Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Ulosmitattu"-lappunen on luukulla.

Ja jos yritys on konkurssissa, niin et sinä itse JiiPeeltä mitään hyvityksiä voi pyytää. Koko yritys ja sen varallisuus on nyt konkurssipesän hallinnossa, eikä siis yrittäjällä itsellään..

Saapas nähdä, miten tässä käy. Taidan ottaa ennakkolähdön joululomalle, ja katsella sitten vuoden vaihteen jälkeen, mikä on tilanne.. Helvetin harmillista.

Jos niikseen tulee, ni kai se on pakko takaisin kuntokaruselliin. Elkää huolehtiko, kyllä se "fitness" ilmapiiri sieltä äkkiä karistuu, ku mennään porukalla fiilistelemään :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"Ulosmitattu"-lappunen on luukulla.

Ja jos yritys on konkurssissa, niin et sinä itse JiiPeeltä mitään hyvityksiä voi pyytää. Koko yritys ja sen varallisuus on nyt konkurssipesän hallinnossa, eikä siis yrittäjällä itsellään..

Saapas nähdä, miten tässä käy. Taidan ottaa ennakkolähdön joululomalle, ja katsella sitten vuoden vaihteen jälkeen, mikä on tilanne.. Helvetin harmillista.

Jos niikseen tulee, ni kai se on pakko takaisin kuntokaruselliin. Elkää huolehtiko, kyllä se "fitness" ilmapiiri sieltä äkkiä karistuu, ku mennään porukalla fiilistelemään :D

No niin siinä meni sitten ne rahat :( ... Laskin että yhelle treeni kerralle tuli hintaa 26,8 e , melko kallista mut elämä on .... Katella tää viikko miten homma etenee ja sitten ottaa nokka takaisin kohti kuntokarusellia :(

Voipi vähän harmittaa jos on ehtinyt juuri maksamaan vuoden kortin, eikä hyrnykkää saa takaisin. Se on kovaa tuo yrityskilpailu.

Kyllähän se perkele vituttaa tälläinen, mihin sitä nyt treenaamaan ?

Vaihtoehtoja taitaa olla tasan kaksi, joko Kuntokaruselli taikka sitten urheiluopiston juoksuradan viereinen "sali". Reippaalle ei uskalla mennä, saa vielä astman ja keuhkosyövän jos nenäänsä siellä näyttää.

only the god knows....:wall:

Mitämitä!?!

JiiPee konkurssiin, ei voi olla totta! Luulenpa että muutto vanhasta paikasta tähän uuteen ei ollut mikään hyvä juttu, taisi jäsenistä hävitä puolet ja ilmeisesti ei tullut lisää tarpeeksi tilalle. Ikävältä tuntuu kyllä, tulipa itsekin joskus JiiPeellä käytyä pitkän aikaa....:( Vuosikortin ostaneillekin tosi tylsä juttu!!
Mutta hei, ei se Karuselli nyt mun mielestä niin "fitness" ole....ihan hyvin siellä ainakin minä olen viihtynyt.:)

Eipä tullut yllätyksenä. Lähinnä odottanut, koska tapahtuu jotain. Paska homma, kun ei vastaavanlaista treenipaikkaa täällä ole. :itku: :itku:

Odotellaanhan ihan rauhassa, mitä tapahtuu. En ainakaan suosittelisi sitoutumaan mihinkään muuhun paikkaan kovin pitkäksi aikaa, jos tuo jatkaakin toimintaansa. Vituttaa vaan niin sairaasti, kun tuo pulju oli sijainniltaan,vehkeiltään ja käyttäjäkuntanaan ihan ykkönen. Jos tuo oli sitten tuossa, niin tästä kaupungista puuttuu ehdottomasti tosissaan vääntävien ykköspaikka.. Haikeana katselen, ku muualle nousee Classic Gymejä ... tännekkin ..? Joku ? Pliis!

Fak. Just piti ens viikolla tulla katsastamaan uusi JiiPeen sali. Prkl. Nyt järjestätte sinne äkkiä uuden Salin, että jos elämä sinne takaisin tuo, niin on joku paikka missä reenata.

Kertokaapa että jos nyt ei mitään ihmeempiä tapahdu ja tilanne päättyy siihen mitä tässä nyt ennustellaan että onko meikällä mitään mahiksia saaha ees osaa masseista takas ? Vähän oon nyt katkera tästä tilanteesta mut ei se maailmaa kaada eikä mun treenaamista lopeta hivenen katkera nyt oon .... mut en kuitenkaan niin katkera että alkaisin pommittamaan Lapin Kansan tekstari palstaa ? :evil:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suoraveloituksessa olevat?

Joopa joo, näyttikin kovin hiljaaselta tienoo kun auton parkkiin heitin. Meinasin, jotta venähtikö päikkärit pitkiksi ja saavuin salille aamu kuudelta..

Mutta porukka näyttää hankkineen könttähinnalla kortteja (vuosi ) ja takas saanti mahtaa olla kehnon puoleista. Entä onko porukalla noita kuukausittaisia suoraveloitussopimuksia (12kk/sopimus)? Eli se 40€ lähtee automaattisesti..Mitenköhän tämän purku? Toivon vakaasti että 4.12 tililtä sitä ei lähde jos ovet pysyy kiinni...Vai pitääkö miestä alkaa jahtaamaan, jotta henk. koht. purkaa sopimuksen?

Kyllähän tuo JiiPee:n listoilla olo Kauppalehden "millälie mustalla listalla" antoi jo jotain osviittaa tulevasta...

Saatana että voi vituttaa paljon:curs:

Onneksi itte en vielä kerinny ostaa sitä vuoden korttia, oisin tosin sen tehny tällä vkolla...
Mimmikamu kerkes käyttää 10x kortista yhen kerran:curs:

Anteeksi nyt vaan, mutta muut salit rollossa on ihan paskoja. Käy mielessä lopettaminen, oikeasti.:curs:

Joopa joo, näyttikin kovin hiljaaselta tienoo kun auton parkkiin heitin. Meinasin, jotta venähtikö päikkärit pitkiksi ja saavuin salille aamu kuudelta..

Mutta porukka näyttää hankkineen könttähinnalla kortteja (vuosi ) ja takas saanti mahtaa olla kehnon puoleista. Entä onko porukalla noita kuukausittaisia suoraveloitussopimuksia (12kk/sopimus)? Eli se 40€ lähtee automaattisesti..Mitenköhän tämän purku? Toivon vakaasti että 4.12 tililtä sitä ei lähde jos ovet pysyy kiinni...Vai pitääkö miestä alkaa jahtaamaan, jotta henk. koht. purkaa sopimuksen?

Kyllähän tuo JiiPee:n listoilla olo Kauppalehden "millälie mustalla listalla" antoi jo jotain osviittaa tulevasta...

Rehellisesti sanottuna nyt vähän vituttaa että piti se 72 e " säästää" sillä kertamaksulla ... Jos olisin tosta musta lista hommasta yhtään aikasemmin tienny niin olisin mielummin aina kuukaudessa sen 40 e maksanu :( ... ikivältähän tää tuntuu Q on tehny 12kk sopimuksen ja sopimus on voimassa kuukauden niin vähäsen sitä tuntee itsensä petetyksi mut toivotaan että tilanne ratkeaa parhain päin

Harvoin tekee mieli kiroilla mutta kyllä nyt on sanottava että voi vitun vittu. Sama kun menis koti alta.
Vaikka roissa en asukaan niin mulle jiipee on yhtä kuin treenaaminen.

Nää Oulun salitkin on ihan perseestä verrattuna sinne.
Saatanan Jiipee ku se ei osaa hoitaa maksujansa

Hyvä paikkahan se reenata on/oli, mutta pistää niin vihaks ko. salin vetäjän lepsuilu..jos homma menee nurin niin vittu ilmoittaa siitä selkä suorana jäsenille, eikä anna ihmisten turhaan tulla salille toteamaan tapahtunutta! Ei ne puun takaa tullut ne ulosottomiehet!

Sama oli kun syksyllä tuli muutto, ei mitään tiedotusta vasta kun sinä päivänä, jolloin ovi meni kiinni (lappu ovessa). Kaikki ei voi kuulua ns. sisäpiiriin ja saada tietoa keittiön kautta. Ihme luimuilua vaikka hyvät ovat mestat ja puitteet olleet!

reenaamista en lopeta, kun siitä on tullu jo elämäntapa. valitettavasti joutuu ettimään jonkun korvikkeen reenipaikalle, ja kaikki rovaniemen salit on kaukana jiipeen tasosta. Siellä ei soinu aina NRJ top-10, eikä todellakaan tultu valittamaan jos vähän painot paukahteli. Sääliksi todella käy kyllä jiipeetäkin kun vielä näin joulun alla joutui tähän tilanteesee, vaikka kuinka ennalta-arvattavissa se olikin.
Tuntuu ettei elämässä ole sitä hohtoa, kun ei voi lähteä reenaamaan jiipeelle!
Ei auta kun ruveta tekemään vertailua Karuselli - Urheiluopisto.
Toivotaan nyt kuitenkin että jiipee vaikka voittaisi lotossa ja saisi rahoitettua salin takaisin pystöön! :)

Kyllähän tälläiset vaikeudet tiedossa ovat olleet jo aika pitkään, "mustallalistalla" ja sunmuilla on mies pyörinyt ennenki ja näin. ja varmasti vaikutti sen vanhanpaikan pois lähteminen jne monet muut seikat.

kaikki omat treenamiseen liittyvät tiedot on kyllä jp:llä opittu, siitä suuri kiitos henkilökunalle !
itse kuuluun siihen porukkaan (onneksi), joka makseli tyytyväisenä kk-maksua ja olin itsekkin vaihtamassa sopparia könttäsummaan tässä ennen joulua, kun sopimuksen olisi pitäny täyttyä taas mutta onneks....

Mutta porukka näyttää hankkineen könttähinnalla kortteja (vuosi ) ja takas saanti mahtaa olla kehnon puoleista. Entä onko porukalla noita kuukausittaisia suoraveloitussopimuksia (12kk/sopimus)? Eli se 40€ lähtee automaattisesti..Mitenköhän tämän purku? Toivon vakaasti että 4.12 tililtä sitä ei lähde jos ovet pysyy kiinni...V

Suoraveloitussopimuksen voit käydä itse pankissa sanomassa irti, silloin ei tililtä lähde enää yhtään mitään.

Koko pakkis reippaalle treenaamaan ja ostetaan jiipeen kamat sinne vanhojen tilalle. nii ja se ilmastointi ois kans ihan jees :rolleyes:
Tai sitte tosiaan pyydetään joku tarjous jostain kuntokarusellista vuosikorteille. Jos kymmeniä tyyppejä muuttaa samaan paikkaan niin totta sieltä luulis alennuksia tulevan. Toisaalta yli vuoden tuli kuntokarusellissa käytyä ja sen jälkeen kun oisin alkanu neuvottelemaan puolen vuoden sopimusta niin nehän ei siellä taipuneet mihinkään suuntaan.. tiiä sitte että oisko asiakaspalvelu parantunu?

Ite olin tietonen jo tästä että saattaa jippii mennä paikka nurin nii päädyin sitte tuohon kuukausimaksuun. Onneksi tein sen valinnan. Saa nyt nähdä että vieläkö se nousee jaloilleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom