Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Enpäs usko että se hukkaan on menny sillä takuulla lähti mielikuvitus lentään... Ellet krikettiä oo nähny niin voin sanoa että ei sitä voi liikaa kehua ei sitte niin millään :D

No ei menny, mutta vituttaa kun en ole nähny edes sen peppua:curs:
Saatikka sitten ko.naista:curs:

Nyt on huonot saumat nähdäkin, sillä Onnela ei oo oikein mun paikka ja Jiipee meni kiinni...Reippaalle liikaa matkaa.

Hmm, lienee vaan siitä kuuluisasta asenteesta kiinni? Minun pitää lähipäivinä kysellä itseltäni, että haluanko todella nähdä hyvän perseen?

Siinä onkin niin kova jaakopin paini itseni kanssa koko tulevaksi viikonlopuksi, ettei mitää punttitreenejä enää tarvita!;)
hah!:thumbs:

Zone-sarja -42%
Nyt pojat loppuu se meikäläisen persauksesta jauhaminen! Mähän aivan punastun..

Noh noh, vasta alussa on perseesi julkisuus taival:rolleyes:
No okei, ei kiusata enempää...jatketaan sitten kun se on nähty.

Vedän sitten tarkemmat analyysit, SYVÄanalyysit taitaa olla pakko jättää T-mierhelle!:eek:

hahahaha, ompahan taas hieman karannu mopedi pusikkoon tässä threadissa:lol2:

Noh noh, vasta alussa on perseesi julkisuus taival:rolleyes:
No okei, ei kiusata enempää...jatketaan sitten kun se on nähty.

Vedän sitten tarkemmat analyysit, SYVÄanalyysit taitaa olla pakko jättää T-mierhelle!:eek:

hahahaha, ompahan taas hieman karannu mopedi pusikkoon tässä threadissa:lol2:

Nimenomaan mut mitä sen on väliä vaikka "vähän" karkaaki.. pysyypähän mielenkiintoisena tämäki ketju :kippis1:
hah ei muutaku käyt edes pyörähtään onnelan suomipop puolella ja bongaat sieltä kivan peräsimen ja lähet sit kulkeen jos et muuta keksi.. :D mut veikkaan et jumitat sit sinne ja löydät itsesi pöydän alta juotuasi tilin tyhjäksi samalla ku haaveilet... mmmm.. kovista jalkareeneistä :rock: mut palataan tosiaan sitte asiaan ku oot päässy kohteen analysoimaan olkoon kyseinen peräsin rauhoitettu siihen asti :D

Saattaahan tuo olla että itekki joutuu taipuun onnelan suuntaan illalla mikäli toi oma persauskestää käsittelyä ja kyllähän se kestää ku tietää että se on sen arvoista :kuola:

Voi perkele, nyt Cricket24 ja Torqueman saatte luvan mennä treffeille. Loppuu tuo kisuttaminen jo! :lol2:

Voi perkele, nyt Cricket24 ja Torqueman saatte luvan mennä treffeille. Loppuu tuo kisuttaminen jo! :lol2:

Samaa mieltä, olen näin vanhemman herrasmiehen roolissa hieman tarkkaillut heitä tämän nettikoneen välityksellä...laitoin tuossa männäpäivänä jo merkille, että taitaa olla eroottista jännitettä ilmassa!:whip:

T:Vanhus:wanha: mies:wanha:

Muuten hyvä mut ei taida meillä aikataulut natsata kovin hyvin ku ite oon päivät töissä ja ttoinen yöt... seliseli hehee.. :D

Muuten hyvä mut ei taida meillä aikataulut natsata kovin hyvin ku ite oon päivät töissä ja ttoinen yöt... seliseli hehee.. :D

Annatko minun näin vanhempana herrasmiehenä neuvvoa sinua hieman?Ok annat?No hyvä, olet nimittäin käsittänyt kaiken väärin:

Se, että toinen on päivät töissä ja toinen yöt on vaan merkki siitä, että on suuri mahdollisuus onnistuneeseen (pitempi aikaiseen) parisuhteeseen;)

Ei suinkaan siis nuin, niinku itte luulit:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parisuhdeläpinät ja muut toisarvoiset asiat sikseen - tuli nimittäin JiiPeeltä itseltään tämmöistä infoa: Salille pääsee treenaamaan normaalisti tiistaina puolen päivän jälkeen. ;) Jeah!

Ei muutakuin sinnitellään tiistaihin asti! =)

Parisuhdeläpinät ja muut toisarvoiset asiat sikseen - tuli nimittäin JiiPeeltä itseltään tämmöistä infoa: Salille pääsee treenaamaan normaalisti tiistaina puolen päivän jälkeen. ;) Jeah!

Ei muutakuin sinnitellään tiistaihin asti! =)

...silloin tiistaina tuomari tekee asiasta pikapäätöksen,että aukaistaanko salin ovet vai ei!! 100% varmuutta ei ole,että se aukaistaan! Toivotaan parasta...

Kaiholla muistelee aikoja Rovaniemellä, jolloin JP:n salia laajennettiin, ja paikka oli porukkaa aina täys... kisailijoitakin oli isot määrät.
Toivottavasti asiat vielä tulee salilla ja JP:llä kuntoon.

Annatko minun näin vanhempana herrasmiehenä neuvvoa sinua hieman?Ok annat?No hyvä, olet nimittäin käsittänyt kaiken väärin:

Se, että toinen on päivät töissä ja toinen yöt on vaan merkki siitä, että on suuri mahdollisuus onnistuneeseen (pitempi aikaiseen) parisuhteeseen;)
Ei suinkaan siis nuin, niinku itte luulit:lol2:

Hehee ei huono pointti ollenkaan :D

Mut joo onpas mukava jos tosiaan tiistaina pääsis takasi jiipeelle oikeastaan se olisi aivan loistava homma mut sitä odotellessahan voi näitä "toisarvoisia" löpinöitä siis jatkaa :thumbs:

Ootte te poijat sitten nopeita!:eek: Sillä välin kun mä nukun, niin täällä keritään jo treffejä ja seurustelujuttuja puida. Meinasin tukehtua aamukahviini, jota tässä parhaillaan juon:) ..

Asiahan on nyt niin, ettei persauksien puristelu liity millään lailla treffeillä käymiseen tms. Lihanhimo on aivan eri juttu!:D Et varokaa vaan kaikki hyvä peräiset Pakkislaiset, jotka uskaltaudutte Onnelaan! Voitte joutua yllätyshyökkäyksen kohteeksi ;) .. Teidän onneksi mulla ei oo fetissiä sen etupuolen vehkeen puristelusta.:D

Toivotaan, et se Jiipee nyt aukee! Oon tässä vakavasti harkinnu, et lähtisin sunnuntaina ajamaan Ouluun, et pääsee salille. Tiistaina ois takas töihin taas, mutta ehtis siinä perit reenit käydä tekemässä. Harmi vaan, et se on ratkasu ainoastaan tän viikon osalta.:( Jos ei Jiipee aukee, niin sit en kyllä tiedä mitä teen..

Ai niin, ei muutako tervetuloa juhlimaan nyt viikonloppuna, kun ei sinne salillekaan pääse. Nyt ois hyvä pitää pari päivää vapaata ja käydä juopaseen muutamat "palautusjuomat".:rock:

Ootte te poijat sitten nopeita!:eek: Sillä välin kun mä nukun, niin täällä keritään jo treffejä ja seurustelujuttuja puida. Meinasin tukehtua aamukahviini, jota tässä parhaillaan juon:) ..

Toivotaan, et se Jiipee nyt aukee! Oon tässä vakavasti harkinnu, et lähtisin sunnuntaina ajamaan Ouluun, et pääsee salille. Tiistaina ois takas töihin taas, mutta ehtis siinä perit reenit käydä tekemässä. Harmi vaan, et se on ratkasu ainoastaan tän viikon osalta.:( Jos ei Jiipee aukee, niin sit en kyllä tiedä mitä teen..

Noh eihän nää nyt niin haudanvakavia juttuja ole tukehtumaan kannattee alkaa :) Läpät läppänä jne.. Ja edelleenkihän tässä on kyse vain siitä niin ihanasta lihanhimosta :D

No käyt tosiaan sit reippaalla sen aikaa jos se jiipee ny aukeaa.. tulee halvaksi eikä tarvi sitoutua millään tavalla... Taidanki tulla illan päälle hieman "suostuttelemaan" neitiä niin ei tarvi enää pöhkäillä missä reenaat ;)

Dodii nyt on sitten evakkotreeni oppipojassa suoritettu. Ihan ok-mesta, peruslaitteet löytyy ja ei siinä. 4e/kerta vähän suolainen, mutta ei auta. Ainoat miinukset siitä, että kiekkoja näytti olevan vähän nihkeästi, jos meinaisi jalkoja treenata tai joku vähän riskimpi kaveri vetoja/kyykkyä ottamaan. Ja sitten treenipaikan ilmapiiri aika masentava, ei tekis mieli yksin olla. kyllä se pieksää karusellin hinta/laatusuhteessa sellin 10-1

Aluksi oli tarkoitus urheiluopistolle suunnata, mutta perkeleet järjestivät jotkut juhlat siellä silloin, joten aivan turha reissu :curs:

Ai niin, ei muutako tervetuloa juhlimaan nyt viikonloppuna, kun ei sinne salillekaan pääse. Nyt ois hyvä pitää pari päivää vapaata ja käydä juopaseen muutamat "palautusjuomat".:rock:

Huomenillalla olis tarkoitus viimeinkin katsastaa onnela. Saas nähdä bongaanko sut siellä...onneksi Torqueman täällä on jo infonnut mistä sut tunnistaa:D :kippis1:

toivompas hartaasti että jiipee saisi ovensa avattua taas, masentaa niin, ettei ole kehdannut ees muille saleille lähtiä yrittäänkään mitään. Jos ei, niin pitää varmaan käydä reippaalla pari jumppaa tekee jos siitä paikasta oppis tykkään jollain keinolla. :)
Kaikki nyt vaan peukut pystyyn että päästään jiipeelle tiistaina! :thumbs:
:rock:

T: Lähinnä meinasin vetästä ne kahvit henkeen sen takia, et repesin:D . Toki, toki, läpät läppänä ja sitä rataa. Mua ei kannata ottaa kovin vakavasti, kuten oot varmaan huomannu;) ...

homppa: Joo, hyvät tuntomerkit on T antanu. Ei muuta ko katteleen persiitä ass poppiin!:rock: Mut voi bongata kyllä melkeinpä mistä vaan päin taloa, kun oon ns joka paikan höylä (tai joka paikassa höylättävä:D ).. No niin, menipä taas..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom