Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Iso T: Eihän tämmönen pikkuinen (ujo) tyttö uskalla sinne karjuvien järkäleiden sekaan tulla 2kg:n painoilla hauista vääntämään;) :rolleyes: ..Jää vielä jonkun jalkoihin.. Toki se ois plussaa, et siellä vois puristella sit niin paljon kun vaan reeneiltä kerkeis. Kehittyis noi näppivoimat ainaki!:D

Löytyykö Reippaalta naisillekin sauna vai onks siellä kimppasauna?;)

Uskallat uskallat kerta mieki uskallan tehä haballe pumppireeniä 10kg kässäreillä ku samaanaikaan vieressä joku tytteli tekee samaa liikettä 15kg mut ei se paino ole tärkeää vaan miten liha liikkuu :D

Nimenomaan näppivoimia kaivataan tääläki eli sehän olis sitte oikeinki bueno tapa hoitaa alku ja loppuverryttelyt ;)

Hmm sauna on yhteiskäytössä mut eipä sitä useasti käytetä kyl. Yleensä sillon ku on joku tapahtuma esim pikkujoulut tms niin silloin sitä käytetään.. Ja johan sinne sekaan mahtuu vaikka siel ukkeleita oiski samaanaikaan :D

Oi Annie sä et nyt tiedä mistä puhut mutta sehän oon niin ku 2 persefetissistä kärsivää kohtaa niin siinä on takalistot kovilla ja toi kriketin peräsin on erittäinki puristeltavaa mallia :worship:

Juu kyllähän tuo reipaskin on tuttu paikka, muutamaan kertaan tuli esim käytyä kesällä kun piti pulkkiselta olla evokossa. Mut ei perkele kaiken muun mie sieltä salilta ymmärrän mutten niitä pinkkejä laitteita :D niiden edessä hiljee yks jos toinen

Hmm eikös se niin mene että tosimies ei pinkkiä pelkää... hehee enkä minä pahemmin edes nyt jotain vehkeiden väriä edes näe ku kunnon treeni on kesken...

Onhan se suoni-ja tissifetissistin ihan mahdoton ymmärtää tuollaista käyttäytymistä. Kuules ori, tuo mulle rahaa... :hyper: viimeistään huomenna päiväsellä .. tai perjantaina;)

Juuh tuon kuhan saan pojilta ensin mmm eikä sitten ajatella tuotaki kaksimielisesti niinku sulla tapana on :D eiköhän se huomenissa järjesty :rock:

Iso T: Eihän tämmönen pikkuinen (ujo) tyttö uskalla sinne karjuvien järkäleiden sekaan tulla 2kg:n painoilla hauista vääntämään;) :rolleyes: ..Jää vielä jonkun jalkoihin..

Etkä sä mitään ujo kyllä ole ainakaan sen perusteella mitä sua viimeksi töissä näin.. kaikkea muuta ku ujo mmm :D Etkä varmasti jää jalkoihin ku sullahan on se naisellinen vetovoima jolla laita kovimmatki ja isoimmatki karjut kuriin ja järjestykseen eikä tarvii ku hiukan silmiä räpytellä... ;) eli et sä löydä syytä mikset voisi ainaki sen aikaa tuolla käydä ku jiipeen kohtalo ratkeaa lopullisesti. Jaa ehkäpä toi hintakaan ei välttämättä just SULLE ole ihan listojen mukainen johtuen tosta meidän yhteisestä ja oikeinki miellyttävästä harrastuksesta...

Hyvässä tapauksessa huomenna ollaan viisaanpia salin jatkon suhteen...

Nimimerkillä "seuraava omistaja ehkä"?;)
No joopa joo, huhuja liikku jos jonkinmoisia. Toivottavasti sali aukeaa pian ja homma jatkuu entisellään uudella, tai vanhalla vetäjällä höystettynä.

Mietin tuossa, että eikös JiiPee ole säästänyt ihan pirusti tän muuton myötä?
Eihän tuolla ole enää jumppia yms, joten henkilökuntakin on varmaan pienentynyt?Lähtikö sitten niiden mukana se "suuri osa" asiakkaista?

Aika outoa silti, että säästöjä on tehty rankalla kädellä, niin homma ainakin väliaikaisesti loppuu...Mutta tätä saa vaan ihmetellä, kun faktoja en tiedä.

Itse kävin tänään työpaikan salilla jumppaamassa, prässi,penkki, leuanvetotanko, ristitalja ja käsipainoja löytyy..mutta painot ei riitä mihinkään muuhun ku penkkiin...isoimmat käsipainotki on 18kg:eek: eli eipä juuri mitään niillä voi tehdä...noh, mennään nyt semmosta ylläpitotreeniä tässä odotellessa.

jaarijaari, lähden syömään.

Jaa, tuli tässä pitkähkön kaljanjuonti/lonkan vetämis-tauon jälkeen talsittua Reippaalle. Siellä oli JiiPeen konkka kuumana puheenaiheena. Sattuipa sinne poislähtiessäni ilmestymään pari paluumuuttajaakin.

No joopa joo, huhuja liikku jos jonkinmoisia. Toivottavasti sali aukeaa pian ja homma jatkuu entisellään uudella, tai vanhalla vetäjällä höystettynä.

Eihän tuolla ole enää jumppia yms, joten henkilökuntakin on varmaan pienentynyt?Lähtikö sitten niiden mukana se "suuri osa" asiakkaista?

Aika outoa silti, että säästöjä on tehty rankalla kädellä, niin homma ainakin väliaikaisesti loppuu...Mutta tätä saa vaan ihmetellä, kun faktoja en tiedä.

Sillon jumppa-aikana jp:n kävijöistä muistaakseni 80% oli naisia, pukkaritasanne ja kahvio ihan kuhisi, kun jumpat oli alkamassa. Vaikka silloin tarvittiin henkilökuntaa, parhaimillaan jotain n.9 (?) nii kyllä sitä väkeä myös kävi. sekin myös on varmasti vaikuttanut, että uus tila on pitäny rempata.

Tälläistä itse olen ainakin pohtinut

Zone-sarja -42%

Itse kävin tänään työpaikan salilla jumppaamassa, prässi,penkki, leuanvetotanko, ristitalja ja käsipainoja löytyy..mutta painot ei riitä mihinkään muuhun ku penkkiin...isoimmat käsipainotki on 18kg:eek: eli eipä juuri mitään niillä voi tehdä...noh, mennään nyt semmosta ylläpitotreeniä tässä odotellessa.

jaarijaari, lähden syömään.

Suunnitelmia on kaikilla, mutta katsotaan päivä kerralla...Mutta kenenkään toisen leipää en ala syödä! Varsinkaan kavereiden...

Big T: Ai ei mee läpi, etten ole ujo..Voihan perskule! Mä kun olen yrittänyt antaa hyvinkin ujon ja vetäytyvän kuvan itestäni.:rolleyes: Hmm, no ehkä mäkin meen hiljaseksi niiden Reippaan isojen karjujen edessä. :D Sitäpaitsi, meikäläisen perseessä on ainaki mistä ottaa kii. Ei lipsu ote helpolla ja näppivoimat senkun kasvaa!:D ;) Katotaas nyt josko sinne Reippaalle uskaltautuis harrasteleen ja ähiseen joku päivä.

Jos nyt oikeesti käy niin huonosti, ettei Jiipeetä enää kukaan avaa, niin sit Reipas tai lajinvaihto on ainut vaihtoehto. Kuntokaruselliin en mene. PISTE. Kerran olen siellä käynyt ja sain puolet jalkapäivän treenistä tehtyä. Sit alko vituttaan niin paljo, et oli pakko lähteä pois. Takaisin en mene, ikinä!:curs:

Tänään on onneksi aerooppisen vuoro, niin ei tarvii miettiä, et minne menis treenaan.

Tuosta kuntokarusellistä.. Ei ollut tarkoitus mollata sitä ihan maanrakoon. Siellähän on ihan loistava henkilökunta ja siistit tilat. Jollekkin käyttäjäryhmälle se voi olla ihan unelmapaikka. Kirjoittaessani mielipidettäni tarkoitin, että on sopimaton niihin tavoitteisiin ja vaatimuksiin, mitä minulla henkilökohtaisesti on. Se voi olla ihan pätevä jollekkin muulle, eli kannattaa käydä katsastamassa.

Onko mitään uutta infoa JiiPeen osalta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Big T: Ai ei mee läpi, etten ole ujo..Voihan perskule! Mä kun olen yrittänyt antaa hyvinkin ujon ja vetäytyvän kuvan itestäni.:rolleyes: Hmm, no ehkä mäkin meen hiljaseksi niiden Reippaan isojen karjujen edessä. :D Sitäpaitsi, meikäläisen perseessä on ainaki mistä ottaa kii. Ei lipsu ote helpolla ja näppivoimat senkun kasvaa!:D ;) Katotaas nyt josko sinne Reippaalle uskaltautuis harrasteleen ja ähiseen joku päivä.

Jos nyt oikeesti käy niin huonosti, ettei Jiipeetä enää kukaan avaa, niin sit Reipas tai lajinvaihto on ainut vaihtoehto. Kuntokaruselliin en mene. PISTE. Kerran olen siellä käynyt ja sain puolet jalkapäivän treenistä tehtyä. Sit alko vituttaan niin paljo, et oli pakko lähteä pois. Takaisin en mene, ikinä!:curs:

Tänään on onneksi aerooppisen vuoro, niin ei tarvii miettiä, et minne menis treenaan.

Nimenomaan muotoja pitääki olla.. :rock:

Totta sie nyt edes muutamat reenit käyt vetään ettei ihan mene rytmi reeneistä ku ei se jiipee varmaan ihan heti aukea jos aukeaa ollenkaan.. Itsekki toivon kyllä että aukeaisi :D Ja uskallappas vaihtaa lajia niin tulevat työvuorosi tulee olemaan yhtä kärsimystä usko huviksesi :D

Jep jep kohta kiskoon maasta ku hullu kuhan hiukan saan tankattua..

Nimenomaan muotoja pitääki olla.. :rock:

Totta sie nyt edes muutamat reenit käyt vetään ettei ihan mene rytmi reeneistä ku ei se jiipee varmaan ihan heti aukea jos aukeaa ollenkaan.. Itsekki toivon kyllä että aukeaisi :D Ja uskallappas vaihtaa lajia niin tulevat työvuorosi tulee olemaan yhtä kärsimystä usko huviksesi :D

Jep jep kohta kiskoon maasta ku hullu kuhan hiukan saan tankattua..

Herran jumala sentään, hankkikaa jo huone tai jotain.
Yritän saada uutta tietoa Jiipeen tilanteesta ja täällä vain kuvaillaan jonku mehukasta persausta!

Tässä menee teidän takia hyvää työaikaa taas ihan hukkaan!:D

Ei tässä mitään huonetta tarvita. Hommat hoituu mun työajalla ja kaikkien nähden:D ;) ...

Joo, kyllä tässä joutuu loppu viikon reenit tekeen sit vaikka Reippaalla, jos sinne uskallan edelleenkään mennä:rolleyes: .

Yhdyn Annieen (vaikka kirjaimellisesti, mikä voi tosin olla näillä vehkeillä aika mahdotonta:D ) tuon Karusellin suhteen. Samaa tarkoitin minäkin, ettei se paikka tai sen paikan ilmapiiri vaan sovi mulle.

joo, ei tuo kuntokaruselli ole kovin tosissaan treenaavan paikka, eikä vähän vähemmänkään jos vaatii hyvää tasoa treenivehkeiltä. Kenties kun karuselli muuttaa uusiin toimitiloihinsa vuoden päästä ? hankitaan järkevästi uusia laitteita, vapaita painoja, kunnon tangot ja pelit sekä vehkeet joita vaativampikin treenaaja voi tyytyväisenä käyttää. Tällähetkellä sali on kyllä juuri sitä Xionin kuvailemaa fitnesshelvettiä melkeinpä :D

Toivotaan ja uskotaan myös että jiipee pian aukeaa ja reenit jatkuu :thumbs:

Tuosta kuntokarusellistä.. Ei ollut tarkoitus mollata sitä ihan maanrakoon. Siellähän on ihan loistava henkilökunta ja siistit tilat. Jollekkin käyttäjäryhmälle se voi olla ihan unelmapaikka. Kirjoittaessani mielipidettäni tarkoitin, että on sopimaton niihin tavoitteisiin ja vaatimuksiin, mitä minulla henkilökohtaisesti on. Se voi olla ihan pätevä jollekkin muulle, eli kannattaa käydä katsastamassa.

Onko mitään uutta infoa JiiPeen osalta?

Tänään tavattiin Jiipeen kans ja juteltiin salin jatkosta...oikeuden päätöstä ei vielä ollut tullut! Meillähän Suomessa nämä asiat muutenkin käsitellään nopeasti! Varasuunnitelmia Jiipeellä kuitenkin on, tosissaan se vielä yrittää saada jotenkin salin auki!
Sitten vähän saleista:
Kuntokaruselli: näillä laitteilla itse olen aloittanut treenit Rovaniemellä(noin15 vuotta sitten)! Toimivat laitteet,mutta eivät sovi tosissaan treenaavalle ja nykyään tunnelma aika lattea!Henkilökunnassa ei ole mitään moitittavaa...
Reipas: Laitteet vaatis paljon huoltoa ja eräät vanhat voimanostajat myös! Sopii kuitenkin ehkä parhaiten meille jotka yrittää tosissaan vääntää! Mutta...
Opisto:Tällä hetkellä veri vetää tänne, yläkerta enemmän kuin alakerran sali!Kunhan se vaan saadaan valmiiksi ja uskon,että tänne investoidaan lisää laitteita! Ja näkyyhän siellä välissä aina mukavia yleisurheilija pyllyjä...

Ei tässä mitään huonetta tarvita. Hommat hoituu mun työajalla ja kaikkien nähden:D ;) ...

Joo, kyllä tässä joutuu loppu viikon reenit tekeen sit vaikka Reippaalla, jos sinne uskallan edelleenkään mennä:rolleyes:

Jooh no on huomattu ettet huonetta tarvii ja siinähän kuluu tuthaa energiaa jos pitää johonki lähteä piiloon ku asiat hoituu missävain ja milloinvain :D

Mut jooh tervetuloa vain reiphaalle.. ja voin luvata ettei kukaan sua sielä syö ja eikai se haittaa jos ihan vähän vaan maistelee :kippis1:

Jeh huomena ois firman pikkujoulut ja tiedossa ois ruokaa ja juomaa mut ku päätin jo etten juhli enää niin saattaa olla että selkäranka vielä kerran hiukan taipuu ku ois ne playersitki vissiin dooriksessa illalla :thumbs:

E: Reippaalla muute on aikas käytännöllinen "takahuone" hehee tuli vain mieleen... :D

Herran jumala sentään, hankkikaa jo huone tai jotain.
Yritän saada uutta tietoa Jiipeen tilanteesta ja täällä vain kuvaillaan jonku mehukasta persausta!

Tässä menee teidän takia hyvää työaikaa taas ihan hukkaan!:D

Enpäs usko että se hukkaan on menny sillä takuulla lähti mielikuvitus lentään... Ellet krikettiä oo nähny niin voin sanoa että ei sitä voi liikaa kehua ei sitte niin millään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom