Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No Annie mihin tänään mennään?

Mennään meille ? ;)

Yritin vaan aiemmin herättää positiivisia ajatuksia.. mullakaan ei oo mitään ideaa, mihin tästä lähtis jumppailemaan. Jahka vaihdan balettiin tai pingikseen ...

Ja selvennyksenä vielä, minulla ei ole tuon puljun kanssa sen kummimmin tekemistä, kuhan olen käynyt siellä jumppailemassa. Tietoni konkurssihakemuksista jne. perustui siihen, että ajattelinpas ottaa asioista selvää, jotta tietää, mitä tuleman pitää. Tiedot siis saatu käräjäoikeuden kansliasta :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi hitto. Hinnottelu on jo nyt aika perseellään ja vielä aikovat korottaa. Salin vaihto tulee eteen näköjään itselläkin. :curs:

HUOM. jos olet vip-jäsen kyseisellä salilla niin nämä korotukset eivät sinua koske. näin ainakin itse käsitin asian:rolleyes:

HUOM. jos olet vip-jäsen kyseisellä salilla niin nämä korotukset eivät sinua koske. näin ainakin itse käsitin asian:rolleyes:

Hinnan muutos astuu voimaan kun sopimus kausi loppuu eli jos olet sopimus kautesi aloittanut 44 e / kk maksulla niin se se on myös loppuu asti mutta kun sopimus loppuu niin hinta uudessa sopparissa nousee mikäli sielä meinaat jatkaa .... Noin ainakin minulle on joskus selitetty

Ei oikeen ees haluta lähtee vilkuilee noita "karun sellin" tiloja ainakaa ton pienen esittelyn perusteella :itku: No ainoa väliaikainen ratkaisu taitaa olla se urkka tosiaan. Olis ihan hyvä, jos se personal trainer ottas ne jiipeen tilat käyttöön nopeesti nii ainaki luulis homman toimivan taas jatkossakin :worship:

Noniin, nyt on sitten käyty urheiluopiston yläsali testaamassa.
En löydä paikasta pienintäkään positiivista asiaa vaikka kuinka nyt yritän edes jotain keksiä.
Kokemukset:

"Sali" oli vanerista rakennettu pieni lava siellä juoksuradan keskellä.
Ilman huomasin heti olevan todella kuiva, ja ensimmäisten sarjojen jälkeen rupes jo henkeä ahistamaan ja oli todella kuuma.
Tarkotuksena oli reenata rintaa, noh penkillä aloteltiin ja penkki oli todella erittäin kiikkerä ja jos joku riskimpi kaveri laittaa siihen vähänkin enemmän rautaa niin menee varmaan solmuun koko vekotin.
Sitten vinopenkkiä käsipainoilla tekemään. Käsipainot olivat sikin sokin pitkin poikin salia ja painot näyttivät menevän kutakuinkin näin, 0-10kg sitten tais olla jotku 17 ja 20kg, seuraavat 30kg ja suurimmat 40kg. Joten aika suurilla harppauksilla täytyy edetä.

Siihempä se rintareeni sitten jäikin suurinpiirtein.

Minkäännäköstä kunnon taljaa sieltä ei esim. ojentaja punnerrukseen löytynyt.
Jalkaprässi oli TODELLA naurettavan näköinen ja oloinen, karusellin prässi on valioluokkaa tuohon nähden.

Kerettiimpäs sitten penkki ja vinopenkki tehdä, niin salille tuli valtava lauma mummoja, ja joku nuori kloppi vetämään heille kuntopiiriä ja ilmoitti että tämä puoli (puolet koko lavasta ja 70% laitteista) on heille varattu että voisiko muut ystävällisesti siirtyä toiselle puolen.:hyper: Siinäpä sitten mummelit veti piiriä varmaan reilu tunnin verran ja aika meni korkeushyppypatjalla ihmetellessä.:jahas: eikä sovi unohtaa pikkulapsia joita sinkoili ja kirkui jokapuolella.

Itselleni tuo sali on täysin poissuljettu vaihtoehto, ja takuulla viimenen kerta kun tuonne menen reenaamaan.:curs:
Löytyisi vielä vaikka kuinkapaljon sanottavaa tuosta paikasta ja sen laitteista, mutta eiköhän tässä tullut jo omia kokemuksiani riittävästi.:0:

Elikäs.. kuntokota oli vielä suljettu, mutta ovessa oli lappu, että sinne tulee uusia vapaita painoja. Ja pikaisen muistelun perusteella 4 laitteen taljahäkkyrä, powerracki ja vinopenkki puuttuu.

Näyttipä siellä muutama JiiPeeläinen olleen, koska oli sen verran enemmän kokoa kuin urkan normikäyttäjillä

Edit: ja oikea prässi puuttui kanssa. Ja kuntokodan käsipainot puuttu kans

Ja paskahan se on siitä ei pääse mihinkään. Se vaneri oli oikeasti tarkoitus olla painonnostolava, mutta siinä ei saa nostaa kun paukkuu alakertaan. Ja hintaakaan sillä ei ollut kuin ~30000€

Ei millään pahalla mutta naurattaa hiukan noi joidenkin jutut...ehkä on parempi jättää teidänkin treenaamatta kokonaan, kun ei mistään tunnu tulevan mitään. Kumma kyllä muutkin saavat urkalla happea, ja olen kyllä nähnyt yli 190 cm menevän kuntokarusellin prässiinkin jopa...eli xionin kannattis ehkä hiukan sit tsempata siihen laitteeseen menon kans enemmän tai mennä johonkin syvävenyttelyyn ;) tositreenaajathan ei pienistä valita ja tekee täysillä niillä vehkeillä mitä on tarjota...hyvinhän ne näyttävät kasvavan urheiluopistonkin painonnostajat ja vielä reilummin reippaan nostajat..ei se millä laitteilla nostelee vaan se miten nostelee! Ymmärrän, että vituttaa kun ei pääse tutulle salille treenaamaan, mut toi valitusvirsi alkaa olla jo aika naurettavaa..mutta ILOISIA treenejä vaan kaikille ;)

Zone-sarja -42%
Ei millään pahalla mutta naurattaa hiukan noi joidenkin jutut...ehkä on parempi jättää teidänkin treenaamatta kokonaan, kun ei mistään tunnu tulevan mitään. Kumma kyllä muutkin saavat urkalla happea, ja olen kyllä nähnyt yli 190 cm menevän kuntokarusellin prässiinkin jopa...eli xionin kannattis ehkä hiukan sit tsempata siihen laitteeseen menon kans enemmän tai mennä johonkin syvävenyttelyyn ;) tositreenaajathan ei pienistä valita ja tekee täysillä niillä vehkeillä mitä on tarjota...hyvinhän ne näyttävät kasvavan urheiluopistonkin painonnostajat ja vielä reilummin reippaan nostajat..ei se millä laitteilla nostelee vaan se miten nostelee! Ymmärrän, että vituttaa kun ei pääse tutulle salille treenaamaan, mut toi valitusvirsi alkaa olla jo aika naurettavaa..mutta ILOISIA treenejä vaan kaikille ;)

eriasia onnistuuko niiden rojujen nostaminen enää siinä vaiheessa, kun polvet hipovat otsalohkoa. Tämä ainakin itselläni on lähtöasento kun siihen kelkkaan asetun.. Toinen juttu on myös se, että ei siihen prässiin putkeen mene kuin 1x50kg kiekko ja sitten 4x25kg kiekkoa, joten voi kehitys voimapätkällä tyssätä.
Mutta niihän se on kun ei ole parempaa nähnyt nii tyytyy vähempään;)

Tähtis on niin oikeessa ja itse en viitsi valittaa kun tiedän miten nykyinen treenipaikka tulee kehittymään. Ja jos porukan koko kasvaa, niin eiköhän sitten tulene satsausta myös vapaapainopuolelle. Siitä "personal trainerista" ollaan muuten aika montaa mieltä, onneks läks tuntuuvat olevan mieltä:eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkä meinaa suoraveloitettavat tehdä? Itse tsekkasin suoraveloitusvaltakirjani (solossa) ja seuraava nyky tililtä olisi 5.12.2006-->JiiPee Ky ja 40€. Mitä katsellut ketjua, on jotain käänteentekevää ajatusta ehkä ilmassa, joten parempi varmasti vielä odotella sinne joulukuulle, eikä lopettaa veloitusta..Mikä tosiaan on mahdollista siellä intteernetissä!:thumbs:

Minusta se personal trainer mummeli rouva on tosi mukavan olonen aina ollut, mulle se kertoi että karusellin omistaja oli kieltäny lopulta sitä tuomasta asiakkaita sinne, kun kuulemma ne halus luoda oman ilmapiirin sinne salille ja se pilas sitä jotenkin. En kyllä usko tämän olevan täysi totuus asiasta ja ois mukava kuulla myös toisen puolen perustelut, mutta asiahan ei minua mitenkään koske/liikuta niin antaapa olla. :) Jokainen on varmaan oikeutettu mielipiteisiinsä ja toin vaan omat kokemukseni opiston salista esille. Toinenhan tykkää tytöstä, toinen äidistä ja kolmas molemmista joten jokainen treenaa varmasti siellä missä tykkää. :)

eriasia onnistuuko niiden rojujen nostaminen enää siinä vaiheessa, kun polvet hipovat otsalohkoa. Tämä ainakin itselläni on lähtöasento kun siihen kelkkaan asetun.. Toinen juttu on myös se, että ei siihen prässiin putkeen mene kuin 1x50kg kiekko ja sitten 4x25kg kiekkoa, joten voi kehitys voimapätkällä tyssätä.

Noo ite oon siihen prässiin saanu kyllä enemmän painoja, mutta totta mie olen joku taikuri sitten:)

Suoraveloisussopimus vaan heti pankista katki, ettei mee enää ainakaa rahaa sinne ulosmittaukseen/konkkapesään. Ite kävin heti eilen purkamassa sen, ja aika moni on tehnyt samoin tai jättänyt maksamatta muuten laskun :D

Totta helvetissä kannattaa lopettaa suoraveloitus ja heti! Mikäli homma jatkuu, niin tuskin ainakaan JiiPee ky:n nimissä. Eli suoraveloitukset heti katki. Ja vaikka jatkuisinkin, niin voihan sitä sitten tehdä uuden suoraveloitussopparin.

Mitä tuohon valittamiseen tulee niin ... Kyllä ainakin mulla vekottimien riittävyys ja toimivuus on aika perustavanlaatuinen osa treeniä. Kun on löytänyt ne liikkeet ja vempaimet, millä homma toimii itselleen parhaiten, niin vituttaahan se alkaa kikkailemaan muuta. Tosi toki on, että pelkillä käsipainoilla ja tangolla saa vitusti tehtyä, mutta jos tilanne on se, että käsipainojen väli on 5-10 kiloa, niin haittaa toki merkittävästi. Joko joutuu heiluttelemaan ylipienillä tai repimään törkeen rumasti aivan liian isoilla.. "Tosi treenaajat ei pienistä valita" - voi ehkä pitää joskus paikkaansa joidenkin kohdalla. Mutta mun makuun mitä enemmän tosissaan treenaa, niin sitä enemmän on väliä sillä, että voi tehdä niitä liikkeitä ja niillä painoilla, mitkä itselleen kulloinkin pelittää.

Helvetin valitettava tilanne, mutta eiköhän tästäkin selvitä.. Odotellaan ja katsastellaan.

Noo ite oon siihen prässiin saanu kyllä enemmän painoja, mutta totta mie olen joku taikuri sitten:)

itse tarkoitin per puoli, jos et hoksannut, mut enivei.

Paltataan näihin laitteisiin ja mietitäämpä tätä maagista prässiä kerta se on keskustelua herättänyt. Jos treenaajien pituudet vaihtelee välillä 160cm -> 190cm näin keskimäärin ja präsissä on vain YKSI "pidike" mihin prässin voi laittaa, varmasti jokainen tajuaa, että se ei ole kovin viisasta. Tämä siis tarkoittaa, että se on tehty lyhyempien ehdoilla että he saavat kelkan ilmaan ja pidemmät joutuvat lähtemään polvet otsasta. Voidaan sitten ihmitellä, että miksi polvet ovat löysiä jne ja loukkaantumisia tulee. Tämän pitäisi olla tarpeeksi selkeä esimerkki joka kaikkien pitäisi tajuta, miksi näistä laitteista valitetaan. Ihan vain sen takia että voisi treenata mahdollisimman pitkään terveena

Mutta kuten sanottua jokainen omalla tavallaan.

itse tarkoitin per puoli, jos et hoksannut, mut enivei.

Paltataan näihin laitteisiin ja mietitäämpä tätä maagista prässiä kerta se on keskustelua herättänyt. Jos treenaajien pituudet vaihtelee välillä 160cm -> 190cm näin keskimäärin ja präsissä on vain YKSI "pidike" mihin prässin voi laittaa, varmasti jokainen tajuaa, että se ei ole kovin viisasta. Tämä siis tarkoittaa, että se on tehty lyhyempien ehdoilla että he saavat kelkan ilmaan ja pidemmät joutuvat lähtemään polvet otsasta. Voidaan sitten ihmitellä, että miksi polvet ovat löysiä jne ja loukkaantumisia tulee. Tämän pitäisi olla tarpeeksi selkeä esimerkki joka kaikkien pitäisi tajuta, miksi näistä laitteista valitetaan. Ihan vain sen takia että voisi treenata mahdollisimman pitkään terveena

Mutta kuten sanottua jokainen omalla tavallaan.

No toki tajusin että per puoli, ja mahtuu. Mutta siitä olen kuites samaa mieltä että noita "pidikkeitä" tulis olla enemmän. Kun isoilla painoilla tekee nii ei oo minkäänlaista varmistusta, paitsi kaverit.

Vai tositreenaajat treenaa missä vaan jne?

Vittu sen verran monta vuotta olen minäkin treenannut, että motivaation ylläpitämiseksi on tärkeää, että:

a.) salin ilmapiiri on hyvä
b.) selkävaivojen takia voi tehdä muutakin kuin perusliikkeitä
c.) jos vaan mahdollista, niin ei enää yhtään kertaa salille, jossa ei treenata tosissaan..ILMAPIIRI on pirun tärkeä.
d.) olen käynyt tsekkaamassa kaikki rollon salit (kaupalliset) ja yhdessäkään en ole viihtynyt, paitsi Jiipeellä. Okei, Reipas menis..mutta on liian kaukana.
e.)ilmapiiri
f.)ilmapiiri
loput aakkoset.) ilmapiiri

Eli lyhyesti: treenatkaa (ne jotka haluaa) niin kuntokarusellissisä tms, mikäli treeni siellä maistuu. Mutta on kyllä vitun turhaa tulla inisemään, tyyliin: "on se kumma kun ei voi missä sattuun treenata" tms.

EI OLE KYSYMYS TUTUSTA, VAAN YKSINKERTAISESTI PARHAASTA SALISTA.

olenpa niin keuhkona, että itseänikin huvittaa:lol2: :evil: :piis:

Juu kyllä olen itekin muistaakseni paukutellu tohon prässiin parhaimmillaan lähempänä 400 kg olevia painoja, että totta se miekin olen joku taikuri niinkuin aikaisemminkin jo taisi joku todeta ;) ja vielä menee kevyesti enemmänkin kuin 400 kg verran...ja siihen päällekin voi kasata painoja viel lisää jos sitä voimaa tuntuu olevan niin paljon:worship:

Nyt viimeistään DAS:lla asuvat Nilin salille mars mars!

PS: Treeni on 90 prosenttisesti asenteesta kiinni, kunhan vaan perusvehkeet löytyy. Hirveetä valittamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom