Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Totta helvetissä kannattaa lopettaa suoraveloitus ja heti! Mikäli homma jatkuu, niin tuskin ainakaan JiiPee ky:n nimissä. Eli suoraveloitukset heti katki. Ja vaikka jatkuisinkin, niin voihan sitä sitten tehdä uuden suoraveloitussopparin.

Mitä tuohon valittamiseen tulee niin ... Kyllä ainakin mulla vekottimien riittävyys ja toimivuus on aika perustavanlaatuinen osa treeniä. Kun on löytänyt ne liikkeet ja vempaimet, millä homma toimii itselleen parhaiten, niin vituttaahan se alkaa kikkailemaan muuta. Tosi toki on, että pelkillä käsipainoilla ja tangolla saa vitusti tehtyä, mutta jos tilanne on se, että käsipainojen väli on 5-10 kiloa, niin haittaa toki merkittävästi. Joko joutuu heiluttelemaan ylipienillä tai repimään törkeen rumasti aivan liian isoilla.. "Tosi treenaajat ei pienistä valita" - voi ehkä pitää joskus paikkaansa joidenkin kohdalla. Mutta mun makuun mitä enemmän tosissaan treenaa, niin sitä enemmän on väliä sillä, että voi tehdä niitä liikkeitä ja niillä painoilla, mitkä itselleen kulloinkin pelittää.

Helvetin valitettava tilanne, mutta eiköhän tästäkin selvitä.. Odotellaan ja katsastellaan.

Joskus ärsyttää Annie kun sinä sanot aina sen oleellisimman:rolleyes:
varsin tosta "mitä tuohon valittamiseen tulee.." kohdasta eespäin on hyvin sanottu, en vain ite osannu sanoa sitä noin "ei kärjistetysti"

JA SE PANATAN KYYKKYVÄRKKI ON MINUN; MINUN I TELL YOU!
raivasin jo olohuoneeseen sille tilaa:evil:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hunter killer: voishan siellä käydä nätisti vetämässä viimeiset maastavetotreenit,mutta taitaa siellä huonot tangot ja painotkin loppua kesken! Ja vetolavasta en sano mitään...

Annie: ihan milloin vaan,tänään vaan kerkesin mennä opistolle!!Huomisesta en vielä tiedä...

Hunter killer: voishan siellä käydä nätisti vetämässä viimeiset maastavetotreenit,mutta taitaa siellä huonot tangot ja painotkin loppua kesken! Ja vetolavasta en sano mitään...

Eli periaatteessa ei voi?kjehheh...
noh, toivottavasti ei liikaa häiritse kisoihin valmistautumista tämä salitilanne:thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vai tositreenaajat treenaa missä vaan jne?

Vittu sen verran monta vuotta olen minäkin treenannut, että motivaation ylläpitämiseksi on tärkeää, että:

a.) salin ilmapiiri on hyvä
b.) selkävaivojen takia voi tehdä muutakin kuin perusliikkeitä
c.) jos vaan mahdollista, niin ei enää yhtään kertaa salille, jossa ei treenata tosissaan..ILMAPIIRI on pirun tärkeä.
d.) olen käynyt tsekkaamassa kaikki rollon salit (kaupalliset) ja yhdessäkään en ole viihtynyt, paitsi Jiipeellä. Okei, Reipas menis..mutta on liian kaukana.
e.)ilmapiiri
f.)ilmapiiri
loput aakkoset.) ilmapiiri

Eli lyhyesti: treenatkaa (ne jotka haluaa) niin kuntokarusellissisä tms, mikäli treeni siellä maistuu. Mutta on kyllä vitun turhaa tulla inisemään, tyyliin: "on se kumma kun ei voi missä sattuun treenata" tms.

EI OLE KYSYMYS TUTUSTA, VAAN YKSINKERTAISESTI PARHAASTA SALISTA.

olenpa niin keuhkona, että itseänikin huvittaa:lol2: :evil: :piis:

havaitsen juuri miesten puhetta =) eiku kyllähän se on juuri näin. En muista monesti pulkkisella treenailleeni Antti Tuiskun tahdissa (ainakaan silloin kun henkilökunta oli paikalla), mutta niihän se on, että ei kovaa treenaavat ole karusellin ja sportcenterin kohdeyleisöä. Mutta luulisi nyt jokaisen leissin tajuavan, että nyt on yhden suhteellisen ison salin asiakkaat täysin vailla treenipaikkaa ja siinä ois oiva markkinarako. Ei kukaan jaksa odottaa vuotta että "me muutetaan uuteen treenipaikkaan". Tai ehkä ne sitten kuvittelee menettävänsä niiden naisasiakkaat, jos sinne tulee bussilastillinen öriseviä miehiä:evil:

Tänään lähdössä Oulusta takas Rovaniemelle. Eilen kävin täällä tutulla salilla treenaamassa ja nyt oon lähössä Pyrkälle vääntään rintareeniä..

Fiilikset meinaa olla melko haikeat, kun mietin, et missä vitussa teen loput reenit tällä viikolla. Mukava, kun just pääsin tervehtyyn ja pystyis reenaan, niin sit ei oo paikkaa. Anteeksi nyt vaan, jos joidenkin mielestä valitetaan turhaan, mutta mulle ainakin riitti yks kerta Kuntokaruselliä! Sieltä puuttu täysin se fiilis, mitä salilta kaipaan. Eipä oo Rovaniemellä toista semmosta paikkaa, kun Jiipee ja se on fakta.

:(

Tänään lähdössä Oulusta takas Rovaniemelle. Eilen kävin täällä tutulla salilla treenaamassa ja nyt oon lähössä Pyrkälle vääntään rintareeniä..

Fiilikset meinaa olla melko haikeat, kun mietin, et missä vitussa teen loput reenit tällä viikolla. Mukava, kun just pääsin tervehtyyn ja pystyis reenaan, niin sit ei oo paikkaa. Anteeksi nyt vaan, jos joidenkin mielestä valitetaan turhaan, mutta mulle ainakin riitti yks kerta Kuntokaruselliä! Sieltä puuttu täysin se fiilis, mitä salilta kaipaan. Eipä oo Rovaniemellä toista semmosta paikkaa, kun Jiipee ja se on fakta.

:(

Itse painuin takasi vanhalle rurulle reippaan salille.. Eikä sen oaikan henki kyl jiipee porukan hengelle/ilmapiirille häviä yhtään päinvastoin :D

Ja veikkaan et sieltä löytyy juuri se henki mitä krikettiki kaipaa eli hilaat sen takalistosi vaan reippaalle niin ei tarvi aina töihin tulla sua ahisteleen ku sen voi tehdä jo salilla :thumbs: :rock: :kippis1:

Suuttukoon tästä ken haluaa, mutta kyllä reipasta en viitsisi edes jiipeehen verrata. Lähinnä naurattaa koko samalle viivalle asettaminen..

Hoho, muistinpas sitten omatkin tunnukseni tänne pakkiksen forumeille. Pakko oli päästä viestiä rustaamaan kun kerrankin tärkeätä aihetta näyttää olevan, vaikkakin valitettavaa sellaista.

Täytyy tosiaan sanoa, että maanantaina lensi muutama ärräpää kun kaveri soitti - oli ollut treenaamassa kun ulosottomiehet olivat tulleet, repineet kortinlukijan ovesta ja häätäneet asiakkaat ulos. Sitten itse asiaan:

Vaikka kuinka oli ollut velat sun muut tiedossa, niin tämmöistä tuskin JiiPeekään osasi arvata. Perjantaina juttelin herran kanssa ja suunnitteli salin kisoja tammi-helmikuun vaihteelle. Ei kukaan remontoi uusia tiloja, laita pirun kalliita peilejä seinille, teetätä uutta lattiaa ym. ym. mikäli ulosotto on selkeästi edessä, ellei ole aivan täysin järjetön haahuilija - eikä JiiPee moiseen sakkiin kyllä ainakaan oman luokitukseni mukaan kuulu. Tänään JiiPeeltä kyselin, että nähdäänkö JiiPeellä vielä tulevaisuudessa kovia treenejä(lähinnä siis näiden huhupuheiden, joiden mukaan olisi vähän valoa tunnelin päässä, paikkaansapitävyyttä tarkistelin). Vastasi, että saa tänään tietää enemmän asiasta ja informoi heti kun tietää ja, että toivottavasti pääsee taas pian treenaamaan. Toivotaan parasta! JiiPee on kuitenkin se paikka Rovaniemellä missä ainakin itse olen alkanut treenaamisen ja jossa todellakin treenaan niin kauan kun pulju on pystyssä.

Xionin kanssa tosiaan käytiin eilettäin kuntokarusellissa treeni vetämässä. Itselläni oli ilmaislipuke sinne. Xionille kyseltiin ilmaiskertaa ja myyjä vähän empi moisen kanssa, mutta sitten kun kuuli, että "sali mennyt alta" niin laski päässään nopeasti yhteen 1+1 ja möläytti "ai, ootte jiipeltä - tule vaan tänne. Meillä on nyt uusi tarjous, annan teille monisteet kun lähdette." :P No, niinhän sitä pitää asiakkaita toki kalastella - pisti vain vähän hymyilyttämään. :) Kuntokarusellin olin treenipaikkana todennut jo aikaisemmin täydeksi fiaskoksi JiiPeeseen verrattuna ja niinhän se onkin. Niin se vain on, että muualla ei täällä Rovaniemellä ole samallailla panostettu(tai mistä johtuukaan) saliin ja laitteisiin tosissaan treenaavien kannalta kuin JiiPeellä.

Se on toki aivan totta, että tosissaan voi treenata missä vain, eikä se katso laitteita. Siinä vain on semmoinen "pikkuinen" ero tosissaan treenaamisella paikassa jossa on laitteita ja jossa ei. Niinhän se taitaa aina olla kaikessa, että kun on johonkin hyvään tottunut, niin ei mielellää ota paskempaa, eikä valittamatta niele jos pakosta joutuu ottamaan.
Kyllähän ladallakin pääsee paikasta A paikkaan B, mutta taitaa suurinosa silti mieluiten ajaa Volvolla, jos saa valita. Toki on ladallakin ystävänsä. ;)

Toivotaan, että JiiPeellä vielä tulevaisuudessa treenataan! :)

Ja pittää nyt lisätä tuohon zeron postaukseen, että tuohon karusellin hintaan (ainakin mitä meille kauppasivat) pitäisi kyllä irrota treenipaikka kaikilla mahdollisilla herkuilla. Onse 44e/kk sen verta sievoinen summa, että ei sitä pelkästään lähentäjälaitteilla kuitata :( Varsinkin jos ne hinnat on vielä nousussa ja ei innostaisi maksaa muiden joogia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suuttukoon tästä ken haluaa, mutta kyllä reipasta en viitsisi edes jiipeehen verrata. Lähinnä naurattaa koko samalle viivalle asettaminen..

Hmm en mielestäni verrannu omassa postauksessa saleja vaan ILMAPIIREJÄ... myönnän toki et se aika mitä kerkesin jiipeellä reenata (n 2vko) niin ihastuin kyllä laitevaliokoimaan täysin mutta asialle ei mitään voi ja siksi luonnollista esim itselläni oli palata reippaalle ku korttiki vielä 8kk voimassa sinne :D

Onse 44e/kk sen verta sievoinen summa, että ei sitä pelkästään lähentäjälaitteilla kuitata :( Varsinkin jos ne hinnat on vielä nousussa ja ei innostaisi maksaa muiden joogia

Sitte ei muuta ku Reippaalle repimään rautaa. Sielä on kunnon lava jossa mahtuu 2 kyykkäämään ja 4 mavettamaan yhtäaikaa. Ryminää ja meteliä ei tarvi pelätä. Karusellissa oon pari kertaa käyny ja kerran vähän rauta pääsi kolisemaan ni jo siinä kaikki rupes mulkoileen.

Löytyy myös ne lähentäjä-loitontaja-kihnuttimet, jos tahtoo välissä seiskaa selata. Prässiin löytyy neljä 50kg:n kiekkoa joitten lisäksi mahtuu useita 25kg:n lättyjä. Kässärit alkaa kilosta ja loppuu 50 kiloon. Lisänä on sitte käspainotanko, johon saa sitte rautaa reippaammin. Jonku jäliltä siinä näky olevan 85kg... Perustankoja löytyy montaa mallia ja niitä on kolmisenkymmentä. Kiekkoja on niin paljon että normipodarin älykkyys ei niitä riitä laskemaan ;)

Joku meinas että reippahalla tuoksahtaa. Käys hurlumhei-sellin pukkarissa, jos sen jälkeen vielä reippahalla haisee niin kantsis vaihtaa kalsareita :D

Ja jos ei Illi sytytä treenatessa, reippaalla ei moista tarvi kuunnella. Otat oman levyn messiin jos ei musa kelpaa. Aika vapaasti tuolla saa toimia deejiinä.

Saunakin löytyy, ja se on pirun iso plussa.

Jos jotain negatiivistä löytyy, niin se unohtuu kun ajattelee hintaa 20e/kk. Opiskelijat taitaa päässä 35e/2kk.

Sitte ei muuta ku Reippaalle repimään rautaa. Sielä on kunnon lava jossa mahtuu 2 kyykkäämään ja 4 mavettamaan yhtäaikaa. Ryminää ja meteliä ei tarvi pelätä. Karusellissa oon pari kertaa käyny ja kerran vähän rauta pääsi kolisemaan ni jo siinä kaikki rupes mulkoileen.

Löytyy myös ne lähentäjä-loitontaja-kihnuttimet, jos tahtoo välissä seiskaa selata. Prässiin löytyy neljä 50kg:n kiekkoa joitten lisäksi mahtuu useita 25kg:n lättyjä. Kässärit alkaa kilosta ja loppuu 50 kiloon. Lisänä on sitte käspainotanko, johon saa sitte rautaa reippaammin. Jonku jäliltä siinä näky olevan 85kg... Perustankoja löytyy montaa mallia ja niitä on kolmisenkymmentä. Kiekkoja on niin paljon että normipodarin älykkyys ei niitä riitä laskemaan ;)

Joku meinas että reippahalla tuoksahtaa. Käys hurlumhei-sellin pukkarissa, jos sen jälkeen vielä reippahalla haisee niin kantsis vaihtaa kalsareita :D

Ja jos ei Illi sytytä treenatessa, reippaalla ei moista tarvi kuunnella. Otat oman levyn messiin jos ei musa kelpaa. Aika vapaasti tuolla saa toimia deejiinä.

Saunakin löytyy, ja se on pirun iso plussa.

Jos jotain negatiivistä löytyy, niin se unohtuu kun ajattelee hintaa 20e/kk. Opiskelijat taitaa päässä 35e/2kk.

Juu kyllähän tuo reipaskin on tuttu paikka, muutamaan kertaan tuli esim käytyä kesällä kun piti pulkkiselta olla evokossa. Mut ei perkele kaiken muun mie sieltä salilta ymmärrän mutten niitä pinkkejä laitteita :D niiden edessä hiljee yks jos toinen

Zone-sarja -42%
Jees. Tässä JiiPeen kanssa olen ollut yhteydessä ja sellaisen kuvan sain, että ei kannata pyyhettä heittää kehään - viikon päästä voi hyvällä tuurilla salin ovet olla normaalisti auki. Jotain kieroiluja virkamiestasolta ilmeisesti ollut, yllätys yllätys. Huonossa tapauksessa sitten..

Toivotaan kuitenkin parasta ja käydään vetään nämä "evakko" treenit jossain kovalla asenteella!, kunnes selviää JiiPeen lopullinen kohtalo.

Mut ei perkele kaiken muun mie sieltä salilta ymmärrän mutten niitä pinkkejä laitteita :D niiden edessä hiljee yks jos toinen

:D :hyper:

Jessus ko mieki putosin persiilleni ku tulin lomilta takas salile remontin jälkee. Arvelin sillon että yrittävät värvätä enempi naisasiakkaita. :D Mut oiski ees pinkit, toihan on jotain pinkin ja paskanruskeen väliltä. Varmaan ollu jossai halvalla... Vai oisko se perus ferrexiä? Eivät oo sitte katsoneet tarpeelliseksi päällemaalata.

Tai sitte Reippaan väki on sitä mieltä, että kaikki missä on enemmän liikkuvia osia kuin leokon tangossa, on neitivermeitä ja niihin kuuluu sen mukainen väri :evil:

Tai sitte Reippaan väki on sitä mieltä, että kaikki missä on enemmän liikkuvia osia kuin leokon tangossa, on neitivermeitä ja niihin kuuluu sen mukainen väri :evil:

Voi hyvinkin olla =) jep se on sellaista kauhean pastellin sävyistä pinkkiä, tulee ihan paha olo jo ajatella :urjo:

Mutta ei sitä reippaan "ilmastointia" voi myöskään kehua niillä heinä/elokuun helteillä, ei tarvinnu saunoja lämmitellä. Mutta sillon ei auttanu valittaa ku ilmaseks sai treenata :)

Eiks pastellisävyt suoraan 80-luvulta enää säväytä :whip: Tosin kyllä reippaalla ihan hyvät perusvehkeet on varsinki siihen hintaan nähden. Harmi vaa, että paikka on vähä kaukana, mutta nii on urkkaki. Noh, viimeistää perjantaina on pakko alkaa liikkumaa :D On se taas jiipeellä homma tehä uudet sopimukset, jos se aukasee vielä ovet, jota hartaasti toivon :worship:

Iso T: Eihän tämmönen pikkuinen (ujo) tyttö uskalla sinne karjuvien järkäleiden sekaan tulla 2kg:n painoilla hauista vääntämään;) :rolleyes: ..Jää vielä jonkun jalkoihin.. Toki se ois plussaa, et siellä vois puristella sit niin paljon kun vaan reeneiltä kerkeis. Kehittyis noi näppivoimat ainaki!:D

Löytyykö Reippaalta naisillekin sauna vai onks siellä kimppasauna?;)

Jees. Tässä JiiPeen kanssa olen ollut yhteydessä ja sellaisen kuvan sain, että ei kannata pyyhettä heittää kehään - viikon päästä voi hyvällä tuurilla salin ovet olla normaalisti auki. Jotain kieroiluja virkamiestasolta ilmeisesti ollut, yllätys yllätys. Huonossa tapauksessa sitten..

Toivotaan kuitenkin parasta ja käydään vetään nämä "evakko" treenit jossain kovalla asenteella!, kunnes selviää JiiPeen lopullinen kohtalo.

Hyvässä tapauksessa huomenna ollaan viisaanpia salin jatkon suhteen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom