Ei lopeta,olen jo aiemmin kirjoittanut,että lopettakaa tuo jauhaminen.
uudet tilat korkeintaan hommataan ja sekin harkinnassa eli mitään vitun lopetusta ym. sellaista EI OLE TULOSSA EIKÄ TULE!!!
sieki uskot kaiken mitä netissä kirjoitetaan ja kaverilta kuulit (sekin lienee lukenut täältä?)
No voi anteeksi.Ensinnäkään en tosiaankaan usko kaikkea mitä netissä kirjoitetaan, toisekseen treenikamu on osallistunut Reippaalla talkoohommiin yms ja itekin nuorempana harrastanut painonnostoa...eikä tietääkseni edes lue pakkista.
Ja olin vieressä kun se jututti Pirkkiön Benjaminia ja puhuivat tästä asiasta.Painonnostajille puhuivat, että uudet tilat ainakin tulee. Pitää ilmeisesti olla ottamatta mitään kantaa reippaan asioihin kun porukka suhtautuu siihen kuin uskontoon.
Ja voin vakuuttaa sinulle,että minulla on nyt AIVAN VARMASTI muuta mielessä juuri nyt ku reippaan tulevaisuus,tai se uskotko sinä tai kukaan muukaan mitä lukemaani minä pidän totena.Itseasiassa on aika vaikeaa motivoitua koko treenaamiseen juuri nyt.
Mielelläni siellä treenaisin,on edelleen rollon saleista paras.Mutta vituttaa tuommonen kommentointi kun asiallisesti kysyy TÄYSIN ulkopuolisena ihmisenä koko touhuun.Korostaisin, että olen asunut Rollossa kolme(3) päivää, joten mistä minä tiedän mikä on totta ja mikä ei?
Esimerkiksi olisi kiva tietää moisesta jos aikoo hommata kerralla vuosikortin tms.Toistaiseksi en ole maksanut treenaamisesta mitään,sillä kortteja ei ollut saatavilla kun Benjaminilta asiaa kysyin.
Aivan yhtä hyvinhän minä voisin uskoa sinun kirjoitukset netistä, vaikka ne olisivatkin vääriä?(tuon sinun teorian mukaan).
No hard feelings, ymmärrän kyllä pointtisi.Spekulaatiot Suomen suurimmalla punttifoorumilla reippaan tulevaisuudesta eivät ole hyvää mainosta salille.
Varsinkaan nyt,kun opiskelijat yms potentiaaliset asiakkaat saapuvat kaupunkiin.Anteeksi siitä, mutta on kai mullakin oikeus tietää?olenhan sentään (heti kun kortin saan)maksava asiakas.
Nyt tulee muutaman päivä tauko kun nettiin pääsen...hyvä niin...ettei kiehu yli...kun ei pysty normaalisti asioita käsittelemään...väsyneenä/vittuuntuneena (w-syndrooma) hermostuu herkemmin:(