Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sillon tällön satumme jakamaan saman työpaikan, vaikkemme välttämättä toisiimme siellä törmääkkään kuin korkeintaan vahingossa!

Zone-sarja -42%
En ollut viihteellä ollenkaan, joten näin ollen tämä juuri alkanu kissa ja hiiri -leikki jatkuu!

yks jiipeellä jumppaaja lisää ilmottautuu :rock:
oon se rimpula mustissa gaspin pöksyissä jossa oranssi sauma, saa nykiä hihasta ja tulla haastelemaan !
en pure vaikka saatanaki salilla monesti olla aika totisen näkönen, oon silti kai ihan lempeäluontoinen! :D

ja torqueman, turhaan mikki hiireksi itteä nimität, tosi hyvissä lihoissa olet!:)

Jiipeellä, ja miksei tietysti muuallakin reenaavat voisivat laittaa tuntomerkkejä niin osaa salilla yhdistää pakkislaisiin :rolleyes:

Mitä mieltä jiipeellä kävijät ovat uusista tiloista verrattuna vanhoihin ja noin muutenkin?
omasta mielestäni paikka menetti huomattavasti fiilistään siitä vanhasta betonikellarista johon oli mukava tallustella portaat alas ja tässä vaiheessa jo tunsi kuinka adrenaliini alkoi virrata:D
Mutta hällä väliä, karusellit ja reippaat testanneena palua jiipeeltä muualle ei enää ole! :)

Ilmottaudumpa itsekkin jiipeellä treenaavaksi . Tänään on meikät mahollista Jiipeellä taas pongata tossa puol neljän jälkeen .... Tuntomerkkeinä mustat housut ja musta paita :D .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm tänään varmaan iltaan menee reeni ja mä oon se pieniin ja heikoin koko salilla :nolo:

E: Jiipeen ilmapiiri kyl yllätti mut täysin.. aatttelin et kaikki on sellaisia kauhan ylpeitä nokkapystys porukkaa mut paskat ku tulin treenaan niin niin melkeinpä koko sali kävi jotain morjestaan, kyseltiin kisasuunnitelmia jne et reenistäkään ei okein tullu ekakerralla mitään mut tosi lämmin oli vastaanotto menee ehkäpä jopa reippaan hengen ohi ja veikkaan et henki vaan paranee mitä enemmän alkaa pääseen porukkaan sisään.. enkä todellakaan ole ikinä vaihtamas enää salia ellei pakko ole..

Konsta: No voi perskule.. Siinä meni sit yks vaihtoehto. Hmm...Oonko mä joskus ollu herättelemässä sua pitkän yön jälkeen?:D ;) Ootko ollu vapaalla Onnelassa yhtään iltaa?

Eipä tartte tämän tytön enää miettiä joulusuunnitelmia, kun todennäkösesti oon töissä. No, ehkä sitä sitten välttyy niiltä joulukiloiltakin, kun ei oo aikaa mättää kinkkua ja suklaata.:)

Reenimotivaatio on tällä hetkellä ihan älytön, kun vaan pääsis tästä flunssasta eroon. Nyt on sellanen "mä näytän teille kaikille (ja ehkä eniten itelleni:) )"-asenne. Virittelin eilen jo keittiövaakan kondikseen ja ostin siihen uuden patterin, niin saa alkaa puntaroimaan safkat.

Tykkään kans JiiPeestä ihan hirmuisesti, todella huippu sakkia. Itselläni tahtoo kans reenit mennä aina iltapuolelle.. Tulkaa vaan moikkailemaan, mulla riittää juttua niin bodybuildingista kuin kaikesta muustakin:hyper:
...ai niin mie oon se kiltti ja viaton narttu:D

Ku viikonloput on luentovapaata aikaa, niin vois harjoittaa jotain muutakin toimintaa. Annien kahvi&kuhertelu palvelu pelittää siis dygnet runt koko viikonlopun ajan.. Big T & co, tulkaahan perinteiselle viikonloppu visiitille.:hyper:

Konsta: No voi perskule.. Siinä meni sit yks vaihtoehto. Hmm...Oonko mä joskus ollu herättelemässä sua pitkän yön jälkeen?:D ;) Ootko ollu vapaalla Onnelassa yhtään iltaa?

Älä moisista huoli! Et ole herätellyt ja työaikani sijoittuu nätisti aina tiistaista-lauantaihin, joten en ole ollut pahemmin vapaallakaan! Ja onneksi koko joulun saa olla töissä pitkälle uuteenvuoteen asti!

Konsta: Et siis oo sekään tyyppi, jota heräteltiin yks yö töitten jälkeen yläkerran aulan penkiltä. Ooteltiin, et kalifi saa hommat selväksi.. Jatketaanpa selvittelyä;) . Tuun tänä iltana puristeleen teijät kaikki läpi, niin eiköhän selviä, et kuka oot.:D

Mä oon sit se veemäinen narttu siellä salilla, jos kerta Annie vei sen mukavan nartun tittelin:D .

Minäkin käyn taas JiiPeellä...viim. viikolla ekaa kertaa uusissa tiloissa...Huomenna katsoon penkki&vetokisoja tivoliin..!

Juuh ehdottomasti kaikki katsomaan vaan jotka kynnelle kykenee.. Eli nähtään siellä sit viimeistään kolmelta :D

Jep jep! Aamulla laitettiin tivoli kuntoon kisoja varten...Nyt ruuat naamariin ja takaisin tivoliin...voipi olla että joutuu varmistushommiin, mut näkeepä ainaki nostot läheltä:)

edit. typo

Kyllä nyt vaivaa, et kuka sä Konsta oot. Ilmeisestikään et ole kaikkia iltoja Onnelassa työskentelemässä..

Oli kyllä eilen turvallinen olo töissä, kun pääsi aika ajoin "isohkojen" miesten keskelle. :) Pojilla oli persiit ja habat ihan kohillaan!:D ;) Olis Annie sunkin kannattanu olla "meillä" iltaa viettämässä! Tai mistäs mä tiedän vaikka oisit olluki..

Millähän tästä lentsusta pääsis äkkiä eroon. Ottaa lievästi sanottuna päähän tämä niistäminen:curs: .

Kyllä nyt vaivaa, et kuka sä Konsta oot. Ilmeisestikään et ole kaikkia iltoja Onnelassa työskentelemässä..

Oli kyllä eilen turvallinen olo töissä, kun pääsi aika ajoin "isohkojen" miesten keskelle. :) Pojilla oli persiit ja habat ihan kohillaan!:D ;) Olis Annie sunkin kannattanu olla "meillä" iltaa viettämässä! Tai mistäs mä tiedän vaikka oisit olluki..

Millähän tästä lentsusta pääsis äkkiä eroon. Ottaa lievästi sanottuna päähän tämä niistäminen:curs: .

Jep jep.. aikas lujaa meni kyllä ja kriketin persefetissi on jotain aivan uskomatonta joten piti antaa sit samalla mitalla takaisin hehee :)

Suositut

Back
Ylös Bottom