Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
En oo vielä käyny, mutta toi intialainen kyllä kiinnostas kovasti..

Torqueman: Olitkos lauantaina liikenteessä? Mie olin, mutta enpä nähny sua sit ollenkaan..No, ehkä se on vaan hyvä.:D Oisin kuitenki nolannu itteni jollain lailla tms. Loppujen lopuksi ilta oli aika persee*tä ja näin jälkeenpäin aateltuna ois kannattanu jättää väliin ja lähtee kotona käymään. Mutta jälkiviisaushan se on aina se paras viisaus..

Haqakure: Kiitos reenikaveruudesta tänään.:) Mulla vaan tuli sellanen olo, että oon vielä ihan surkee ja tulikohan sun omasta treenaamisesta loppujen lopuksi mitään..Tartteis nyt vaan saada reilusti rohkeutta ja äijämäistä asennetta lyönteihin jne. Minen halua lyödä niinku tyttö, vaikka oonki tämmönen pieni rääpäle.;):curs: Mutta, oli ihan mahtavat reenit, kun nyt tuli jo kunnolla hiki ja meinas välillä jopa puhti loppua kesken. Mun kävely on nyt ihan koomista, kun sain molempiin pottuvarpaisiin aika mojovan kokoset rakot.:rock:

Onko muilla kokemuksia hyvistä hierojista joita vois suositella tästä Rovaniemen lähistöltä? Tuntuu ettei nykynen hieroja ole kovin pätevä vaikka oon sanonu että saa hieroa kovasti. Olis ihan vertailun vuoksi mukava kokeilla miten muut hierojat sais paikkoja auki jne. :)

Jos haluaa, että hieroja ottaa kovaa niin kannattaa kokeilla Ruotsalaisen Pekkaa. Urheiluopistolla myös Dementjeffin Jarmo on pirun hyvä, ei niin kovaa mutta auttaa varmasti.

0207 984 264

Haqakure: Kiitos reenikaveruudesta tänään.:) Mulla vaan tuli sellanen olo, että oon vielä ihan surkee ja tulikohan sun omasta treenaamisesta loppujen lopuksi mitään..Tartteis nyt vaan saada reilusti rohkeutta ja äijämäistä asennetta lyönteihin jne. Minen halua lyödä niinku tyttö, vaikka oonki tämmönen pieni rääpäle.;):curs: Mutta, oli ihan mahtavat reenit, kun nyt tuli jo kunnolla hiki ja meinas välillä jopa puhti loppua kesken. Mun kävely on nyt ihan koomista, kun sain molempiin pottuvarpaisiin aika mojovan kokoset rakot.:rock:

Kyllä se siitä, mieki lyön vielä tyttömäisesti. Ehkäpä vielä jonain päivänä...

No jos ihan vakavissaan vaihteeksi. Tuli siitä minunkin treenaamisesta jotain. Hyvä treenipartneri sie oot. Mehän ollaan molemmat alottelijoita.

Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin sulla pysyy paketti kasassa noin vähällä treenillä. Näin jälkeenpäin voin myöntää että mulla on punainen, kipeä läiskä vatsassa.

Pojat, äläkääpä sitten enää suututtako Crikettiä, voi sattua kipiää.

Kiitos, tuo oli kyllä mukava kuulla!:worship: On meinannu olla vähän sellanen fiilis, et "miksen mie osaa mitään", vaikka ei sitä vielä kauheesti voi osatakaan, kun vasta kolmet reenit takana. Mulle saa sit pistää kunnon vastusta, vaikka oonki tyttö:D. Siinä sitä oppii parhaiten, kun treenaa sellasten kanssa, jotka jo jotain osaavatki. Sitäpaitsi, oppii ainaki väistämään ja suojaamaan, kun ottaa pari kertaa kunnolla iskua.:)

Onko muilla kokemuksia hyvistä hierojista joita vois suositella tästä Rovaniemen lähistöltä? Tuntuu ettei nykynen hieroja ole kovin pätevä vaikka oon sanonu että saa hieroa kovasti. Olis ihan vertailun vuoksi mukava kokeilla miten muut hierojat sais paikkoja auki jne. :)

Jos kovaa pitää ottaa, niin Kalervo Torvinen is the man.
puh.no 0163424002,vastaanotto keskustassa...osotetta en nyt muista.

Et varmasti pääse ainakaan silittelystä jälkeenpäin narisemaan:)

Kiitoksia hierontapaikoista ja numeroista. Pitääpä alkaa ens viikoksi soitteleen aikoja niin saa koivet auki. sitte pääsee salille kolisutteleen painoja. :hyvä:

En oo vielä käyny, mutta toi intialainen kyllä kiinnostas kovasti..

Torqueman: Olitkos lauantaina liikenteessä? Mie olin, mutta enpä nähny sua sit ollenkaan..No, ehkä se on vaan hyvä.:D Oisin kuitenki nolannu itteni jollain lailla tms. Loppujen lopuksi ilta oli aika persee*tä ja näin jälkeenpäin aateltuna ois kannattanu jättää väliin ja lähtee kotona käymään. Mutta jälkiviisaushan se on aina se paras viisaus..
Joo olin.. Eipäs näkyny tosiaa tyärtä. ainaki meikäläisellä meni niin lujaa etten nähny paljon ketään ja todellakin ois kannattanu passata noi juhlimiset koskaa ei ollu samallaista morkkista ja oloa ku nyt oli. Vielä maanantaina ku ajelin takas kotia ni tärisytti ni perkeleesti vaikka sunnuntaina puhalsin jo nollat tauluun.. Sama vika itsensä nolaaminen ois ollu hyvin todennäköistä ni iha hyvä etten nähny paljoa ketää :) Onneksi ny ei sit tarvii alkomahoolista ees uneksia ennen ens syksyä :hyvä:

veikeitä ihmisiä Rovaniemenllä kun joka toine pelkää nolaavansa itsensä...:eek:

heikko itsetunto ja ylpeä pinnallisesti vai mistä moinen "tutina" johtuu?:jahas:

heikko itsetunto ja ylpeä pinnallisesti vai mistä moinen "tutina" johtuu?:jahas:

Eij eij eij olet väärässä.. Se mistää tollasesta johu tahi muutenkaa. Aivan sama random hemmoille mitä ne aattelee mut sellasia kamuja joita näkee harvoin ni ei välttämättä ole fiksua sellaisessa olotilassa mikä lauantainaki oli niin nähdä ettei jää paskafiilis.. Toisinsanoen että tässä tapauksessa nyt oli vain parempi ettei törmätty thats it. Eikä tarkoita että oisin yksin ollut kokoillan :D Ainakaa itse en ole nollat taulussa ihan fiksuimpia käytökseltäni ja veikkaanpa ettei ole kukaan muukaan.. Tämä oli pointti ainaki mulla ei sen kummempaa.

Sanotaan että täällä on yllättävät pienet piirit ja kaikki jutut kiertää yllättävän nopeaa, niin aina välillä kannattaa kokeilla käyttäytyä :D.

Toinen vaihtoehto on tehdä niinkuin minä, vetää joka suhteessa aina yli, niin ihmiset yllättyvät mikäli käyttäydyt siivosti.

Tietenkinhän siinä kasvaa nenäkipujen mahdollisuus uusiin sfääreihin, mutta c'est la vie.

Sanotaan että täällä on yllättävät pienet piirit ja kaikki jutut kiertää yllättävän nopeaa, niin aina välillä kannattaa kokeilla käyttäytyä :D.

Nimenomaan.. Ja jos minäki nyt kerran vuodessa sen 6 päivää rollossa vietän ni ei kehtaa koko reissua pilata sillä et radalla sekoilee sit ihan perkeleesti. Saan vielä porttikiellon koko metropoliin :hyper:

Juurikin niin, täällä on ihan älyttömän pienet piirit ja se taas pistää välillä :curs:.. Onhan ne Oulussaki aika pienet, mutta täällä ne on ihan USKOMATTOMAN pienet. Sitäpaitsi, ihmisethän kuvittelee aina tietävänsä toisten asiat paremmin kuin he itse ja sit saa kuulla mitä ihmeellisimpiä juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa. Harmi..

Mulla ei ainakaan huono itsetunto oo, et ei voi sen piikkiin laittaa tota.:D Sanotaanko näin, että kännissä ne viimesetki estot häviää ja sit tulee ehkä tehtyä ns ylilyöntejä:lol2:.. Torqueman ois todennäkösesti puristellu perseen lisäksi tissitki, mut en usko, että mitään sen kummempaa.:D

Juurikin niin, täällä on ihan älyttömän pienet piirit ja se taas pistää välillä :curs:.. Onhan ne Oulussaki aika pienet, mutta täällä ne on ihan USKOMATTOMAN pienet. Sitäpaitsi, ihmisethän kuvittelee aina tietävänsä toisten asiat paremmin kuin he itse ja sit saa kuulla mitä ihmeellisimpiä juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa. Harmi..

Mulla ei ainakaan huono itsetunto oo, et ei voi sen piikkiin laittaa tota.:D Sanotaanko näin, että kännissä ne viimesetki estot häviää ja sit tulee ehkä tehtyä ns ylilyöntejä:lol2:.. Torqueman ois todennäkösesti puristellu perseen lisäksi tissitki, mut en usko, että mitään sen kummempaa.:D

Vannomatta paras haha.. Enkä itsekkään ole havainnut että itsetunto huono olisi..

Ai niin joo, minähän en osaa käyttäytyä fiksusti kännissä..:D:D
Täysin sama vika rahikaisella. :kippis1:

ja kuten ehkä porukka osaa lukea rivienvälistä meidän tapaamiset criketin kans on aikas sähköisiä jo selvästä päästä ni mites sit ku kumpikaa ei hallitse ihteään jurrissa o-ou :rolleyes:

No huh, nythän mie aivan menen hämilleni:rolleyes:... Niinpä se vain on, että aika helposti tulee häröiltyä ja vielä sekin, et mun huumorintaju on sen verta hmmmm..miten sen nyt sanois..alapääpainotteista ja härskiä :D osittain tuosta työstäkin johtuen, et kaikki ei aina sitä ymmärrä ja monet käsittää sit sellaset pienet letkautukset hieman väärin. Muutenki oon kova halaileen ihmisiä jne, niin sit tulee halailtua vähän enemmän, mikä nyt ei oo huono asia:dance:.. Ainakaan mun mielestä.

Olipa vain taas ilta. Selvinpäin baarissa tulee aina juotua ylettömiä määriä kokista ja kahvia, ja tulos on tämä. Unta ei saa kupoliin vaikka kello on ties vaikka ja mitä.

Olenko muuten ainoa meistä Rovaniemen Pakkislaiset-ketjun kirjoittajista, jonka mielestä tää ketju alkaa lähennellä yötsättiä enemmän kuin viestiketjua keskustelufoorumilla?

Miqu tietää tän... :rolleyes:
Ei sillä ettäkö olis itekään aina niin viksusti ollu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom