fittis
som nam naa
- Ikä
- 49
Taisi olla tänäänki JiiPeeltä porukka kun oli sen verran pihviä ja rauta oli kevyttä
Olihan siellä ja eilenkin oli ja varmasti huomennakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisi olla tänäänki JiiPeeltä porukka kun oli sen verran pihviä ja rauta oli kevyttä
Enpäs usko että se hukkaan on menny sillä takuulla lähti mielikuvitus lentään... Ellet krikettiä oo nähny niin voin sanoa että ei sitä voi liikaa kehua ei sitte niin millään :D
Nyt pojat loppuu se meikäläisen persauksesta jauhaminen! Mähän aivan punastun..
Noh noh, vasta alussa on perseesi julkisuus taival
No okei, ei kiusata enempää...jatketaan sitten kun se on nähty.
Vedän sitten tarkemmat analyysit, SYVÄanalyysit taitaa olla pakko jättää T-mierhelle!
hahahaha, ompahan taas hieman karannu mopedi pusikkoon tässä threadissa:lol2:
Voi perkele, nyt Cricket24 ja Torqueman saatte luvan mennä treffeille. Loppuu tuo kisuttaminen jo! :lol2:
Voi perkele, nyt Cricket24 ja Torqueman saatte luvan mennä treffeille. Loppuu tuo kisuttaminen jo! :lol2:
Muuten hyvä mut ei taida meillä aikataulut natsata kovin hyvin ku ite oon päivät töissä ja ttoinen yöt... seliseli hehee.. :D
Parisuhdeläpinät ja muut toisarvoiset asiat sikseen - tuli nimittäin JiiPeeltä itseltään tämmöistä infoa: Salille pääsee treenaamaan normaalisti tiistaina puolen päivän jälkeen. ;) Jeah!
Ei muutakuin sinnitellään tiistaihin asti! =)
Annatko minun näin vanhempana herrasmiehenä neuvvoa sinua hieman?Ok annat?No hyvä, olet nimittäin käsittänyt kaiken väärin:
Se, että toinen on päivät töissä ja toinen yöt on vaan merkki siitä, että on suuri mahdollisuus onnistuneeseen (pitempi aikaiseen) parisuhteeseen;)
Ei suinkaan siis nuin, niinku itte luulit:lol2:
Ootte te poijat sitten nopeita! Sillä välin kun mä nukun, niin täällä keritään jo treffejä ja seurustelujuttuja puida. Meinasin tukehtua aamukahviini, jota tässä parhaillaan juon ..
Toivotaan, et se Jiipee nyt aukee! Oon tässä vakavasti harkinnu, et lähtisin sunnuntaina ajamaan Ouluun, et pääsee salille. Tiistaina ois takas töihin taas, mutta ehtis siinä perit reenit käydä tekemässä. Harmi vaan, et se on ratkasu ainoastaan tän viikon osalta.:( Jos ei Jiipee aukee, niin sit en kyllä tiedä mitä teen..
Ai niin, ei muutako tervetuloa juhlimaan nyt viikonloppuna, kun ei sinne salillekaan pääse. Nyt ois hyvä pitää pari päivää vapaata ja käydä juopaseen muutamat "palautusjuomat".