Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Haqakure: Seuraavan kerran ku oot baarissa selvinpäin, niin tuu hakeen ne limpparit ym multa, niin saat "kaverihintaan";)..
Heh, olihan teidän porukka ihan hilpeällä meiningillä liikenteessä. Se yks josta puhuttiin siinä jo aikasemmin tuli kiusaan mua, kun olin tilittämässä pelipöytiä. On se vaan jännä, ku alkoholi tekee monista hiljasista ihmisistä aivan päinvastasia, kun ne selvinpäin on.:D

Taitaa tää mennä jo yöchatin puolelle, mutta ihan hyvä vaan, et tulee keskustelua. Mie olen välistä niin ihme aikoihin hereillä, ettei tosikaan. Sit jotkut kaverit ei ymmärrä, et miksen vastaa esim. sunnuntai aamuna klo 10 puhelimeen..

Mulla sattuu päähän.

Vähintäänkin mielenkiintoista, lähdin baariin varustuksena kravatti, suorat housut, nahkakengät ja kauluspaita. Heräsin kaupungista random-kämpästä hupparissa, tuulihousuissa ja skeittikengissä. Eihän se muuten kummastuta, mutta en muista käyneeni kotona, viiden kilometrin päässä keskustasta vaihtamassa koko vaatekertaa.

En juo enää _IKINÄ_

Onhan tuo tietenkin vähän hämmentävää kun huomaa vaatteiden vaihtuneen, mutta jos eiliset vaatteet löytyvät ja päällä on tunnistettavissa omat vaatteet, niin se on aika iso plussa. Vois sitä huomata olevansa väärissä ja tuntemattomissa vaatteissa aamulla ja pohtia, että kellähän ja miksihän ne omat vaatteet on.. Siinä vaiheessa varmaan olis ihan hyvä tarkistaa myös alusvaatteiden olemassa olo..

Mulla on kaveri, joka oli päätynyt omaan sinkkukämppään keskelle olkkarin lattiaa, mutta avaimet sijaitsivat paikallisessa baarissa kilometrien päässä muiden tavaroiden joukossa. Epäselvää on, miten on kotiin päätynyt ilman rahaa, puhelinta ja avaimia. Muilla ei ole avaimia asuntoon.

Ethän sie etes ollu niin kännissä;).. Et kai vaan juonu skumppaa? Mie olen huomannu, että sillon tapahtuu kummia asioita, jos sitä ainetta nautiskelee:D..

Plussaa on myös se, että sulla yleensäkin oli vaatteet päällä! Oisithan voinu olla alastiki..Tunsitko kämpän muut ihmiset vai heräsitkö ihan yksin?;)

aurinkokello: Toi on jo aika paha!:D

Mikä sali ois rovaniemellä semmonen missä vois käydä kertamaksuperiaatteella? Ite oon viikot reissuhommissa ja pääsen reenaan vain viikonloppuisin niin ei ole oikeen järkeä ostaa mitään kuukausikortteja.

Urheiluopistolle pääsee 4,5 eurolla. Ei mikään timanttinen laitteisto (vapaita painoja kyllä löytyy), mutta kyllä siinä treenin saat aikaiseksi. Epäilisin, että tuo on halvin..

Urheiluopistolle pääsee 4,5 eurolla. Ei mikään timanttinen laitteisto (vapaita painoja kyllä löytyy), mutta kyllä siinä treenin saat aikaiseksi. Epäilisin, että tuo on halvin..

Ok.. Vapailla tulee kyllä enimmäkseen reenattua elikkä kiitos :). Ei ole tosiaan hirveästi näistä rovaniemen saleista tietoa.

Tuli tänään käytyä tuolla urheiluopistolla ja sali oli mielestäni jopa erittäin hyvä. Miinuksia annan kiekkojen vähyydestä+ihmismäärästä mikä ei ollut kyllä yllätys.

Oulussa tuli reenattua ouluhallilla joka on melkeenpä samanlainen sali ko toi urheiluopisto ja oli muutenki semmonen fiilis ko ois palannu kotosalle :).

Tuli tänään käytyä tuolla urheiluopistolla ja sali oli mielestäni jopa erittäin hyvä. Miinuksia annan kiekkojen vähyydestä+ihmismäärästä mikä ei ollut kyllä yllätys.

Oulussa tuli reenattua ouluhallilla joka on melkeenpä samanlainen sali ko toi urheiluopisto ja oli muutenki semmonen fiilis ko ois palannu kotosalle :).

Hae painonnostopuolelta kiekkoja niin eivät pääse loppumaan. Tai vaihtoehtoisesti yläaulasta portaat alas ja portaiden alla on nykyinen Reippaan sali, sieltä ei kanssa pitäisi painot loppua.

Tai kävitkö edes hallin puolella?

Hae painonnostopuolelta kiekkoja niin eivät pääse loppumaan. Tai vaihtoehtoisesti yläaulasta portaat alas ja portaiden alla on nykyinen Reippaan sali, sieltä ei kanssa pitäisi painot loppua.

Tai kävitkö edes hallin puolella?

Kävin joo. En tosiaan tutkinu salia sen kummemmin ko oli niin paljon virtaa reenaan ko on puolen vuoden tauko takana. Tein vaan nopsaa rinnan, yläselän ja eka kyykkysarjassa sainki vedettyä perseen niin jumiin ettei kävelystäkään meinannu tulla enää mitään :rolleyes:.

onkos kukaan käynyt siinä salilla mikä on pistetalojen viereisessä Valintatalon kellarissa? nimeä en tiedä,luki vaan siinä kaupan kulmalla,että "Kuntosali" ja nuoli jonnekin takapihalle...

Salin nimi on Keho ja liike. Nettisivutkin on olemassa, mutta osoitetta en muista. Kiva ja viihtyisä sali, mutta tarkoitettu enemmänkin kuntoilijoille ja kuntoutuksessa käyville ihmisille. Luulen, että oikeinkin miehiset miehet tai kovaa treenaavat eivät siellä viihdy;).

Täällä myös yksi rovaniemeläinen.
Ihmetystä herättää, miksei täällä ole mainittu varmasti suurelle osalle tuttua SA-Gymiä?
On ainakin äijämeininkiä...

Täällä myös yksi rovaniemeläinen.
Ihmetystä herättää, miksei täällä ole mainittu varmasti suurelle osalle tuttua SA-Gymiä?
On ainakin äijämeininkiä...

SA-gym? C'est quoi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom