Totta helvetissä kannattaa lopettaa suoraveloitus ja heti! Mikäli homma jatkuu, niin tuskin ainakaan JiiPee ky:n nimissä. Eli suoraveloitukset heti katki. Ja vaikka jatkuisinkin, niin voihan sitä sitten tehdä uuden suoraveloitussopparin.
Mitä tuohon valittamiseen tulee niin ... Kyllä ainakin mulla vekottimien riittävyys ja toimivuus on aika perustavanlaatuinen osa treeniä. Kun on löytänyt ne liikkeet ja vempaimet, millä homma toimii itselleen parhaiten, niin vituttaahan se alkaa kikkailemaan muuta. Tosi toki on, että pelkillä käsipainoilla ja tangolla saa vitusti tehtyä, mutta jos tilanne on se, että käsipainojen väli on 5-10 kiloa, niin haittaa toki merkittävästi. Joko joutuu heiluttelemaan ylipienillä tai repimään törkeen rumasti aivan liian isoilla.. "Tosi treenaajat ei pienistä valita" - voi ehkä pitää joskus paikkaansa joidenkin kohdalla. Mutta mun makuun mitä enemmän tosissaan treenaa, niin sitä enemmän on väliä sillä, että voi tehdä niitä liikkeitä ja niillä painoilla, mitkä itselleen kulloinkin pelittää.
Helvetin valitettava tilanne, mutta eiköhän tästäkin selvitä.. Odotellaan ja katsastellaan.
Joskus ärsyttää Annie kun sinä sanot aina sen oleellisimman
varsin tosta "mitä tuohon valittamiseen tulee.." kohdasta eespäin on hyvin sanottu, en vain ite osannu sanoa sitä noin "ei kärjistetysti"
JA SE PANATAN KYYKKYVÄRKKI ON MINUN; MINUN I TELL YOU!
raivasin jo olohuoneeseen sille tilaa:evil: