GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäsköhän käydä tekeen joku uus vesivahinko, et sais viikonloput vapaata..;)

gaad deem, sie oot se tummahiuksinen lyhykäinen tyttö joka on paremman näkönen kun mikään sika pienenä? jerrajee..

EDIT: vai olitkohan sie sittenkään kauhean lyhykäinen..

No hui, nythän mie vallan punastun, jos tarkotat mua...:wtf:

Aika lyhkänenhän mie olen, kun vaan 161cm on kertyny mittaa näitten 25 vuoden aikana.

Ai niin, piti kysyä, että tiiänkö mie sut jostain?

Eipä oo nähny oikeen ketään salillakaan, kun mun reeniajankohdat on ollu aika huonot nyt parin viikon ajan. Eilen menin salille puol kympiltä ja kotiin pääsin lähteen puol kahentoista maissa (illalla siis).:wtf:

Ei hyvä, ei hyvä, kun nukkuakin pitäs jossain vaiheessa...Tänään on taas töitä yö ja kouluun 12.30..:jahas:

Siitä sampokeskuksen luontaistuotekaupasta ostin oman fastin sheikkerini. Käväse sieltä tarkistaan.

okei, myönnän että koko kaupunki oli vahvasti liioiteltua :D prisma tosin oli liian kaukana, mutta tuo hagakuren ehottama liike täytynee tarkastaa.

Eikö muka Intersportissa tai City Sportissa ollut? Cittarissa ja sen luontaistuotekaupassa kans tod.näk. on.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minäkin asustelen Rovaniemellä. Onko meitä näin paljon?

Tauon jälkeen ajauduin pumpin kautta taas punttiin ja jee, taas ollaan koukussa viimisen päälle...

Lueskelinpa vähän näitä alkupään juttuja...

Ei Nautiluksessa kyllä mikään ilmanpainelaite- meininki ole, ite olen erittäin tyytyväinen kun on aikas halpa paikka reenata. Vaparit löytyy ja laitteissa on ihan oikeat painot :D Asun aseman lähellä joten lyhyt matka.

Käyn myös Kuntokarusellissa revittämässä eri jumppia aika ajoin, 1-2 kertaa viikossa. Ilmiasu on pitkä ja tumma, liian pitkät ja rimpulat jalat...

Minäkin asustelen Rovaniemellä. Onko meitä näin paljon?
Tervetuloa Rollon pakkislaisiin :) Meitä on aika paljon mutta kaikki eivät tällä esittäydy, mutta lisää porukkaa tulee kokoajan.. Pitkä ja tumma, hmm.. kuvia?

Annie voisi viritettä jo sitä DVD miittii tai käydään edes syömässä jiipellä kahvittelun sijasta välillä.

Tulen näillä näkymin rolloo 21-27.1 ku silloin on tunturiralli jossa hommailen toimitsijana joten silloin voisi ainaki reenin lomassa reffata porukkaa. Jiipeelle kai sitä tulee eksyttyä vääntää ainaki sit viikolla joku päivä :)

Tulen näillä näkymin rolloo 21-27.1 ku silloin on tunturiralli jossa hommailen toimitsijana joten silloin voisi ainaki reenin lomassa reffata porukkaa. Jiipeelle kai sitä tulee eksyttyä vääntää ainaki sit viikolla joku päivä :)

Tulehan käymään! Vinomukit on still alive :haart:

Kuka myöntää että että käy Hummer H2 salilla? Olin aluksi kateellinen mutta sitten tajusin realiteetit että sehän kuluttaa ihan vitusti niin mielummin ajelen Toyta Corolla 1.3 :D

Suositut

Back
Ylös Bottom