Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nooh...flickorna? Mitäs me keksittäis? Kimppatreenit? Dvd-töllötykset? Vai mennäänkö lenkille ja otetaan hulahulapojat juoksemaan jäniksiksi 5m edellä? Ja eikös Rollosta muka tämän enempää naisia löydy? Ilmiantakaa itsenne heti!:D Olen kyllä itsekin pieni ja ujo, hiljainen ja vaatimaton, mutta yritän kovasti olla jänistämättä jos me joku miitti saadaan aikaiseksi!:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Repästäänkö huomenna jotain ? joko naisten kesken tai kaikkien kesken? Annie voi vaikka keittää kahvit kaikille? huomio torqueman saat vinomukeista kahvit jos haluat ! ? :D mut pullaa en leivo :D vai mitäs muuta? mulla alkaa ke luennot ja sitten on loppuviikko ja viikonloppu reissussa.. että menis sitten ensi viikolle.. saa tänne tosin tänäänkin tulla :D

Ihanaa, että on pieniä ja hellusiakin tyttöjä. Mä olen iso, ruma,äänekäs , epäujo ja julma:rock:

Se dvd-sessio tai kimppalenkki kuulostais kivalta!:) Miksei kimppa-punttiskin, mut treenaako jengi eri saleilla? Niin ja hulahulamiehiä unohtamatta!Ei muuta kun poijat lantion liikkuvuutta treenaamaan:whip: :D

Tiedä nyt siiitä pienuudesta ja hellusuudesta sitte.....ja kyllä mä saatan jotain puhuakin kunhan pahimmasta yli pääsen:D Mutta joku minijuttu voisi näin extempore sopia mulle vaikka huomenna mites Annie ja Cricket ja olikos meitä muitakin? Vaikka minilenkki, lyhyt dvd ja puol kuppia mustaa kahvia tai jotakin?:piis: :)

tai ei ehkä välttämättä kaikkea kerralla..

Repästäänkö huomenna jotain ? joko naisten kesken tai kaikkien kesken? Annie voi vaikka keittää kahvit kaikille? huomio torqueman saat vinomukeista kahvit jos haluat ! ? :D mut pullaa en leivo :D vai mitäs muuta? mulla alkaa ke luennot ja sitten on loppuviikko ja viikonloppu reissussa.. että menis sitten ensi viikolle.. saa tänne tosin tänäänkin tulla :D

Ihanaa, että on pieniä ja hellusiakin tyttöjä. Mä olen iso, ruma,äänekäs , epäujo ja julma:rock:

Prkl niitten sun mottien kans.. taidan takavarikoida ne kaikki.. pelkäänpä pahoin että ainakaan meän salilta ei pahemmin jäniksiä löydy lenkille.. minä melkeinpä ainoana joka edes harrastan jonkinnäköistä aerooppista ja juoksemisesta ei voi puhua ku 50m kävelynki jälkeen liike loppuu ku seinään.. Mut onneksi on toi fillari keksitty :D

Tänään ei kyl taida käytä ku aattelin rullata aerobisen het treenin jälkeen salilla jonka jälkeen hermojen tappo reissu suuntautuu kauppaan ja Annie tietää että sen jälkeen seurani ei ole kovin auvoisaa :kippis1: Nyt kuiten hommasin mui´den asiakkaiden turvaksi itseni hillitsijän mukaan ettei käämit pala joka idiootin kohdalla hehehe mut viel 2.5 viikkoa tehokasta diettiä jäljellä niin kyllä täs kerkeää lenkkeileen ihan nokko..

Mulle on kans tää päivä hieman hankalahko, kun koulun jälkeen aattelin mennä treenaamaan ja sit illalla täytyy lueskella anatomiaa. Ens viikolla onnistuis paremmin, jos vaikka sovittas ajankohtaa jo etukäteen, niin tietäis suunnitella asioita ja aikatauluja sen mukaan.:)

Taitaas porukat olla kiireisiä tänään? No voih...mulle olis sopinut hienosti tänään, ens viikolla voi olla vähän heikompaa. Mutta yritetään!:) Eikä sinne lenkillekään ole pakko mennä,se nyt oli vaan yks idea. Eikä se hulahulakaan nyt IHAN ehdoton must ole...:D

Taitaas porukat olla kiireisiä tänään? No voih...mulle olis sopinut hienosti tänään, ens viikolla voi olla vähän heikompaa. Mutta yritetään!:) Eikä sinne lenkillekään ole pakko mennä,se nyt oli vaan yks idea. Eikä se hulahulakaan nyt IHAN ehdoton must ole...:D

nooh illemalla saattais olle aikaa mut tiedä sitte.. Noh tunkekaas vaikka annien bodyluolaan illal niin siinä ois minimiitti valmis.. vois käydä muutaman vinomukin tuhoamassa siellä :rock: .. Mut mihinkään hulahulaan mun lantiosta ei ikävä kyllä ole :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on sit tällä mimmilläki Jiipeelle kortti ja neitsyt-treenit kävin siellä äsken vetäseen:D . Huippu paikka!!:rock: Tympii vaan, kun menee aina uudella salilla aikaa siihen, et oppii käyttään niitä joitakin laitteita, joita ohjelmassa on.. Sain kyllä uuden saliohjelmankin.

Nyt vaan taas älytön reeni päälle!:hyper: Muistathan Annie ottaa PALJON kuvia sieltä kisoista. Joohan, pliiiiiiis?:rolleyes:

Mikäs Torquemanin lantiossa on vikana, kun ei liikettä irtoa? Sä tarttet vähän harjotusta ..ja reenikaverin.:rolleyes:

Nyt on sit tällä mimmilläki Jiipeelle kortti ja neitsyt-treenit kävin siellä äsken vetäseen:D . Huippu paikka!!:rock: Tympii vaan, kun menee aina uudella salilla aikaa siihen, et oppii käyttään niitä joitakin laitteita, joita ohjelmassa on.. Sain kyllä uuden saliohjelmankin.

Nyt vaan taas älytön reeni päälle!:hyper: Muistathan Annie ottaa PALJON kuvia sieltä kisoista. Joohan, pliiiiiiis?:rolleyes:

Mikäs Torquemanin lantiossa on vikana, kun ei liikettä irtoa? Sä tarttet vähän harjotusta ..ja reenikaverin.:rolleyes:

no prkl on vaan niin jäykkä ku rautakanki... lantio siis.. :nolo: tai sit se vaan tuntuu siltä. saattais kai tuo liikkuakki jos joskus edes yrittäis mut ku ei ny kerkee muutaku reenaan ja polkeen kuntopyörää :curs:

Se on vaan harjotuksen puutetta;) ..Lähet sitten 20.10 Onnelan avajaisiin, niin laitetaan sun lantio liikkumaan!:D Kaikki muutkin hulahulamiehet saa liittyä seuraan ja toki mimmitkin:) .

Zone-sarja -42%
Se on vaan harjotuksen puutetta;) ..Lähet sitten 20.10 Onnelan avajaisiin, niin laitetaan sun lantio liikkumaan!:D Kaikki muutkin hulahulamiehet saa liittyä seuraan ja toki mimmitkin:) .

Näin ois tarkoituskin ku lokakuussa alkaa muutenkin massakausi niin voi maistella hiukan soppaaki sitten.. Jeh ei muutaku kaikki kynnellekykenevät vaan messiin :D

Höpö höpö, ei muuta kun tsekkaamaan Onnela, niin todennäkösesti kaikki negatiiviset mietteet unohtuu.:) Toi avajaispäivä on vielä epävarma, mut eiköhän se joskus nuilla main aukea...

Höpö höpö, ei muuta kun tsekkaamaan Onnela, niin todennäkösesti kaikki negatiiviset mietteet unohtuu.:) Toi avajaispäivä on vielä epävarma, mut eiköhän se joskus nuilla main aukea...

Voipi olla että olet oikeassa! Ja kyllähän tänne aina yks kapakki lisää mahtuu. Olin niin närkästynyt että ajattelin ihan periaatteesta boikotoida mutta ehkäpä vielä lepyn:rolleyes:
Mites meidän miittinkisuunnitelmat? Onko Annie katkipoikki Turun jäljiltä vai kiinnostaiskohan sitä vielä höpöttää kisoista Rovaniemen pakkisjaostolle?

ANNIE ON HENGISSÄ! tänne on aina sakki tervetullutta, voin briiffata kisoista juttua halukkaille. Kuviakin on koneella sellaiset 400 kappaletta. Tuliaisina Turusta toin viime vuoden Figure/fitness/woman bodybuilding OLYMPIA dvd:n ! Eli sitäkin voitas katsella, tosin mulle siihen mitään vermeitä ole(muutaku läppärin näyttö :D ).. Mutta aina jaksaa temmeltäää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom