Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
jep ja taas.... meillä on duunissa ja kaikkialla lähipirissä ollut viimeisen 4viikon ajan flunssa liikeellä ja ja näköjään kiertää jo kehää virukset kun taas mullakin paska olo ja kurkuun koskeen niin perkuleesti. Nyt kun olen kurlannut puolukkavotkalla ja lime votkalla niin hieman helpottaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep jep, tänne yksi flunssa kanssa! Tuntuu aika pirulliselta tää. Nyt on jo vähän parempi olo, ja lämpötila silti 38,5. Ottaa päähän jo tää olo ja kauhulla ootan taas ens yötä, et mitä helvettiä siitä tulee( viime yönä luulin, että henki lähtee, ja lauleskelin yksin suihkun lattialla 5 aikoihin yöstä, pienet kuume houreet:D)
 
Viimeksi muokattu:
Jopas läiskähti ärjy flunssa tännekin juuri kun viikon ehdin olla edellisestä kuivilla. Meinaa välillä taju lähteä, vähän kuin joku laittaisi silloin tällöin katkaisimesta valot pois päältä pariksi sekunniksi :dance:

Nyt kun olen kurlannut puolukkavotkalla ja lime votkalla niin hieman helpottaa.
Pitääpä kokeilla. Yritys viskillä ja mintulla ei auttanut.
 
Influenssaa on liikkeellä, itse jouduin myös uhriksi.. Kaksi viikkoa ihan olematon olo.. Vituttavaa :)
 
Menee kyllä hermot näiden tautien kanssa:curs:Ensin olin treenaamatta viikon flunssan takia,siitä ku selvisin,ehdin pari päivää käydä salilla ja olla terveenä ku taas kipeenä.Tällä kertaa taitaa olla kyseessä vielä influenssa!:itku:
 
Mikähän helvetti siinäkin on, että AINA kun lukee tätä ketjua ja muiden valituksia ja ajattelee, että hehee, enpäs olekaan ollut kipeä pitkään aikaan, iskee se flunssa sitten itseenkin.

No, toistaiseksi ei ole muuta kun nuhaa. Ihan oma vika: Tuli syötyä kahtena päivänä vähän huonommin kuin normaalisti, ja sen lisäksi jäi yksi lepopäivä välistä viime viikolla. Saatana. :curs:
 
Viikko oltu kipeänä. Edellinen treeni siis perjantaina. Vituttaa mutta minkäs mahtaa. Vielä menee useampia päiviä ennen ku salille pääsee, on sen verran kurkku kipeä aamusin. :jahas:
 
no niin jatkuu vain nyt viimeiset 6päivää 38 kuumetta yhtä soittoa.

Labroissa käyty jo kahdesti ja ei mitään...

Olisko ollut 5 viikkoa siitä kun alkoi.


Mulla taitaa olla samaa paskaa.. Tosin vasta vähän yli 3 viikkoa. 3 päivää käväs 39 kuume ja oli samalla kunnon flunssa. Kyllä osaa vituttaa.

Ja ei tosiaan mitään löytynyt verinäytteistä. Pitäis vissiin mennä lääkärin puheille
 
Mulla taitaa olla samaa paskaa.. Tosin vasta vähän yli 3 viikkoa. 3 päivää käväs 39 kuume ja oli samalla kunnon flunssa. Kyllä osaa vituttaa.

Ja ei tosiaan mitään löytynyt verinäytteistä. Pitäis vissiin mennä lääkärin puheille

kuulemma jälkitauteina keuhkokuumetta, keuhkoputken tulehdusta......
 
Onneks oma tauti jo vähän hellittämään päin mut vituttaa et ku ei tiedä et uskaltaisko tänäää jo nostaa rautaa vaiko vasta huomenna. Etukyykkyä olis luvassa<3 En tiä kyl... vähä nuhanen olo ja jotenki lihassärkyäki vaikkei kuumetta oo ollu moneen päivään.
 
Toi nuha kyllä tykkää tarttua, ja sitten vituttaa kun reenit menee miten menee. Jos menee ollenkaa.

En haluaisi alkaa päteemään, mutta se käsien pesu salitreenin jälkeen on kyllä hyvä. Pahimmat flunssapesäkkeet sun muut
sijaitsee paikoissa mihin monet muut ihmiset on koskenu. Ajatelkaa käsipainoja ja tankoja:(, niitähän siellä hiplataan.
Eikä ainakaan meilläpäin joka päivä niitä tankoja pestä:rolleyes:.

Peskää kädet ainakin reenin jälkee, niin pääsette helpommalla:D
 
Väärin. Peskää kädet AINA kun tulette sisään ovesta. Samoilla paskaisilla käsillähän ihmiset koskettelee paitsi salilla, myös kaupassa, pankissa, julkisissa kulkuneuvoissa jne. YÖK!:curs: "hysteerinen" kaverini kuljettaa mukana käsidesinfiointipulloa -ja kah, ei ole ollut sairaana vuosiiN!
 
Väärin. Peskää kädet AINA kun tulette sisään ovesta. Samoilla paskaisilla käsillähän ihmiset koskettelee paitsi salilla, myös kaupassa, pankissa, julkisissa kulkuneuvoissa jne. YÖK!:curs: "hysteerinen" kaverini kuljettaa mukana käsidesinfiointipulloa -ja kah, ei ole ollut sairaana vuosiiN!

kyllä tuo vatsatauti ja muihin sellaisiin tehoaa, mutta ei pisaratartuntana leviäviin.....
 
kyllä tuo vatsatauti ja muihin sellaisiin tehoaa, mutta ei pisaratartuntana leviäviin.....

Niinhän sitä sanotaan. Jos kuitenkin kaveri, joka on muuten usein kipeä, mutta käsidesipullon ostamisen ja käyttämisen jälkeen ei vuosiin tautia (siis MITÄÄN tautia, edes nuhaa), niin en tiedä mitä uskoa. Paitsi käsidesipulloa. ;)
 
Liityn kerhoon :(. Kurkku on ollut siis on-offina jo kipeä parisen viikkoa ja olen kyllä salilla käynyt. Ja niin tein eilenkin, vaikka oli kurkkukipeenä. VIRHE!! Paitsi että olisi se tauti muutenkin voinu tulla, olin flunssaisen kaverin luona viikonloppuna (ja hän on vielä yli-innokas tuulettaja, vetoa siis riitti...). Mutta nyt on siis kurkku niin peekeleen kipeä ja nenä tukkoinen, viluttaa ja on ihan nuutunut olo :itku:. Veto on siis täysin pois. Nyt ohjelmassa siis lepäilyä, toivottavasti menis tauti nopeasti ohi... Toivoahan aina toki voi...:jahas:

Ps. Olen muuten nyt dieetillä, niin eikös kalorit kannattanut nostaa +-0, kun on kipeenä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom