Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Se räkä sinällään ei viittaa poskiontelontulehdukseen. Tuntuuko poskissa painetta? Voi tuntua vaan toisellakin puolella. Itsellä oli tuossa 2 kuukauden flunssassa ensin korva-, sitten poskiontelontulehdus JÄLKITAUTEINA koska palasin töihin 3 viikon flunssan jälkeen mukaterveenä (ohjaamaan liikuntaa). Poskiontelontulehduksessa särki vasemmalle puolelle nenän viereen, vähän niinkun hammassärky, ei tuntunut kokoaikaa. Arvauskeskuksessa sanottiin, että voivoi, se on flunssaa vaan, mutta heti tajuttuani mennä yksityiselle sain asianmukaista hoitoa. Eli lääkäriin vaan jos yhtään siltä tuntuu, mutta yksityiselle mars!

Ei kyllä taida tuntua mitään paineita, ei muistaakseni ennenkään ole tuntunut vaikka joskus on ollut poskiontelotulehdus.
Kyllä joskus vähän pistelee nenästä, tiedä sitten että mistä se johtuu. Itselle kävi silloin samoin kun poskiontelotulehdusta sairastin yli puoli vuotta kunnes meinas henki lähteä kun tuli kaikki taudit ;p ja se kuume. Kävin varmaan 5-10 kertaa terveyskeskuksessa ja aina sanottiin että flunssaa vaan, voi olla joku virus vaan. Loppujenlopuksi menin yksityiselle ja siellä todettiin heti, että on tulehdusarvot TODELLA korkealla ja hemoklobiinit sun muut ja sitten otettiin röntgen kuvat onteloista.
Ja sain antibiootit ja sillä se sitten ohi tais mennä.
Ensi viikolla menen kouluterveydenhoitajalle, pyydän lähetteen johonkin missä ontelot tutkitaan ellei terveydenhoitajalla itsellään ole sitä laitetta millä ne tutkitaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkähän mahtaa olla kun mulla on tota flunssaa ja tommosta niin olisin huomenna mennyt kylpylään Caribiaan, että meneeköhän flunssa huonompaan suuntaan jos sinne menee.
 
FLUNSSA on kyl yks prkl...n käsikäyttäjä.. joka ikinen kerta ku flunssa iskee niin iskee samalla myös kaamea pakko saada mässyä fiilis.. Joka kerta vaikka kuinka yrittää päästä sen ohi niin illalla viimeistään huomaa puputtavansa peiton alla telkkaria katsoessaan jotain mättöä!! Siitäpäs dieetti innostuukin :rock::curs::evil:
 
Miten mahtaa todellisuudessa olla, että pahentaako esim. sauna flunssaisuutta jos ei ota löylyjä/ottaa kovatkin löylyt/menee kylpyyn/suihku?

:down:

Saunominen ainakin itsellä helpottaa hetkellisesti. Se kuuma höyry vaan tepsii. Tuota uintia olen pari kertaa testannut tukkoisena ja molemmilla kerroilla mennyt pahemmin tukkoon + tullut kurkku kipeäksi yms.
 
:curs:Vittu.. Flunssa tammikuussa ja nyt uudestaan..:curs:
Kyllä sylettää. Joskus olen pikku flunsassa käynyt salilla heikosta olosta huolimatta. Tuskin tekee hyvää.. Onko kukaan tehnyt samaa? Onko pahentunut?
 
Ei tee hyvää. Ainoo mitä kroppa käytännössä tarttee ku kärsit flunssasta on lepoa. Kannattaa kuunnella sitä kroppaa, kyllä se yleensä kertoo missä mennään.
 
3 viikkoa jo pois salilta :( Tämä on juuri pahinta et tottuu olemaan pois salilta ja se uudelleen aloitus on sit taas nii hemmetin vaikeeta.
 
Sama täällä :(, kolme viikkoa jo on flunssa estänyt treenaamisen. Nyt se sais jo helvetti loppua!
 
Huomenna tulee mulla kolme viikkoa täyteen... Eikä prkl edes tunnu olevan paranemaan päin. :(

Huomenna lekurille... Toivotaan, että se keksis jotain ihmeitä.
 
Mullakin on ollu jo kolmisen viikkoa pientä flunssaa. Kolme kertaa oon käyny salilla ku on tuntunu jo vähän paremmalta ja joka kerran jälkeen vaan olo paheni. Ei kannata flunssassa treenailla hirveesti
 
Kyllä se on niin että kannattaa sairastaa kunolla loppuun. Huonolla tuurilla voi saada sydänlihaksen tulehduksen, minkä ansiosta joutuu entistäkin enemmän makaamaan sairaana.
 
Vi vittu voiks flunssas mennä treenaa?
Olin ainoastaan helmikuun ekan viikon terveenä,siitä asti ollut kipeenä.Välillä kun aloin tervehtyä menin salille,mutta tulokset tippuivat.Nyt antibioottikuurilla ja olo alkaa vihdoin näyttämään siltä,että tullaan terveeksi kokonaan.Ei kannata mennä.
 
Lihan terveysvinkit flunssaan::kuola: Juo vettä niin saatanasti ja vielä vähän päälle ja sitten lepää. Pari kertaa mulla toiminut.:dance:

Kaippa siinä keho vähän puhdistuu kun on viiden minuutin välein kusella. Olo oli kuitenkin välillä :urjo: Mutta aamulla :rock: valmiina salille. Taidan kuitenkin pitää yhden terveen päivän ennen kuin lähden rautaa rankaisemaan:evil:
 
No huhhuh... Tulipa aika odottamaton tuomio lekurilta. :eek:

Kuulemma minkäänlaista infektiota ei pitäisi olla päällänsä - kurkkukivusta huolimatta. Kurkku ei ole punainen, enkä muutenkaan lekurin mielestä vaikuttanut kipeältä. Kun sanoin, että olen ollut kolme viikko pois salilta, niin kysyi vaan, että miksi.

AAAAAAARRRGGGHHHH!!!! :curs::curs::curs:
Että ollaan sit kolme viikkoa oltu TURHAAN pois salilta!? omg

Sanoi, että kurkkukipu johtunee jostain allergisesta ongelmasta, atooppinen ihminen kun olen. Käski tarkistaa, etten käytä höyhentyynyä jne. Ei stna. Toisaalta olen iloinen, että sain luvan alkaa käymään taas salilla, mutta prkl uskallanko kuitenkaan, kun maanantaina ja keskiviikkona pitäis olla kirjotuksissa. :( Jos tulen kuitenkin kuumeeseen tms, kun menen salilla käymään...?

Uskallanko ottaa riskiä...? :( Pitää miettiä... Ehkä kuitenkaan en.

Mutta ei stnaprklv***u!!! Pisin tauko puoleentoistavuoteen - TURHAAN!?!?!!? :curs::urjo::david::itku::itku::itku:
 
:(Tän siitä sitten sai. Viikonloppuna bilettämässä niin rangaistuksena krapulan jälkeen nuhakuume!! PRKL! "Niisto", räkää pää täynnä.:curs:
 
Reilu kuukausi sitten oli viikon kestävä flunssanuhakuumepaska, ja nyt ilmeisesti sama sitten saatana uusiksi :curs: Siis mitä vittua :curs:
 
No huhhuh... Tulipa aika odottamaton tuomio lekurilta. :eek:

Kuulemma minkäänlaista infektiota ei pitäisi olla päällänsä - kurkkukivusta huolimatta. Kurkku ei ole punainen, enkä muutenkaan lekurin mielestä vaikuttanut kipeältä. Kun sanoin, että olen ollut kolme viikko pois salilta, niin kysyi vaan, että miksi.

AAAAAAARRRGGGHHHH!!!! :curs::curs::curs:
Että ollaan sit kolme viikkoa oltu TURHAAN pois salilta!? omg

Sanoi, että kurkkukipu johtunee jostain allergisesta ongelmasta, atooppinen ihminen kun olen. Käski tarkistaa, etten käytä höyhentyynyä jne. Ei stna. Toisaalta olen iloinen, että sain luvan alkaa käymään taas salilla, mutta prkl uskallanko kuitenkaan, kun maanantaina ja keskiviikkona pitäis olla kirjotuksissa. :( Jos tulen kuitenkin kuumeeseen tms, kun menen salilla käymään...?

Uskallanko ottaa riskiä...? :( Pitää miettiä... Ehkä kuitenkaan en.

Mutta ei stnaprklv***u!!! Pisin tauko puoleentoistavuoteen - TURHAAN!?!?!!? :curs::urjo::david::itku::itku::itku:

herranjumala mies paa nyt mennen sinne salille tai muuten käytät noin runsaasti hymiöitä vielä siellä kirjotuksissakin!

sitä paitsi sali on ainoa asia mikä pitää tällai kirjotusten alla järjen päässä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom