/QUOTE]
Tuossa vipareissa/ "keskitetyssä" hauis-käännössä ei enää ole mistään pienestä säädöstä kiinni vaan liike tehdään jo päin persettä, ja hyvinhän ne pojat on kritiikin vastaan ottanu ja toivottavasti uudella videolla on tekniikka jo paljon parempaa.

Edit. Ja aina ei tarvitse tehdä 100% puhtaasti mutta jos jo ensimmäisessä toistossa huijataan kropalla niin jossain on vikaa.

Back
Ylös Bottom