Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli muute tossa parisen viikkoo sit joku _influenssa_. Makoilin sit pelkästää viikon sängyssä, ruokavaliona jogurtti ja vesi. Painoa lähti 2½ kiloa, suurin osa lihasta. Sillo vitutti, toivottavast nyt sit ei käy samal taval :)
 
oliskohan kolmas tai neljäsviikko menossa. ei muuten paha mutta ääni välillä poissa, takaisin tai painoksissa.

No nyt on neljäs päivä antibiootilla ja tuntus helpottavan.

jaa on kai tässä kohta 1 1/2 kuukauden paussi. Aloitin katsos 3 viikon joululoman täydellisellä levolla ja siihen perään tää tauti..

Alkaa jo masennus painamaan kun ei pääse treeneihin/treenaamaan.

Se on elämää
 
Muutama päivä kuumetta ja flunssaa takana. Nyt alkaa tuo flunssa viedä voiton kuumeesta onneksi, eli voiton puolella siinä mielessä ollaan. Tosin flunssahan nyt voi kestää vielä vaikka kuinka kauan. Niin ja salilta tosiaan tuon kuumeen nappasin ku piti mennä pikku köhässä pumppailemaan:down:. Tänään oli töissä aika vittumaista kuumeisena olla. Toivottavasti ei enää huomenaamuna oo kuumetta.
 
Pari päivää oltu flunssassa,ja nyt alkaa olo paranemaan.Miten usein flunssasta toipumisen jälkeen menette salille?Heti kun tuntuu siltä,että jaksatte?
 
oliskohan kolmas tai neljäsviikko menossa. ei muuten paha mutta ääni välillä poissa, takaisin tai painoksissa.

No nyt on neljäs päivä antibiootilla ja tuntus helpottavan.

jaa on kai tässä kohta 1 1/2 kuukauden paussi. Aloitin katsos 3 viikon joululoman täydellisellä levolla ja siihen perään tää tauti..

Alkaa jo masennus painamaan kun ei pääse treeneihin/treenaamaan.

Se on elämää


Ei v....u tänään taas 37.7 kuumetta aamulla....

2 viikkoa kuumetta 36.8-37.7 välillä humpaa.
 
Ensin 5vkoa räkäsenä, kuumetta kahtena päivänä. Sitten 1,5vkoa terveen kirjoissa ja nyt alkais uus kierros. Tänää aamulla heräsin taas pää täynnä räkää, ihan tulikuumana ja kalpeena. Huomenna lekuriin. Uutta viiden vkon kierrosta ei enää nuppi kestä, joten tohtorin ois paree antaa jtn droppia tähän.
 
Ite olin kanssa just 2viikkoa sitten räkätaudissa ja nyt tuli taas takasin kuumeen ja kurkkukivun kera. Just kun sain ohjelmankin valmiiks. Ei perkele kun ottaa nuppiin, mutta sitten kun oon terve niin treenaan niin kovalla teholla ettei edes huomaa että oon ollu poissa salilta :whip:
 
Saapa nähdä miten tässä taas käy. Just olin paranemassa, niin tuli penkkarit. Sitä tuli välkkynä käveltyä pakkasessa jonku hiton hampurilaisen takia, ja jäätyhän siellä. Vaatteitakin niin ruhtinaallisesti, kun piti tommosia teemakuteita pitää. Baarissa sitten huudettiin ku jellonat jossain huutoäänestyksissä.

Nenä tukossa nyt aamulla mutta toivottavasti menee ohi. Ei luntsaa pliis. :david:
 
Saapa nähdä miten tässä taas käy. Just olin paranemassa, niin tuli penkkarit. Sitä tuli välkkynä käveltyä pakkasessa jonku hiton hampurilaisen takia, ja jäätyhän siellä. Vaatteitakin niin ruhtinaallisesti, kun piti tommosia teemakuteita pitää. Baarissa sitten huudettiin ku jellonat jossain huutoäänestyksissä.

Nenä tukossa nyt aamulla mutta toivottavasti menee ohi. Ei luntsaa pliis. :david:

Darrassa on aina nenä tukossa. Ei se mitään flunssaa ole!:lol2:
 
Ihmettelen isosti ettei vielä ole flunssaa pukannut. Laskeskelin tuossa muutama päivä takaperin että tuttavapiiristä löytyy pitkälti yli 10 ihmistä jotka ovat olleet kipeänä tässä muutaman viikon aikana (mm. koko avokin lähisukulaiset ja pomo perheineen). 3 viikkoa myös vetänyt suht. rankasti treeniä ensimmäistä kertaa vuosiin, joten jonkinlaista nuhaa luulisi pukkaavan. Mutta ei. Eipä sillä, ei voi valittaa. Harmittaisi rutosti jos pitäisi hyvin alkanut treeni keskeyttää hetkeksikään.
 
Itsellä oli aina vähintään 4 flunssaa vuodessa. Kun todettiin keliakia puoli vuotta sitten niin on ollut sinä aikana ainoastaan yksi flunssa :)

Tapellut tuon asian kanssa pitkään ja nyt onnellinen, koska aina kun alottanut treenin niin flunssa päälle tai vaikka ei treeniä niin flunssaa jatkuvasti....
 
Mitenkäs muuten, onko kellään kokemusta tai tietoa siitä mitä dieetti ja sairastelu tekee lihaksille? Lähinnä, että kun viikon verran tulee salilta taukoa ja vedän 500-700kcal vajeella, että onko pelkoa vähäisten lihasten vähenemisestä? :david: :D
 
Mitenkäs muuten, onko kellään kokemusta tai tietoa siitä mitä dieetti ja sairastelu tekee lihaksille? Lähinnä, että kun viikon verran tulee salilta taukoa ja vedän 500-700kcal vajeella, että onko pelkoa vähäisten lihasten vähenemisestä? :david: :D

Itse kyllä katkaisen dieetin, jos tulen kipeäksi. Paranee nopeammin, ja pääsee taas jatkamaan dieettiä kunnolla. Eikä treenaamiseen tule pitkää taukoa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom