Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis Annie sunkin kannattanu olla "meillä" iltaa viettämässä! Tai mistäs mä tiedän vaikka oisit olluki..

Voi .. olis pitänyt siis olla paikalla.. Enhän minä missään ollut. Täällä kämpillä kutvailin, niin ja popitin Vinon suosikki viisua:hyper:

Lähden varmaan etelämmäksi tossa 14.12 kieppeillä. Saadaanko me minkäänlaista miitinkiä aikaseksi? Tai tulkaa edes joskus isommalla sakilla lorvailemaan mun luokse.. mut mun mekassa EI syrjitä a)bodareita b)lesboja c) ei ainakaan bodarilesboja:curs: :D ;)
Itseasiassa voitas ottaa joku bodyhenkinen miitinki. Minä + tytöt sohvalle, pojat harjottelee kehokisa asentoja.. Ja anatominen takaa...:hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mehän ollaan kaikki estottomia!:D Ai mullako persefetissi..Miten niin?:rolleyes:

Mielettömän hyvä idea annie kultaseni! Ei muutako mimmit sohvalle riviin ja uroot voi sit reenailla niitä poseerauksia: etenkin sitä anatomista takaa:rock: .

Mehän ollaan kaikki estottomia!:D Ai mullako persefetissi..Miten niin?:rolleyes:

Mielettömän hyvä idea annie kultaseni! Ei muutako mimmit sohvalle riviin ja uroot voi sit reenailla niitä poseerauksia: etenkin sitä anatomista takaa:rock: .

Hmm nooh sen verran hanakasti sä tota mun takalistoa hamusit :D

Huoh mitähän sitä on tullu häröiltyä sit eilen ku yks poke oli sanonu kamulle et pitäis parantaa käytöstä tai voi tulla porttikielto... olin koko illan pelkästään hyvällä tuulella eikä kiukusta ollu tietoakaan et mitään rähinään liittyvää se ei voi olla... nooh senpä näkee sitte ku seuraavan kerran joskus eksyn kyseiseen kuppilaan... :kippis1:

Enkä ollu lauantaina ainut joka hamusi pakaroita. Eränlainen perse-fetissi taitaa siis olla sullakin.:D Kumpi sen takaliston hamuamisen alotti tällä kertaa, kun mä en oo enää varma asiasta..;) Sehän menee niin, että kaikkea mikä näyttää hyvältä pitää kokeilla. Vai miten se nyt olikaan:D . Tosin, jos lauantaina olis kokeillu kaikki mitkä näytti hyvältä, niin mulla ois jääny työt tekemättä..Ja sit ois tullu :whip: Mun tietääkseni teijän porukka oli ihan ok. Yks tappelu oli s-popissa, mut en nähny oliko siinä sun kavereista kukaan mukana.

Zone-sarja -42%
Enkä ollu lauantaina ainut joka hamusi pakaroita. Eränlainen perse-fetissi taitaa siis olla sullakin.:D Kumpi sen takaliston hamuamisen alotti tällä kertaa, kun mä en oo enää varma asiasta..;) Sehän menee niin, että kaikkea mikä näyttää hyvältä pitää kokeilla. Vai miten se nyt olikaan:D . Tosin, jos lauantaina olis kokeillu kaikki mitkä näytti hyvältä, niin mulla ois jääny työt tekemättä..Ja sit ois tullu :whip: Mun tietääkseni teijän porukka oli ihan ok. Yks tappelu oli s-popissa, mut en nähny oliko siinä sun kavereista kukaan mukana.

Nooh etpä ollu juu mutta mutta kuten sanoit kaikkea mikä näyttää pitää tosiaan testata hmm no eikös se ollu mun vuoroki aloittaa tällä kertaa ja mikäs siinä jos näinkin saa ton fetissin tyydytettyä... hehe :D Joo en minäkääm muista minkään maan kähinää koko iltana mut eipä tuyo nyt niin haittaa ku ei edes muista.. :hyper:

Jaahas, eteen ilmeisesti tuli salin vaihto :itku:
Jiipeen kuntosali eli Jiipee24 meni konkurssiin.:(

Vaihtoehdot ovat vähäiset ja kaikki kaukana jiipeen tasosta
varmaan santasport centeriin tai kuntokaruselliin takaisin tässä pitää sitten siirtyä. Täytyy tehdä vertailevaa tutkimusta ensin :jahas:

:wall:

varmaan santasport centeriin tai kuntokaruselliin takaisin tässä pitää sitten siirtyä. Täytyy tehdä vertailevaa tutkimusta ensin :jahas:

:eek: Olipahan yllätys.

Ootko urkalla käyny hallin puolella kattoon. Siitä 30000€ painonnostolavayrityksestä on tehty punttisalialue. Kuntokodasta siirretty laitteita. Muutama laite taitaa olla vielä kokoamatta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no vitun vittu Q kuulin tosta ... nyt pittää alkaa miettiin että miten sais ees jonQ verran rahoja takas Q itellä kerralla maksettu vuosikortti sinne :curs:

TÄH?! Mistä tollasta oot kuullut, jos on totta niin voi P**SE:(
EI paljon Roin muut salit vedä vertoja Jiipeelle.

Siis MITÄ VITTUA?! Oliskohan mahdollista sitten se, että joku taho ostais ton läävän ja jatkais toimintaa.. voi ei :itku: Onko siellä jo luukut kiinni? Mihinkähän asti pelittää?

Juuh luukut on kiinni .... Kaveri oli tänään treenaamaan menossa niin ulosoton porukka sanonu ettei kannate vaatteita vaihtaa samalla Q repi kortin lukijaa irti...

Nyt kyllä sitten kysytään rollo pakkislaisten yhteinen tarjous saleilta korteista!

VOI EI :itku: :itku: Eipä suotta vituta ... Missäkähän sitä nyt alkaa jumppailemaan.... Lyödään rahat yhteen ja ostetaan toi läävä..

Sepä ois jonQlainen vaihtoehto jos joQ semmosta jaksaa alkaa pyörittään :( ...
Mikähän se tilanne nyt siellä on että onko lappu kokonaan luukulla vai onko kyseessä jonQ inhimillisen summan ulosotto ? toivottavasti ees jotaki tietoas sais Q jonQ verran on kuitenki rahaa siinä vuosikortissa kiinni :(

Tämä oli kyllä jo aika arvattavissa, kun jiipee oli hakenut finnveralta lainaa hyvän summan.

Urheiluopiston sali täytyy lähteä katsastamaan, miltä se näyttää, kun ei ole tullut kuin kerran käytyä n. 2v. sitten ja sillonkin pelkästään "kuntokodassa".
Sääliksi käy kyllä jiipeetä kun on ko. tilanteeseen joutunut.
Salin ovessa oli veroviraston lappu "toistaiseksi suljettu".:(
Ei auta itku markkinoilla, täytynee alkaa setviä seuraavaa reenailupaikkaa ellei sitten porukalla sijoiteta ja osteta jiipeen vehkeet ja laiteta pystyyn joku Rovaniemen pakkislaisten bodymekka tai RBC^2 :D

Kuntokaruselliin en mielellään takaisin menisi, mutta se lienee ainoa paikka jossa vois ees jotenkin reenata. Fiilistähän ei paikassa (minulla) ollut reeneihin minkäänlaista kun paikka on ulkoasultaan niin fitness, etenkään verrattuna fiilikseen joka oli jiipeellä reenatessa.:(

Lottovoittoa odotellessa jotta saa oman salin pystyyn.:rolleyes:

No voihan vittu :curs: Missähän sitä alkas nyt treenaamaan? Pittää varmaan ootella jonku aikaa ja kattella mitä tapahtuu. Toki tämä on ollu tavallaan odotettavissa mutta siltikki.

Tässä kuulin tutuilta juttua että joQ tosta paikasta olis jo kiinnostunu mut oli noita esson baarin juttuja niin ei oo varmuutta ... Laittelin ite mailia jiipeelle että olisko mahollista saaha jotaki hyvitystä Q Kuntokarusellista kuukausi sitten Jiipeelle vaihoin ja säästö silmissä sen vuoden summan kerrailla maksoin . Jos ei tuu mailiin vastausta niin vois koittaa soitella ja jos sekään ei toimi niin laittaa vähän palautetta kuluttajansuojaviranomaiselle vaikka epäilen ettei mitään autakkaan :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom