Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SS-Adler sanoi:
Oliskohan tämä video pitänyt laittaa johonki hauskat videot theradiin.

EI. Mike neuvoi kavereita jo todella paljon. Varmaan oppivat tästä palautteesta mitä saavat erittäin paljon. Vaatii Ballsseja laittaa video nettiin, kun itsekkin tietää ettei kaikki treenimetodit ole kohdallaan. Tämän palautteen avulla kaverit pystyvät analysoimaan omia treenejään ja kehittymään. Se on tarkoitus. Ei se, että videon postaaminen tänne aiheuttaa turhia kommentteja mistä kaverit eivät saa mitään hyötyä omaan treenaukseen. Tsemppiä vaan kavereille treenaukseen ja ottakaa opikseen ja oppikaa. :thumbs:

SS-Adler sanoi:
Oliskohan tämä video pitänyt laittaa johonki hauskat videot theradiin.

Mut ihan hyvä et tää on laitettu alottelijoiden osiolle, niin pojille voi antaa ihan asiallisiakin neuvoja tekniikoiden suhteen. Noita keskitettyjä katsellessa pitäs tekijänkin kyllä tajuta et ei hyvä.

edit. hidas

Ihan hyvä kun täällä porukka jaksaa tehdä treenivideoita. Voi olla, että kuvauskulmastakin johtuu, mutta tuossa vinopenkissä oli kyllä yllättävän pieni kulma, itse teen pystymmässä. :-o

Eipä noita tarvitse rintaan asti laskea, tuo vain rasittaa kiertäjänkalvosimia/olkapäitä enemmän. Hyvä kohta alaslaskussa on noin korvien/suun tasolle.

modified sanoi:
Eikö pystypunnerruksessa ole tarkoitus laskea painot rinnalle?

Ei välttämättä, joillekin ei sovi olkapäille laskea alakuolokohtaan rinnalle asti, johtuen jotenkin olkapään rakenteesta, ei kai se erityisen ratkaisevaa ole laskea ihan alas. Korjatkaa jos olen väärässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo niinku sanottu niin aivan liian isot sarjapainot ja negatiiviseen vaiheeseen ei oo kiinnitetty ollenkaan huomiota. Itse ajattelisin että esim vipareissa se negatiivinen vaihe voi olla kehityksen kannalta jopa tärkeempi... en sitten tiedä onko asia ihan näin.

Näytti tuo penkin eka sarja vähän turhan raskaalta. Toisekseen jalat väpätti ja lapoja ei oltu varmaankaan rutistettu yhteen. Tossa olis voinu mennä painot esim. 50, 55, 60, 65. Tollasella nousevalla systeemillä on helpompi opetella hallittu liikerata.

Nyt kun on tiedossa ettei kaikki oo ihan kondiksessa niin opetelkaa hallitut ja oikeat liikeradat... Siitä se kehitys lähtee.

Just äsken tulin salilta ja vähän harjottelin tota todellakin KESKITTETTYÄ hauiskääntöä ja löysinkin vähän tukevamman tyylin. Siitä tulee varmaan uutta videoo maanantaina =) Ja siihen ikäkysymykseen niin videossa esiintyvät herrasmiehet ovat iältään 19-vuotiaita.

Aika mukavasti tullu palautetta. Ja hyvä et on tullu muutakin ku pelkkää vittuilua. Todellaki tarpeeks nolo videokin jo pelkästään. Hyvä et tekniikkaan otettiin kantaa, koska se on tiedossa et osa liikkeistä on tehty päi helvettiä.

Otetaan nyt ekaa toi penkki. Eli mulla menee yleensä se päi vittua. Oon lukenu varmaan kaikki penkkitekniikkathreadit täältä, mut silti tuntuu et menee pieleen, vaikka painot tuliski ylös.

Sitte, noi vipunostot. Yleensä noilla 8 kilon painoilla ollaan tehty ja aika hyvällä tekniikalla mun mielestä. Mut nyt maanantaina ne meni niin kevyesti, et tuntu ku lähtis lentoon. Nousi kädet ihan pirun ylös ja koitettiin jotan nopeusennätystä tehä (?). :)

Vinopenkistä sen verran, et toi penkin kulma on varmaa jotain 30-35 astetta ja noi 22kg painot oli pikkusen liian kevyet.

Ja noi hauiskäännöt käsipainoilla. Onko sillä tekniikalla niin väliä, jos hauiksessa tuntuu polte ja lihas kasvaa?

MIKE: Mua kiinnostais toi penkkitekniikka saada kuntoon. Maanantaina seuraavaks penkkipäivä; jos kuvaisin vaikka parista eri kuvakulmasta sarjat ja laitan videon sitte tänne arvosteltavaks. Pystyisitkö siitä suurinpiirtein sanomaan, missä kohtaa mennään metsään?

Lopuks vielä kiitos kaikille palautteesta. Hyvä et porukka viittii kehuakin ja neuvoa liikkeissä, vaiks onki paska video. Eikä meillä mitään egoa ollu mukana noita tehdessä. Ihan nöyränä vedettiin. :)

EDIT. Niin täällä Sauvon salilla ei oikeen ketään kokenutta konkaria ole, joka vois tekniikassa neuvoo. Weak on varmaa ainoo. :)

Eihän toi ollu lähellekään niin kauheaa kuin muiden kommenteista luulin. Osa sarjoista kannattaa ottaa vähän rumemmin, ja sitten taas samalle lihasryhmälle myös niitä puhtaampia sarjoja. Liian tarkka tekniikan tuijottaminen ei ole hyväksi. Treeni menee äkkiä pelkäksi tuntumapainotteiseksi nysväämiseksi.

Powerhousu sanoi:
Eihän toi ollu lähellekään niin kauheaa kuin muiden kommenteista luulin. Osa sarjoista kannattaa ottaa vähän rumemmin, ja sitten taas samalle lihasryhmälle myös niitä puhtaampia sarjoja. Liian tarkka tekniikan tuijottaminen ei ole hyväksi. Treeni menee äkkiä pelkäksi tuntumapainotteiseksi nysväämiseksi.

No penkkisarja aika useesti kaatunut tän takia, tekniikan vahtimiseen. Mut haluan silti sen kuntoon. Niin, ja kiitos palautteesta.

Jotenki mulle tuli semmonen fiilis, että lähes joka liikkeessä painosta kannattais vähän ottaa pois ja muutama toisto sarjoihin lisää. Tulisi ainakin ne ensimmäiset toistot oikein. Ei se mitään jos viimeisellä parilla toistolla vähän heijaa tai muuta, mutta joka toistossa... Ei oikein meikäläisen mielikuvaa hyvästä treenistä vastaa se, että penkin eka sarjakin on (videon perusteella) melko tiukka 6 toiston sarja. Ainakaan aloittelijalle..eikä kyllä kokeneemmallekkaan. Jotenkin haiskahtaa siltä, että jonkun ajan kuluttua kysellään olkapääkivuista..

Hauiksessakin tosiaan painot vähän nurin kurisesti.. Keskitetyssä enemmän kuin seisten.. Pikkasen vähemmän painoa, pikkasen paremmin ainakin alkusarja..

Vipunostot näytti tosiaan siltä, että lentoon lähdetään.. Lähtöasento (hieman etukenossa) minun makuun ihan ok, mutta se sais pysyä koko noston aikana, olkapäät liikkuu, muu kroppa paikoillaan..

Kaikki IMHO. Vapaasti saa olla erimieltä.

TJJ sanoi:
Jotenki mulle tuli semmonen fiilis, että lähes joka liikkeessä painosta kannattais vähän ottaa pois ja muutama toisto sarjoihin lisää. Tulisi ainakin ne ensimmäiset toistot oikein. Ei se mitään jos viimeisellä parilla toistolla vähän heijaa tai muuta, mutta joka toistossa... Ei oikein meikäläisen mielikuvaa hyvästä treenistä vastaa se, että penkin eka sarjakin on (videon perusteella) melko tiukka 6 toiston sarja. Ainakaan aloittelijalle..eikä kyllä kokeneemmallekkaan. Jotenkin haiskahtaa siltä, että jonkun ajan kuluttua kysellään olkapääkivuista..

Hauiksessakin tosiaan painot vähän nurin kurisesti.. Keskitetyssä enemmän kuin seisten.. Pikkasen vähemmän painoa, pikkasen paremmin ainakin alkusarja..

Vipunostot näytti tosiaan siltä, että lentoon lähdetään.. Lähtöasento (hieman etukenossa) minun makuun ihan ok, mutta se sais pysyä koko noston aikana, olkapäät liikkuu, muu kroppa paikoillaan..

Kaikki IMHO. Vapaasti saa olla erimieltä.

Kyllä se SilkkaaLihaksen toka penkkisarjakin tuli, kaikki 6 toistoa. Pirun hitaasti vaan. Me kuvataan varmaan samanlainen video maanantaina ja koitetaan parantaa tekniikkaa noissa liikkeissä.

Sahaaja sanoi:
Kyllä se SilkkaaLihaksen toka penkkisarjakin tuli, kaikki 6 toistoa. Pirun hitaasti vaan. Me kuvataan varmaan samanlainen video maanantaina ja koitetaan parantaa tekniikkaa noissa liikkeissä.

Pointtini oli se, että jos kokee olevansa "aloittelija" niin ei kannattas hakea sitä tiukkaa 2x6 sarjaa, varsinkin kun tekniikka ei ole vielä ihan hanskassa. Vaan ehkä 2x10-12 sarjaa, missä ei niin äkkiä loukkaa itseään ja pystyy keskittymään enemmän siihen tekniikkaan.

Edelleen IMHO.

Minä voin jokupäivä laittaa tänne treenivideon jossa on minä, ja kaverini niin saatte arvostella, ja kertoa jos joku liike menee persiilleen tai muutenkin neuvoa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom