Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sahaaja sanoi:
No penkkisarja aika useesti kaatunut tän takia, tekniikan vahtimiseen. Mut haluan silti sen kuntoon. Niin, ja kiitos palautteesta.
Siis tekniikka pitää tietysti opetella ensin, ja sitten vasta enemmän painoa. Sen jälkeen kun osaat ne oikeat tekniikat, on vasta aika ottaa jotkut sarjat vähän rumemmin.

Powerhousu sanoi:
Liian tarkka tekniikan tuijottaminen ei ole hyväksi. Treeni menee äkkiä pelkäksi tuntumapainotteiseksi nysväämiseksi.
Aletaanko vääntään taas tästä. :D

Tämä videointi on kyllä loistava tapa kysyä mielipiteitä treenitekniikoista jossei salilta löydy osaavaa neuvoa.

Powerhousu sanoi:
Ei, vaan koko lause on synonyymi sille, että saattaa käydä näin. Ainakin itse sen niin ymmärrän. Riippuu siis lauseyhteydestä.
Joo, kyllä mä ymmärsin. :) Eipä tästä tämän enempää.
Pitää varmaan kuvata joku päivä hieman DC tuntumahakuisia treenejä.

Ihan perusheilumista oli mitä näkee salilla, etenkin vipareiden osalta. Kaikista muista liikkeistä painoa pois, paitsi penkistä. Siihen saanette lisätä painoja SITTEN KUN opitte paremman tekniikan. Tuo "lahnapenkki" jolla nostitte on meinaan se raskain tapa nostaa :thumbs:

Aloittelijan perusheilumista todellakin. Viparit oli aika pahaa katottavaa, siihen erityisesti pitäisi huomiota kiinnittää. Hauikssarjoissakin oli vähän kiloja liikaa ja vähän kuitenkin "näyttämisen" makua kun videokamera oli mukana. Tähän tulee syyllistyttyä itekin helposti, joten ei ollut vittuilua yhtään.

Pyranha sanoi:
Ihan perusheilumista oli mitä näkee salilla, etenkin vipareiden osalta. Kaikista muista liikkeistä painoa pois, paitsi penkistä. Siihen saanette lisätä painoja SITTEN KUN opitte paremman tekniikan. Tuo "lahnapenkki" jolla nostitte on meinaan se raskain tapa nostaa :thumbs:

Raskas se onkin. Laitan maanantaina videon penkistä, niin saatte sanoo miten sais tekniikan kuntoon. Tosta pystypunnerruksesta ei oo kukaan sanonu vielä oikee mitään. Oliko siinä paljon korjattavaa tekniikassa?

:thumbs: siitä että laitoitte tänne videon! Laittakaa seuraavaan vaikka puolitetuilla painoilla tehtyä hidasta liikettä, vaikka neljä sekuntia alas - kaksi ylös, niin saa katsottua tekniikan kuntoon.

Monta kertaa on nähty kun hauiskäännöstä tehdään alaselkäreeniä, mutta toi oli kyllä eka kerta kun näen reisilähentäjäliikettä käsipainoilla :D

Ainakin penkistä tiedän että itsekin teen sen päin helvettiä. Voisi kysäistä onko jollain kaverilla videokameraa. Tää näyttää olevan hyvä tapa saada vihjeitä kunhan kestää vähän vittuilua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sahaaja sanoi:
Raskas se onkin. Laitan maanantaina videon penkistä, niin saatte sanoo miten sais tekniikan kuntoon. Tosta pystypunnerruksesta ei oo kukaan sanonu vielä oikee mitään. Oliko siinä paljon korjattavaa tekniikassa?
liikeratahan tuossa oli älyttömän lyhyt. tanko kävi varmaan jossain otsan seutuvilla?

Täysin offtopic! mutta nyt joku kertoo miksi niin monella on alushousut avatarissa???

Timba79 sanoi:
Aloittelijan perusheilumista todellakin. Viparit oli aika pahaa katottavaa, siihen erityisesti pitäisi huomiota kiinnittää. Hauikssarjoissakin oli vähän kiloja liikaa ja vähän kuitenkin "näyttämisen" makua kun videokamera oli mukana. Tähän tulee syyllistyttyä itekin helposti, joten ei ollut vittuilua yhtään.

Ihan normisarjapainot oli nyt kyseessä, että ei otettu lisäkiloja kameraa varten =)

Sahaaja sanoi:
Tosta pystypunnerruksesta ei oo kukaan sanonu vielä oikee mitään. Oliko siinä paljon korjattavaa tekniikassa?

Toisella 4,5 aika korkeelta lähtenyttä toistoa, toisella 6 (tosin vähän alempaa). Selkä näyttää siltä, että katkeaa.. Liikaa painoa, imho. Muuta paha tuosta sivuvinkkelistä sanoa..

Valkkaa sarjapainot sillai että et jaksa tehdä 12 toistoa, mutta jaksat yli 6-7. Tai sellaista "peukalosääntöä" olen itse soveltanut.. (tietyllä liukumavaralla joskus)

edit: aloittelijalle siis..

salilla näkyi olevan samanlaisia kuvia seinällä mitä on "mun" salilla myös, jotain 20v vanhoja lihaskarttoja ja liikekuvia :D

tumma hiuksisen 20kg hauiskääntö ei mun silmään miltään ylipahalta näyttänyt.

samalla tavalla on mulla treenitekniikka mennyt, "isoilla" painoilla pelottavan näköistä touhua, sitten pikku hiljaa parantanut tekniikkaa (välillä unohtaen ja egopainoja kokeillen). pysyy turhat kolotukset poissa kun puhtaalla tekniikalla jauhaa.

TJJ sanoi:
Toisella 4,5 aika korkeelta lähtenyttä toistoa, toisella 6 (tosin vähän alempaa). Selkä näyttää siltä, että katkeaa.. Liikaa painoa, imho. Muuta paha tuosta sivuvinkkelistä sanoa..

Valkkaa sarjapainot sillai että et jaksa tehdä 12 toistoa, mutta jaksat yli 6-7. Tai sellaista "peukalosääntöä" olen itse soveltanut.. (tietyllä liukumavaralla joskus)

edit: aloittelijalle siis..

No tossa videolla mulla meni suht kevyesti noi, olis menny helposti vielä pari toistoo. Ja oon koittanu panostaa siihen, ettei ratkeis liikaa selälle toi. Eikä se ainakaan selässä tuntunu.

Tehään siis 2x6 systeemillä pystypunnerrus ja ollaan pyritty aina nostamaan sarjapainoja. Ei kylläkään tekniikan kustannuksella. Oon monta kertaa tehny vielä toisen kerran samoilla painoilla, et menis puhtaammin. Mut en sitte tiiä, vähän vaikee tota on tehä ilman, et hiukan kallistaa taaksepäin.

Joo, ihan mukavasti on tullu palautetta. Alkaa tuntumaan et teen varmaan jalkaprässinki päin vittua ku on tullu niin paljon sanomista tosta tekniikasta =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom