Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan kaikilla jo liput paikan päälle?

Pientä pakkismiittiä? Ketkä on messissä?

En mene vannomaan selviänkö paikalle...
Tänään Tivoliin kuunteleen Darudea ja huomenna työpäivä. Mutta paikalle saavun Onnelaan jos kunto vain kestää :)

Hienoja matseja ja muutenki aivan mahtava, että saatiin Rovaniemelle tuommonen tapahtuma! We want more!!:rock:

Harmittaa vaan, ku en oikeen ehtiny kattoa matseja..Mulla piti alkaa työt vasta ysiltä, mutta jouduinki sit töihin melkeinpä samantien ku Onnelaan pääsin:(..

Ketäs kaikkia pakkislaisia oli paikalla?

Huomenna alkais se potkunyrkkeily ja mun piti tulla sinne, mutta lähtään ma-ti Helsinkiin työporukalla :kippis1:, niin pääsen sit vasta torstain treeneihin..

Minä olin ainakin paikalla. Kävin päivällä vuotamassa verta ja illalla katselin matseja sekä kantelin tavaraa tapahtuman loputtua.

Jos bongasitte niin olin se pikkukaveri valkoisessa, pinkillä tekstillä varustetussa paidassa.

Muistavathan kaikki kamppailulajeista kiinnostuneet ilmaantua MMA Rovaniemen peruskursseille:

Vapaaotteluun
Brasilian Ju-Jutsuun
Ja potkunyrkkeilyyn.

Hagakure: Mukava, kun tulit moikkaamaan.:)
Sulla oli miehekäs kädenpuristus.;) Ärsyttää, kun jotkut kättelee silleen, että käsi on ihan velttona..

Jotain isompaa miittiä nyt kehiin kans!:dance:

Vai että miehekäs kädenpuristus. Punastuisin, jos kuuluisi tapoihini.

Kontrastina tappelen kuin tyttö.:D

täällä on tämmönenkin roisivu, vanha roilainen olen kans. mistään en kotosin, mutta syntyny ja 23 vuotta sen jäläkhen kasvanu roisa. se jättää ikuiset jälet ihmisisen poikhaan. näin murtheela ku kiriottelen joskus.

reippaansalila on tullu käytyä muutaman kerran vuosien aikana ku oon roisa pistäyny. ja jonku kerran jiipeenki salila 90-luvun alussa. silloin ite jiipee oli hurjassa massakunnossa. on mun vanha tuttukin, mutta ei siitä nyt enempää. aikanaan reenailin urheiluopistola, sielä oli ounaksen kajon ja reippaan porukat samasa ja ite olin enempi niitä voimanostajareenaajia ja siis kajolaisia.

niinhän sielä reippaansalila oli heti muutamia vanhoja tuttuja naamoja ja nimiäkin kun siellä viimeksi joskus nelisen vuotta sitten oon käynyt. vai onkohan siitä jo enemmänkin aikaa. siinä kairatien päällä se oli silloin ja valintatalo oli samassa rakennuksessa.

joskus kun käyn roisa, niin olis vaikka hauska nähä näitä pakkisporukoita, jos löytyy 40 - 50 vuotiaita, niin saattaisi olla joku tuttukin. niin se aika vierii.

kuulemma samaa loskaa on siellä roisa nykyään kuin oli ennen stadisa, ja nykysin stadisa on näemmä ihan sulaa. just sopivasti oli maa kuivunu taas kun kävin koirien kans ulkona yöllä. ilma haisi ihan keväältä jo, mätänevä kasvillisuus ja linnut, mustarastas tai vastaava pomppi edellämme, sekä soidinlaulut raikasi metsässä.

Hagakure: Mukava, kun tulit moikkaamaan.:)
Sulla oli miehekäs kädenpuristus.;) Ärsyttää, kun jotkut kättelee silleen, että käsi on ihan velttona..

Jotain isompaa miittiä nyt kehiin kans!:dance:

Jep eli nyt äkkii jotain sutinaa perkules.. Ajelen huomisen päivän aikana rolloo ja todennäköisesti keskiviikko iltana käväsen jiipeellä liikkuttaa läskejäni eli sinne silloin reenaamaan ni ainaki reenimiitti ois siinä :)
Lauantai iltana takoitus kävästä yöelämässä ni silloinki bongauksia bongauksia voi tehdä..

Häätyy käydä crikettii muistuttaa niistä puristeluista jos ne on päässy unohtuun mikäli oot töissä lauantaina ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
torqueman: Oothan se sieki vielä hengissä:D.. Mulla on lauantai vapaa ainakin näillä näkymin, niin oon sit joko Oulussa kotona käymässä tai itekin Rollossa viihteellä. Täytyy nyt vähän funtsailla, että kumminko tekee. Meillä oli eilen semmoset isot työpaikan bileet Helsingissä, niin en oikeen tiiä, että viittiikö hurvitella toista iltaa saman viikon aikana..;)

torqueman: Oothan se sieki vielä hengissä:D.. Mulla on lauantai vapaa ainakin näillä näkymin, niin oon sit joko Oulussa kotona käymässä tai itekin Rollossa viihteellä. Täytyy nyt vähän funtsailla, että kumminko tekee. Meillä oli eilen semmoset isot työpaikan bileet Helsingissä, niin en oikeen tiiä, että viittiikö hurvitella toista iltaa saman viikon aikana..;)

Joo oon.. haettii illal kaveri asemlta juuriki samoista kemuissa ollut... Nooh tottakai jäät tänne ;) ei oo vaihtoehtoja. Ja huomena ilta seiskan jälkee jiipeelle puntille :rock: Enkä kuuntele mitää vastaväitteitä sillä en minäkää täälä jokaviikko käy :D

Jep, puntille oon tulossa tuossa kasin maissa.:) Mutta sitä lauantain viihteelle lähtöä mietin vielä pari kertaa..:D

Hmm..haittekos semmosen tumman pojan sieltä asemalta, jolla on punasta tukassa?;)

Jep, puntille oon tulossa tuossa kasin maissa.:) Mutta sitä lauantain viihteelle lähtöä mietin vielä pari kertaa..:D

Hmm..haittekos semmosen tumman pojan sieltä asemalta, jolla on punasta tukassa?;)

Juu just sellanen hajettii.. Tietät vishii tapauksen :)
Juu ei kuule mitää miettimisiä enää.. Sinulla ei vain yksinkertaisesti ole vaihtoehtoja. Etkai sinä edes kehtaa jäähä pois kemuista nyt ku minähi kerranki oon täälä kaukana kotoa ;)

Olipa mukava nähä Torquemania pitkästä aikaa! Ei oltu nähty vuosiin niin siellähän sitä Jiipeellä tuli eilen vastaan. Katellaan Torque jos sitä itekki eksyis lauantaina sinne Onnelaan pyörähtelemään. :)

Pitäis vissiin vähän aktiivisemmin itelläki tänne kirjotella. Viimesimmästä kirjottelusta vissiin pari kuukautta aikaa.

Tiiän toki:D..

Meni eilen pikkasen myöhään se puntille tulo..Olin kotona puolen yön aikaan.. Onneksi on kouluun vasta puol yheksi ja huomenna vapaa.:dance:

Perskule, kyllähän se ois kiva toisaalta lähtee bilettäänki, mut mulla vaan tulee tosta juomisesta aina semmonen viikon morkkis, kun se on niin epäterveellistä touhua.:hyper: Hmmm..täytyy nyt vielä miettiä, ku ois täällä muitaki kavereita, jotka käy vaan kerran vuodessa Rollossa päin..

Olipa mukava nähä Torquemania pitkästä aikaa! Ei oltu nähty vuosiin niin siellähän sitä Jiipeellä tuli eilen vastaan. Katellaan Torque jos sitä itekki eksyis lauantaina sinne Onnelaan pyörähtelemään. :)

Pitäis vissiin vähän aktiivisemmin itelläki tänne kirjotella. Viimesimmästä kirjottelusta vissiin pari kuukautta aikaa.
Jeps näin ol khyl.. Ei muuataku onnistumaa vaan sitte lauantaina :kippis1:

Cricket24 sanoi:
Perskule, kyllähän se ois kiva toisaalta lähtee bilettäänki, mut mulla vaan tulee tosta juomisesta aina semmonen viikon morkkis, kun se on niin epäterveellistä touhua.:hyper: Hmmm..täytyy nyt vielä miettiä, ku ois täällä muitaki kavereita, jotka käy vaan kerran vuodessa Rollossa päin..
Eij se epäterveellistä oo jos sen jälkee tuleeki pitkä tauko niinku oli puhetta.. Ja sehän vaan rentouttaa mukavasti ku hiukan maistelee :)
Itse itseäni lainaten ni en kuuntele selityksiä ja se on tultava silloin radalle.com ettei tarvihe suuttua oikein :evil:

Joko porukka on käynyt Revontulessa testaamassa uusien ravintoloiden toimivuuden ja ruuat? Erityisesti kiinnostaisi miltä Thai ruoka maistuu oikeaan thaimaassa tehtyyn ruokaan verrattuna tai Intialainen ruoka? Intialaisessa näytti olevan Japanilaisen näköinen kokki :D

http://www.gong.fi/
http://www.jasmine.fi/
http://www.pastamore.fi/

Joko porukka on käynyt Revontulessa testaamassa uusien ravintoloiden toimivuuden ja ruuat? Erityisesti kiinnostaisi miltä Thai ruoka maistuu oikeaan thaimaassa tehtyyn ruokaan verrattuna tai Intialainen ruoka? Intialaisessa näytti olevan Japanilaisen näköinen kokki :D

http://www.gong.fi/
http://www.jasmine.fi/
http://www.pastamore.fi/

Just tultiin ukkelin kanssa past amoresta. Ei ollu mitään ihmeellistä. Lasagneannos älyttömän pieni ja pasta-annos hyvän kokonen ja ihan ok:n makuinen. Mutta tuollahan ei kuitenkaan kauhean kallista ole, eli 20e maksoi yhteensä ruuat.
Nyt on tuo paikka testattu, eikä varmaan tule ihan heti toiste käytyä.

Back
Ylös Bottom