Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos samoin paranemisia! :) bodylifestyle, onneksi olokoon, kun pääset jo reenaamaan! (Täällä murahtelen kateellisena..) Elä vaa mee liian aikasin, ettei iske taas uudelleen. Oon ite tehny sellasen mokan pariin otteeseen.. :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo täällä ollaan myös flunssassa. Pää on sekaisin ja kurkku hieman kipeä, mutta ei pitäisi olla kuumetta.
Paras tässä vielä on, että sain pienen noidannuolen selkään toissapäivänä, kun nousin penkiltä ylös... tässä on sitten menty selkä kumarassa kurkku kipeänä pari päivää :D. Ei ole onneksi selkäe enää kipeä, mutta hierojalle pitäisi varmaankin mennä. Flunssa sen kun vaan jatkuu, ei ole varmaan vielä kunnolla alkanutkaan.

Huomenna ois vielä tentti tän kaiken päälle... aaargh. :)
 
Flunssa löytyy, kurkku kipeenä ja yskä on kova. Alkuviikosta oli vähän kuumettaki, mutta se laski aika hätäseen. Ei tässä muuta mut viikon tauko on nyt ollut reenistä ja se raastaa miestä..
 
Kokeiltaa c vitamiini kuuria kun olette tulossa kipeeks.. menee lievempänä ohi ja toden näkösesti nopeemminki :) itel ainaki autto ku vetäs normii enemmä c
 
olen myös tuon c-vitamiinin kannalla, vaikka tuskin se kaikkeen on vastaus. Pariin otteeseen on ollut lievempää sairastelua. Mietoa särkylääkettä pistetty naamaan ja monivitamiinia oon popsinu.
 
Itelläkin C-vitamiinin lisäys vei flunssalta pahimmat voimat pois. Ennen ollu pahan flunssa kesto joku viikko-puoltoista. Nyt tippunu flunssat alle viikon kestosiksi. Itellä on muutenkin pientä flunssaa ympäri vuoden ja nokka tukossa aina. Johtuu tosin siitä että on ollu heinänuhaa ja iso kasa kaikenlaisia allergioita koko ikä.
 
Taas kuumessa, kurkku vitun kipeä ja kaikki nivelet kipeenä. Niskatki jumisa sopivasti, ei oo ku toinen kerta tällä vuodelle kun olen kuumeessa.
 
Taas kuumessa, kurkku vitun kipeä ja kaikki nivelet kipeenä. Niskatki jumisa sopivasti, ei oo ku toinen kerta tällä vuodelle kun olen kuumeessa.

Täytyy kyllä myöntää, että mun flunssa meni nopeasti parempaan suuntaan kun joka päivä ottanut sen 1000mg+ c-vitamiinia + muut vähän muita vitamiineja ja finrexiinia 2-3 kuppia.

Paljon parempi olo kuin eilen.
 
Kato, meitsi löysi loisto thredin.

Täällä ollaan oltu nuhassa jo syksystä lähtien, ei paljo C-vitskut auta. Ei oo paljo salilla käyty. Välillä vaihtuu vaan siedettävään kurkkukipuun ja keltaseen räkään, muuten on ihan peruspikku nuha. Ei meinaa millään lähtee, taidan kohta vaihtaa salilla käymisen vaan virtuaalibodaukseen.

Se vaihe on jo mennyt, että vitutti, nyt vaan lähinnä mikään ei tunnu miltään. Ihan sama vaikka korvat halkeis tästä lihaksia suhisten kuihduttavasta kataboliasta...

PRKL!
 
Mullakii on joka talvi koko talven kestävä pikkunuha, tähän on jo tottunu ni eipä se elämää haittaa.
 
Kyllä löytyy taas jos jonkinlaista vammaa ja vikaa, prkleen intti :jahas: ja kestää niin kauan kunnes sieltä pääsee pois :(
 
rainzell, et oo sitten lääkäris tajunnu käydä? en oo mikään sulle pätemään mutta ajattelin että vastaus vois sieltä löytyä vaikkapa parin viikon antibiootti kuurilla ?
 
Saatanan flunssa sanon minäkin.

Eilen tulin kipeäksi, kuumetta pikkusen, lihakset on heikkoina, pikkuinen yskän köhä..

V*tuttaa kun ei pääse reenailemaan :(

Kuihdunkohan minä ihan luurangoksi kun ei pääse reenailee? Toivottavasti ei kestäis tämä pitkään...
 
Joopa joo, laskutavasta riippuen jo toista viikkoa (itteasiassa pari päivää ni tulee kaks viikkoa täyteen) tai peräti kolmatta viikkoa jossain flunssantapasessa. Hakusessa viä onko ihan viruspohjainen vai mikä vittu riivaa. Eniveis ei oo yhtään kivaa :(. Alkaa tuituttamaan jo tää sairastelu. Viikon tossa välis olin duunis ja reeneis (joko olin kipeä ja sairastuin uudestaan... tai en ollut kunnolla kipeä ja heitti kahta kauheammaks... jaa'a) ja sitten taas fädäng. Ei tarttis! Sitä näyttää olevan enemmän tai vähemmän liikenteessä. Vertaistukea! :D. Paranemisia kaikille!
 
Susirajan uutistoimistosta kantautuu huhu, jonka mukaan Venäjältä saapunut sellainen röhä, että ei tepsi lääkkeet ja kaatuu sänkyyn pitemmäksi aikaa. Itsellä tuntuu nyt tuppaavan tuo päällensä :urjo:
 
flunssas täälläki ollaan
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom