Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olen tähtisaaren kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa... Itse en ole huomannut, että Kuntokarusellissa katsottaisiin kieroon jos joku treenaa kovempaa. Ja jos on aikaa pälyillä kuin susi nussiessa ympärille ihmisten reaktioita niin ehkä se treenaus ei olekaan niin hektistä kuin annetaan ymmärtää... Salin ilmapiiri onkin sitten taas makuasia. Minulle sopii karusellin ilmapiiri. Vanhan JP:n salin ollessa vielä hengissä olisin saanut käydä siellä ilmaiseksi työni puolesta, mutta muutaman kerran testattuani lopahti kiinnostus, koska ilmapiiri ei miellyttänyt (ja ahdisti myös kun porukka treenasi pipo päässä ja goretexhousut jalassa :D ). Pointtini on, että jos salin ilmapiiri ei miellytä, ja prässiin ei mahdu kuin alle 190cm ihmiset ;) , niin ei se tee salista niin paskaa kuin tässä keskustelussa jotkut antavat ymmärtää...

Karusellin nykyinen omistaja on pyörittänyt paikkaa pari vuotta ja siihen nähden kehitys on ollut mielestäni vähintäänkin hyvällä tasolla. Toki kritiikkiin on aihetta jos vertaa JP:n ja karusellin välineitä! Esimerkiksi tankoja tarvittaisiin lisää, mutta ehkä niihin välineisiin kannattaa satsata maltin kanssa niin ei tule taloudellisia vaikeuksia. Lipsahti vittuilun puolelle, sori... Tästä huolimatta karusellissa pystyy varmasti vetämään treenin lähes kaikki Rovaniemen kolistelijat ehkä Hiltusta lukuunottamatta :)
Ymmärrän täysin, että närästää kun ei pääse tuttuihin ympyröihin treenaamaan ja sympatiat on jpläisten puolella lukuunottamatta niitä, jotka näkevät tarpeelliseksi haukkua lyttyyn (mielestäni kyseenalaisilla perusteluilla) kaikki muut Rovaniemen salit...

Hyviä treenejä kaikille rollolaisille, mihin ikinä päädyttekin vääntämään...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tarkoitus ei ole ollut haukkua lyttyyn kaikkia muita Rovaniemen saleja. Ne ovat hyviä paikkoja ja sopivat joillekin, mutta eivät minulle. Haen tietynlaista ilmapiiriä ja fiilistä reenipaikalta ja Jiipeellä sellainen oli. Kaikki varmasti ovat yhtä mieltä siitä, että missään muussa paikassa ei ole samanlaista meininkiä. Jokainen siis treenatkoon siellä missä itse näkee parhaaksi.:)

Huoh nyt ois pikkujoulut kärsitty (onneksi) ja kivaa oli ainaki sit ku pääsin onnelaan :D Hieman siinä muutamalla kaverilla pyöri silmät päässä ku näkivät mun ja kriketin "kiihkeän" jälleennäkemisen hehee ;) Sai siinä hiukan selitellä sit että ei ole kyse mistään muusta ku vakavast lihanhimosta mmm :rock:

Meillä oli kyllä todella kiihkeä jälleennäkeminen:D ..Huomasinkin, että sun kaverit kattoivat aika pitkään..:rolleyes:

Turhauttaa tää salitilanne..Kuuluis nyt äkkiä jotain positiivista siitä Jiipeestä!

Saas nähdä tuleeko tänään pakkislaisia puristeltavaksi. Toivotaan parasta;) ..

Kävin kurkkaamassa Urkalla kuntokodassa äsken. Sinne oli tehty uus lattia ja se oli nyt tyhjillään. Nyt oli tuotu loputkin laitteet sieltä ylös ja nyt on ylhäällä oikea prässi, enemmän käsipainoja ja powerrack.

Ylhäällä vielä oli kokoamatta se neljän taljan häkkyrä

Zone-sarja -42%
Oisko mitään mahiksia saada jonkinlaista miitinkiä pystyyn vaikka ens keskiviikolle? Mulla olis sillon vapaata, niin vois koittaa etes tulla Annien luo kaffelle tms.Miltä kuulostais?:)

Oisko mitään mahiksia saada jonkinlaista miitinkiä pystyyn vaikka ens keskiviikolle? Mulla olis sillon vapaata, niin vois koittaa etes tulla Annien luo kaffelle tms.Miltä kuulostais?:)

Ottakaas vaikka ens lauantai, niin mä tulen kans mukaan.

Vois olla kiva jos olis keskiviikkona jotain miitinkiä kun se on kerran vapaapäiväkin. Ja mullahan on Annien kahveilla käyminen vielä tekemättä vaikka tossa taannoin uhosin....:nolo: Lauantainakin saattais ehkä päästä mutta keskiviikkona paremmin. Järkätään nyt ihmeessä jotakin pientä ennen kuin joulukin tulee!

Keskiviikko ei kuulostais yhtään pahalta.. Vois ottaa pikkumiehen ja vinonki messiin niin annieki ois mielissään :D

Pahoin kyllä pelkään että nyt tulee taukoa näille mun ja kriketin ihanan kiihkeille tapaamisille sillä taitaa jopa mennä helmikuulle seuraava baarireissu mut tietty sitä vois niitä miittejä pitää senki eestä ja katsoa mitä tuleman pitää ;)

Tosin Annien luona jopa minä olen nöyrää poikaa joten ei tarvi pelätä että pahemmin ketään ahdistelen tosin mua kyllä saa ahdistella niin paljon ku kerkeää kuhan se ahdistelija on kuitenki naispuoleinen... jostain kumman syystä en pidä siitä et ukot on mun hanurissa kiini :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oottepas te sakkia, ootte änkeämässä mun luo multa kysymättä? :D En tiedä vielä ensi viikosta, riippuu olenko lähdössä FF ään, ja jokatapauksessa jossain vaiheessa etelämmäksi. Että katsellaanpas. Juu elkää huolehtiko, mun residenssissä Big T on aina kiltisti... sillä se tietää, ettei se pärjäis mulle jos tulis matsia :D

Big T, meillä on täällä pirskeet, tuutko mukaan ? Samassa paikassa, kun viimeksi. Ota pikkumies ja vinokin mukaan ja muita miespuolisia otuksia. Viinaa on ja naisia :hyper:

Kävin kurkkaamassa Urkalla kuntokodassa äsken. Sinne oli tehty uus lattia ja se oli nyt tyhjillään. Nyt oli tuotu loputkin laitteet sieltä ylös ja nyt on ylhäällä oikea prässi, enemmän käsipainoja ja powerrack.

Ylhäällä vielä oli kokoamatta se neljän taljan häkkyrä

Loistavaa, eiköhän siellä treenit saa vedettyä. Ainakin näytti ok-paikalta, kun siitä lasin läpi kävi tihrustamassa. Tänäänhän sen sitten näkee =)

Niin ainaki tuo on pulkkisen sanojen mukaan, mutta nii ois kiva tietää mistä zz näin varmoja tietoja osaa sanoa ? :joulu7:

Taas tuli treeneille vähän takapakkia, kun tuo urheiluopisto näyttää aina olevan varattuna, tällä kertaa lentopallopeli

Niin ainaki tuo on pulkkisen sanojen mukaan, mutta nii ois kiva tietää mistä zz näin varmoja tietoja osaa sanoa ? :joulu7:

Taas tuli treeneille vähän takapakkia, kun tuo urheiluopisto näyttää aina olevan varattuna, tällä kertaa lentopallopeli

Eli tiistaina pitäs tulla päätös saako jatkaa vai ei!! Mikään ei ole varmaa...

Annie: Me nyt vaan ollaan tämmösiä, ettei paljo kysellä.:D

Mulle kävis parhaiten toi keskiviikko. Lauantaikin sopii kyllä, mutta pitää mennä kasiksi töihin, niin se rajottaa hieman tuota aikataulua. Ens viikon jälkeen alkaakin ihan mukava työputki, kun on joulu ja uusi vuosi..

Tässähän rupee melkein itkettään, jos ei T:n kans törmäillä enää kiihkeissä merkeissä.:itku: ;) ..Noh, täytyy sit koittaa jotain miitinkiä kehitellä, ettei aivan jää ilman puristeluja!:D

Pitäs päättää, et lähenkö ajeleen Ouluun tässä tälle iltaa, et pääsis tänään ja huomenna puntille. Tiistai aamuna tai maanantai-iltana pitäs jo ajella takas päin, et aika lyhyeksi jäis visiitti.

Ai niin, yks pakkislainen tavattu eilen Onnilassa. Kiva, kun tulit moikkaan!:)

Ai niin, yks pakkislainen tavattu eilen Onnilassa. Kiva, kun tulit moikkaan!:)

Juu, oli kiva tavata! Vaikka ei sua ihan Torquemanin ohjeilla löytänyt, siellä kun oli niitä persiitä ihan vilisemällä:) Tarvittiin vähän salapoliisitaitoja...
Kiva paikkahan se oli, mutta jotain vikaa niissä Onnelan palautusjuomissa varmaan on kun tänään on ollut treenikipua kinttujen lisäksi myös päässä. Hmm..tai sitten annostelu meni pieleen:D

Kyllähän sinne punttipäähän pääsee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom