GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Hoi..

Jouluksi pitää tulla kotiin, tietääkö kukaan onko joulun pyhinä yksikään sali rovaniemellä auki hetkeäkään ilman avainkortteja?

Ja kaikki Rovaniemen pakkislaisethan on nähtävissä 19.1. Onnelasta bongailemasta Arctic Fightiä, eiks je?

Yees. Huomenna tulee eukon kanssa lähdettyä kohti rovaniemea muuttokuorman kanssa..3 vuotta sitä tuli täällä turun suunnalla oltuakin ja sehän riitti. Pitää alkaa etsimään roista fiksua salia missä jatkaa tota armotonta reenaamista :)..Toivottelen näin etukäteen kaikille pakkislaisille ja rovaniemeläisille rauhaisat ja lämpimät joulut..

Eiks se jotenkin niin ollu et mies voi lähteä rollosta mutta rollo ei lähde koskaan miehestä! :rock:

Hyvää joulua teillekin.

Itse jätän joulunvieton välistä. Saariselällä safarioppaana mennään. 25. päivä illalla päästään takaisin Rovaniemelle eli tapanintansseihin käy tie.

Sitten alkaakin ääretön rääkki arctic fightiä varten.

Rovaniemeltä minäkin... Nautiluksella nyt, mutta vaihto edessä luultavasti JiiPeelle. :)
Voipi olla, että arctic fightia olen katsomassa. Kaikki uusi ja erikoinen tässä kaupungissa on nähtävä.
Ja FINSGT...älä hermostu...päätän ihan kohta vaihdanko vai en :)
Muita tuttuja en sitten ainakaan vielä tunnistanu... Mielellään kyllä miitinkeihin lähden mukaan.

Eilen joku mies tuli salilla kysyyn että ootko Tervolasta? Mietin jo että näkeekö sen niin selvästi naamasta.. :D Mutta tuns kuulemma meän emännän. Niin ja joo - oon siis Tervolasta kotosin.. :jahas: Roissa asunut vasta tään syksyn :) Ei nyt kyllä taas liittyny yhtään mihinkään! :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eihän tuo vielä pahakaan ,että joku kysyy onko kotosin sieltä ja sieltä... Minulta tuli kysyyn salilla kesken treenin eräs mummeli, että olenko "pappani" lapsenlapsi. Joo, olen... selitti, että hän kulki joku aika sitten pappani kans.
Isoisän "hoidot" tulee jutteleen :dance:

Eihän tuo vielä pahakaan ,että joku kysyy onko kotosin sieltä ja sieltä... Minulta tuli kysyyn salilla kesken treenin eräs mummeli, että olenko "pappani" lapsenlapsi. Joo, olen... selitti, että hän kulki joku aika sitten pappani kans.
Isoisän "hoidot" tulee jutteleen :dance:

haha :D aika hyvä tosiaan jo :D

Nyt olen sit minäki saanu vihdoin ja viimein tilattua pakkis-pipon ja sitä odottelen saapuvaksi. :hyvä:
Nyt muutkin vetää pakkis vermeet päälle ja liikenteeseen niin päästään bongaileen ja tutustuun muihin saman suunnan höyrähtäneisiin.
Minua nyt ei ole vaikea bongata kun aina olen jossakin menossa tai tulossa tai muuten vain ulkona olemassa.
Justiinsa kotiuduin keskustasta. Tuli kauhean hyvä idea lähteä kuunteleen jäiden paukahteluja rantaan ja samalla kuuntelemaan keskustan "hiljaisuutta". Yllättävän hiljaisia hetkiä tuli montakin, vaikka ihan tuossa Pohjanhovin rannassa seisoskelin.

Kaikille naisille tiedoksi, että siellä Arctic fightissa on varmasti hyvien matsien lisäksi tarjolla myös runsaasti silmänruokaa, et ei muuta ku kattomaan.;):D Ite oon töissä siellä koko päivän..

Mars mars, hakemaan lippuja sinne. Kaikki kaveritkin mukaan. Koetetaan saada tupa täyteen, niin nähdään vastaavaa jatkossakin.

Arctic Fightiä seuraavalla viikolla alkavat sitten MMA Rovaniemen peruskurssit. BJJ:tä ja Vapaaottelua sekä uutena tulokkaana potkunyrkkeilyä.

Paljos Artic Fightiin maksaa piletit ja mikä siellä on ikäraja? Pääseekö tällanen 18w pentu sisälle? :D Saako lippuja muualta ku (oletettavasti) Onnelasta?

Lippuja saa Onnelan narikasta. Eli Onnelan ollessa auki poikkeat siinä narikalla ja ostat lipun. Päivämatsien liput on 5€ ja iltaotteluiden liput 15€. 25€:llä saat ringside-paikat iltamatseihin.

Pääsee sinne siään myös 18 vuotiaat. Ikärajat menee niin, että ihan normaalisti klo 22 eteenpäin ikäraja on 20, mutta ainakaan minun tietääkseni sieltä ei ajeta pois myöskään 18 vuotiaita, jotka ovat olleet Arctic fightia kattomassa. Tervetuloa siis!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom