Ps. Olen muuten nyt dieetillä, niin eikös kalorit kannattanut nostaa +-0, kun on kipeenä?
mielummin pikkasen plussalle, kipeenä olo vie kumminki enerkiaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ps. Olen muuten nyt dieetillä, niin eikös kalorit kannattanut nostaa +-0, kun on kipeenä?
Toivottavasti en ole huomenna flunssassa mutta uhkaava kurkkukipu on jo päällä... Oliskin sitten 4. tauti joulun tiimoilta alkaen, tässähän tää elämä vilisee silmien edessä ja itse vaan oon niissä pienissä vittumaisissa flunssissa, joissa ei kuitenkaan ole sänkypotilaana, muttei salikunnossakaan.
Onks täällä muita useampia flunssia sairastaneita?
Kiinnostais saada vähän osviittaa, että kuinka monta kertaa tauti voi uusia max parin viikon terveenäolemisilla. Jo pelkkä ajatus sairastumisesta taas saa kyllä vitutuskäyrän pompsahtamaan.
Tuntuuko poskissa sellainen ns.täyttävä tunne?Se on yleensä yksi poskiontelotulehduksen oireista.Mulla on ollut flunssaa nyt kuukauden ajan, on offilla. Välillä tuntuu oikein kipeeltä sitten menee pahin ohi ja pieni kurkku kipu ja tommonen jatkuu ja sit taas pahenee/menee pois ja taas palaa takas. Välillä huimaa ja on veto pois olo. Mutta en kuitenkaan sänkypotilaana joudu koskaan olemaan.
Voisiko tämä olla poskiontelotulehdus? Tai mitäköhän.
En ole salilla käynyt kuukauteen. Ja kyllä vi*uttaa. :jahas: :curs:
Tuntuuko poskissa sellainen ns.täyttävä tunne?Se on yleensä yksi poskiontelotulehduksen oireista.
Toivottavasti en ole huomenna flunssassa mutta uhkaava kurkkukipu on jo päällä... Oliskin sitten 4. tauti joulun tiimoilta alkaen, tässähän tää elämä vilisee silmien edessä ja itse vaan oon niissä pienissä vittumaisissa flunssissa, joissa ei kuitenkaan ole sänkypotilaana, muttei salikunnossakaan.
Onks täällä muita useampia flunssia sairastaneita?
Kiinnostais saada vähän osviittaa, että kuinka monta kertaa tauti voi uusia max parin viikon terveenäolemisilla. Jo pelkkä ajatus sairastumisesta taas saa kyllä vitutuskäyrän pompsahtamaan.
Influenssaa on liikkeellä, itse jouduin myös uhriksi.. Kaksi viikkoa ihan olematon olo.. Vituttavaa
Itsellä on mennyt taas pahempaan suuntaan flunssa, kurkku ihan tukossa limasta, nenä vuotaa, ja pää tuntuu muutenkin olevan ihan tukossa. 2x huonompaan suuntaan meni 2 päivän aikana.
MUTTA se tässä erikoista onkin kun kuumetta ei ole koko kuukauden aikana ollut.
Kuume jatkuu, korvat tuntuvat olevan hieman lukossa, aamulla nenä aivan tukossa ja tuli sellaista kirkkaan keltaista räkää - viittaako poskiontelotulehdukseen?
Ja veto aivan pois,huippaa päästä ja silmät vuotaa.
Limaa koitan yskiä pois kurkusta, mutta tuntuu olevan tiukasti kiinni.
Mitään neuvvoja?:(
Lima on keltaista kun se on sellasta tulehdusräkää. Näin mulle joskus selitettiin. Jos niistät terveenä, rään pitäisi olla sellaista läpinäkyvää.
Itse sain ehkäistyä tämän juuri poistuneen flunssan keltaräkävaiheen kokonaan juomalla 7-8 1000mgn C-poretablettia. Eli limaa oli, mutta se ei ollut sitkeää eikä keltaista. Sanokoot mitä sanovat c-vitamiinin parantavasta vaikutuksesta, mutta sen jälkeen kun tuon yliannostuksen flunssan aikana keksin, ei oo KOSKAAN ollut niin pahoja flunssia kun aiemmin, jolloin olin aevan tukkeessa ja korvatkin niin täynnä räkäpaskaa ettei kuullut mitään.
Joten c-vitamiinille
Höyryhengitys auttaa. Kuumenna vettä kattilassa, ja asetu sen jälkeen kattilan ääreen pyyhkeen tms. kanssa, siis niin että pää on pyyhkeen sisällä. Kuuma höyry auttaa avaamaan sieraimia.
tsemppiä, lepo auttaa, kyllä se flunssa pikkuhiljaa lähtee. Voin kuvitella miten veemäinen olo on: Olin itse puolitoista vuotta sitten yhteenmenoon 2 kuukautta taudissa. Kyllä hajotti. :curs: