Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vai että Hunter Killer Suomen kehonrakennuksen tulevaa eliittiä. Tytöt, tuostahan me saadaan meidän miittiin hulahulapoika:hyper: ;)
:

Jos miiteissä alkaa hulahulapoikia pyörimään, ni mä taidan muuttaa takas Lappiin:D

Annie-rakkaimpani, ei ole enää montaa päivää...:haart:

Ja kai Torqueman & co on tulossa kans Turkuun?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viikonlopun ollu duunia painamassa Oulussa, niin tännehän on ehtinyt juttua tulla.:) Unirytmit pikkasen sekasi, kun la&su menny kaheksalta aamulla nukkumaan..Huomenna pitäs herätä aamulenkille niin, et ehtii kympiksi kouluunki.:eek:

Juuh, kävin tosiaan vaan tsekkaamassa sen Reippaan samalla kun kävin lenkillä. Ihan mukava paikkahan se oli, mut rupes kauheesti pelottaan, kun isot poijat siellä huuteli niin kovasti.;) Siellä ainakin on porukalla asenne kohdallaan ja kaikki varmasti reenaa tosissaan. :) Jostain syystä Jiipee vaikutti enemmän mun paikalta, mut pitää nyt vielä miettiä.

Aamulenkki seura olis paikallaan! Meillä näyttäis vaan olevan aika lailla kasin aamuja koulussa, et lenkille sais herätä viiden paikkeilla, jotta ehtii syödä ja käydä suihkussa ennen kouluun lähtöä.

Voi Jeesus, en taida sittenkään katsastaa tuota JiiPeetä:(
Hulahulapoika?Ja tuo SM-huippu on nyt vaan ERITTÄIN huono vitsi minun osaltani...normikuntoilijahan minä vaan:itku:
Kiitos vaan Mustalle Leskelle, kerkesin olla kolme päivää paikkakunnalla ja jo on idiootin maine..vaikkei itse ole ainakaan yrittänyt moista edistää...

Höh,on se elämä julmaa:eek:

Perkale jos vielä kiusaatte,niin soitan Karpolle!

Zone-sarja -42%
Voi Hunter Killer raasua. Anteeksi, että me kiusattiin.:haart: Käy ihmeessä katsastamassa JiiPee.:thumbs:

Jaa-a saas nähä uskallanko tsekata...sinäkin olet suonifetissiesi yms johdosta aika pelottava täti:(

Heh, no eiköhän se tuu tsekattua...mutta jos törmätään, niin älä oleta mitään bodaajaa kohtaavasi:D

Niin, ja vaikka mulla on suoni-ja tissifetissi, olen muuten Euroopan kiltein ja hellusin täti. Vai mitä pojjat ? :D

Pitää alkaa tiirailemaan, näkyykö ketään hunter killerin näköistä. Huudan sitten siellä HUNTTER KILLERIÄ naama punasena :D Ootkos / olettekos lähdössä Turun kisat kattomaan / Expon ?

Niin, ja vaikka mulla on suoni-ja tissifetissi, olen muuten Euroopan kiltein ja hellusin täti. Vai mitä pojjat ? :D

Pitää alkaa tiirailemaan, näkyykö ketään hunter killerin näköistä. Huudan sitten siellä HUNTTER KILLERIÄ naama punasena :D Ootkos / olettekos lähdössä Turun kisat kattomaan / Expon ?

Älä helvetissä huuda,punastun ja juoksen itkien kotiin:D

Eipä olla kattomaan menossa..itseasiassa Mustan Lesken kanssa oli hieman puhetta,että ois expo kiva nähdä(ollaan kierretty vain vahvamies/voimanostokisoja).Varsinkin Hulkin kunto livenä ois kiinnostavaa..mutta ei nyt oikein ole hyvä aika, avokin isä kuoli yllättäen 47v-iässä, joten koetan nyt olla hänelle tukena parhaimpani mukaan.
Myöskin Rovaniemellä asuvan treenikaverini avokin äiti kuoli..joten nyt on aika paskat fiilikset vähän kaiken suhteen:( (molemmat siis menehtyi viikon sisään)
Kuullostaa just niin uskomattomalta kuin tuntuukin:(

Koetan kuitenkin aloittaa treenit ensi vkolla, jotta pääsee vähän omaa päätä tuulettamaan.Viimeset pari vkoa on ollu aika väsynyt meininki valvottujen öiden ja hautajaisjärjestelyjen yms vuoksi.

Jos itte meet,niin pidähän hauskaa:thumbs:
Onhan se expo varmaan vähän niinku meidän punttipenttien (ja Pirkkojen) disneyland:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikävä kuulla hunter killer, et on noin rankat ajat teidän perheessä:( :( . Koittakaa tsempata, vaikka varmasti ottaa koville!

Aattelin käydä tänään jiipeellä. Olis maastaveto päivä:rock: .

Expoon olis aivan huippua lähtä, mut mulla on noi viikonloppu työt, jotka rajottaa sosiaalista elämää.:itku:

Niin, mä olen myös tosi pikkunen (kuten Torqueman jo näkiki..), mut ah niin sievä ja sisukas;) :rolleyes: ..En kyl hirmu isoksi haluakaan ja näistä mun naisellisista kurveistani en kyllä luovu! Mutta noi haaveet ja tavotteethan varmasti tulee muuttumaan kehityksen myötä. Nälkä kasvaa syödessä:) ..Hmmm..ottaskohan työnantaja mut portsariksi, jos "vähän" bodaisin:rolleyes: .Nää mun huikeat 161cm pituutta ei ehkä pelota ketään, mut jos ois vielä yhtä leveekin!

Niin, mä olen myös tosi pikkunen (kuten Torqueman jo näkiki..), mut ah niin sievä ja sisukas;) :rolleyes: ..En kyl hirmu isoksi haluakaan ja näistä mun naisellisista kurveistani en kyllä luovu! Mutta noi haaveet ja tavotteethan varmasti tulee muuttumaan kehityksen myötä. Nälkä kasvaa syödessä:) ..Hmmm..ottaskohan työnantaja mut portsariksi, jos "vähän" bodaisin:rolleyes: .Nää mun huikeat 161cm pituutta ei ehkä pelota ketään, mut jos ois vielä yhtä leveekin!
Tätä itsekkin haen takaa verenmaku suussa kuhan tää fakin dietti ensin loppuu.. Tän jälkeen ene enää ikinä diettaa on sen ve´rran suolesta tää homma :D

ja en oo näillä näkymin lähdös kisoja kattoon syy on sama ku ylempänä eli tää dietti murr:eek:

Ja edelleenkään reipas ei lopeta toimintaa ainakaan sen taannoisen tannisen haastattelun perusteella ellei sit ole tullu uutta tietoa v-lopun aikana mitä en kyl usko..

Niin ja miitti homma ok mut Annien kans en ikuna lähe tekkeen aamuaerobista kävellen.. onneksi oli fillari matkassa niin en jääny kovin pahasti jälkeen :nolo:

Saakeli ku muutaman kerran repesin näitä paria vikaa sivua lukiessani:lol2:
Vai on se Huntterilla jo idiooton maine.No mitä muuta voit olettaa,jos minä olen jollain lailla kuvioissa mukana?:D

Koitahan pitää pää kylmänä siellä Rovaniemellä,kun kuulostat olevan jo pikku "julkkis" heti uusissa ympyröissä.:whip: ....Kade:nolo: ....

Joo.Sori Huntter,mutta yritän parhaani mukaan edistää sinun body uraasi täältä satojen kilometrien päästä.Musta Leskikin on valmis siirtymään ns.Uudelle tasolle,kuhan saan tästä punaisesta langasta kiinni.Tahtoo aina karata....

Ja tiedoksi kaikille epäilijöille:
musta leski on tehnyt jo vapaaohjelman classicia ajatellen ja värikin on hommattu.Tarvittava kireys ja lihakset vaan puuttuvat:rolleyes: .Biisinä on muuten teräsbetonin:Voittamaton:rock:

:hyper:

Tätä itsekkin haen takaa verenmaku suussa kuhan tää fakin dietti ensin loppuu.. Tän jälkeen ene enää ikinä diettaa on sen ve´rran suolesta tää homma :D

ja en oo näillä näkymin lähdös kisoja kattoon syy on sama ku ylempänä eli tää dietti murr:eek:

Ja edelleenkään reipas ei lopeta toimintaa ainakaan sen taannoisen tannisen haastattelun perusteella ellei sit ole tullu uutta tietoa v-lopun aikana mitä en kyl usko..

Niin ja miitti homma ok mut Annien kans en ikuna lähe tekkeen aamuaerobista kävellen.. onneksi oli fillari matkassa niin en jääny kovin pahasti jälkeen :nolo:

Tuosta reippaan hommasta luin tästä threadista ja kuulin treenikamulta.Se puhu,että sille paikalle ois tulossa kerrostalo...toivottavasti näin ei ole?Vuoden loppuun asti siis ois enää tuo reippaan gymi,mutta siis en todellakaan ole varma moisesta.

On silti vähän huonolla paikalla minun kannalta, toki vielä syksy menee pyörällä ajaen. Talvi on sitten toinen juttu,matkaa kuitenkin n.4km.

No jos saat ittes yhtä leveeksi kuin olet pitkä niin olisit kyllä hyvä portsari!
Tulee joku nujakka niin kaatuessasi asiakas alkaa itkemään kun luulee,ettei sua saa nurin ollenkaan;)

Edit:kiitos tsempeistä

Jaah,vai Reipas sitten lopettaa vuoden lopussa?
Voi paska.

Hmm,JiiPeelle sitten ehkä...se kun on kai lähellä?Oma kämppä ahkiomaalla...

Ei lopeta,olen jo aiemmin kirjoittanut,että lopettakaa tuo jauhaminen.

uudet tilat korkeintaan hommataan ja sekin harkinnassa eli mitään vitun lopetusta ym. sellaista EI OLE TULOSSA EIKÄ TULE!!!

sieki uskot kaiken mitä netissä kirjoitetaan ja kaverilta kuulit (sekin lienee lukenut täältä?)

Ei lopeta,olen jo aiemmin kirjoittanut,että lopettakaa tuo jauhaminen.

uudet tilat korkeintaan hommataan ja sekin harkinnassa eli mitään vitun lopetusta ym. sellaista EI OLE TULOSSA EIKÄ TULE!!!

sieki uskot kaiken mitä netissä kirjoitetaan ja kaverilta kuulit (sekin lienee lukenut täältä?)

No voi anteeksi.Ensinnäkään en tosiaankaan usko kaikkea mitä netissä kirjoitetaan, toisekseen treenikamu on osallistunut Reippaalla talkoohommiin yms ja itekin nuorempana harrastanut painonnostoa...eikä tietääkseni edes lue pakkista.
Ja olin vieressä kun se jututti Pirkkiön Benjaminia ja puhuivat tästä asiasta.Painonnostajille puhuivat, että uudet tilat ainakin tulee. Pitää ilmeisesti olla ottamatta mitään kantaa reippaan asioihin kun porukka suhtautuu siihen kuin uskontoon.

Ja voin vakuuttaa sinulle,että minulla on nyt AIVAN VARMASTI muuta mielessä juuri nyt ku reippaan tulevaisuus,tai se uskotko sinä tai kukaan muukaan mitä lukemaani minä pidän totena.Itseasiassa on aika vaikeaa motivoitua koko treenaamiseen juuri nyt.

Mielelläni siellä treenaisin,on edelleen rollon saleista paras.Mutta vituttaa tuommonen kommentointi kun asiallisesti kysyy TÄYSIN ulkopuolisena ihmisenä koko touhuun.Korostaisin, että olen asunut Rollossa kolme(3) päivää, joten mistä minä tiedän mikä on totta ja mikä ei?
Esimerkiksi olisi kiva tietää moisesta jos aikoo hommata kerralla vuosikortin tms.Toistaiseksi en ole maksanut treenaamisesta mitään,sillä kortteja ei ollut saatavilla kun Benjaminilta asiaa kysyin.
Aivan yhtä hyvinhän minä voisin uskoa sinun kirjoitukset netistä, vaikka ne olisivatkin vääriä?(tuon sinun teorian mukaan).

No hard feelings, ymmärrän kyllä pointtisi.Spekulaatiot Suomen suurimmalla punttifoorumilla reippaan tulevaisuudesta eivät ole hyvää mainosta salille.
Varsinkaan nyt,kun opiskelijat yms potentiaaliset asiakkaat saapuvat kaupunkiin.Anteeksi siitä, mutta on kai mullakin oikeus tietää?olenhan sentään (heti kun kortin saan)maksava asiakas.

Nyt tulee muutaman päivä tauko kun nettiin pääsen...hyvä niin...ettei kiehu yli...kun ei pysty normaalisti asioita käsittelemään...väsyneenä/vittuuntuneena (w-syndrooma) hermostuu herkemmin:(

Ihan pakko kommentoida. Elekää nyt repikö niitä pelihousuja Reippaan lopetuspuheista. Tätä tietoa on nyt viljelty muuallakin kuin jossain keskustelupalstoilla mutupohjilta. Ei sais siis uskoa kaikkea mitä kuulee ja lukee, mut on se aika vaikiaa, ku ite puheenjohtaja on lausunnon antanut.

http://lotta.yle.fi/rswebroi.nsf/sivut/uutiset?opendocument&pageid=Content4BC42

Mutta, mikäli nämä Tannisen jutut sitten ovat jotain hölinöitä vain, niin aina parempi.

Ketä muita kuuluu seuran hallitukseen? Jos vaikka kyselis seuraavalla kerralla.

toista taas sanovat muut,

uudet tilat on kuulemma kenties tulossa,mutta ainakin omien tietojeni mukaan seura/sali ei lopeta toimintaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom