Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
PASKA PUHETTA PRKL... Tänään kysyttiin asiaa beniltä niin ei muutes pidä paikkaansa.. Tanninen ollu pikku sievässä antaessaan tota lausuntoa eli nou hätä eli ei muuta ku möykkää lisää reeneihin ja rauta taipuun..

:hyper: :kippis1: :rock:

Nyt on sitte meikän päivä pelastettu!!!

Mie oisin perkule lopettanu itekki, jos Sali ois suljettu. Meno on mahtava vaikka tyhjässä salissa reenais. Eilen väsytti aivan sikana kun kamusin selkäpäivää vääntämään. Kattoin että sali on tyhyjä ja pelkäsin että veltostun totaalisesti. Nakkasin summissa jonkun levyn mölytoosaan ja en ehtiny ees pukuhuoneeseen ku oli jo 120% pelissä..

Harmittaa ku oli eilen sauna puoli seittemältä, ei päässy siivoustalkoisiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämänkin käyttäjän takaa löytyy Rovaniemellä kämppäänsä pitävä...
Kunto Karuselli tullee ens kuussa vaihtumaan Jiipeeseen koska tullee hinnaltaan ja tasoltaan olemaaan parempi Q nykynen sali vaikka ei karusellissakaan mitään suurempaa valittamista ole mutta Jiipeelle on vaihto edessä ehkä myös sen takia että suurin osa tutuistaki käy siellä niin ei tarvi aina yksin treenata...:)

Hmm..Olikohan Big T tänään Reippaalla mihin aikaan reenaamassa? Bongasinkohan sut sieltä vai olikohan joku muu:rolleyes: .

Annie: Yritin lähettää sulle meiliä, mut jostain syystä sain sen bumerangina takaisin. Osoite oli kuitenki oikea, joten kun en ole tietokonenörtti, niin en tiedä, et mistä johtuu.:curs:

Hähää, no nyt onnistu. Osote oli sittenkin väärä..Hyvä minä!:rock:

Ja mä olen kuulkaas oikeasti vielä tosi pieni, mutta kyllä mä tästä vielä kasvan!:D

Hmm..Olikohan Big T tänään Reippaalla mihin aikaan reenaamassa? Bongasinkohan sut sieltä vai olikohan joku muu:rolleyes: .

Annie: Yritin lähettää sulle meiliä, mut jostain syystä sain sen bumerangina takaisin. Osoite oli kuitenki oikea, joten kun en ole tietokonenörtti, niin en tiedä, et mistä johtuu.:curs:

Olin n 16.30-18.15 aikoihin muistaakseni.. oot varmaan nähny jos on silmiin pistäny naruja heilutteleva vaahtosammuttimen kokoinen teletappi :D

Ja joo Annie älä ihmeessä syö ku se tosiaan on palkkakuitti :)

Hmm...Sä varmaan bongasit mut, jos oltiin siellä yhtäaikaa, koska siellä ei varmaan kovinkaan montaa tyttöstä käynyt eilen.:) Joku siellä päästeli aika hurjia huutoja, mutta en sit tiedä olitko sinä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muinoin kun kävin, niin silloin oli radan toisessa päässä kaks nurkkausta jos minkälaista vempainta ja jossain kellarissa pieni salintynkä.

Tuolla tuli treenattua vuosien -91 ja -95 välillä. Ihan riittävät oli vehkeet ja fiilis katossa kun tuttavia teenaamassa opistolla vähän joka lajista. Juoksurata tuli myös hyvin tutuksi.. ajoin sitä joka talvi sunnuntailtoina maantiepyörällä ympäri :D

Jos miittia on tulossa niin hyvissä ajoin se päivämäärä lukkoon että myös etelässä "asuvat" rollolaiset voivat varata lennot hyvissä ajoin. Miitin agenda tulisi myös selvitellä, missä ihmiset hauaisi miitata ja mitä tehdä?

Hmm...Sä varmaan bongasit mut, jos oltiin siellä yhtäaikaa, koska siellä ei varmaan kovinkaan montaa tyttöstä käynyt eilen.:) Joku siellä päästeli aika hurjia huutoja, mutta en sit tiedä olitko sinä..

Hmm juuh.. et vissiin reenennu ollenkaan.. jep kyl siinä kamun kans "hieman" äristiin ja piiskattiin toisiamme pukkivedossa eli taidettiin olla syyllisiä siihen mölinään :D Heh tietysti säikäytettiin sut pois koko salilta.. :lol2:

Noh mitäs olit mieltä reippaan salista? Tänään sinne pitäis tulla yksi naispuoleine immeinen jopa reenaamaanki asti..

Nyt kun meitä tyttöjä alkaa oleen enemmänkin, niin voishan me ottaa jotain miittiä niinku pelkästään girlssien kesken tms.. ja mun puolesta se isompikin miitti vois olla vaikka keskellä viikkoa, eihän sen tarvi välttis viikonloppu olla.. vai ?

Kuullostaisi mukavalta idealta, olisi kiva tutustua Roviksen pakkismimmeihin. Esim. nuo Faidran Tampereella järkkäilemät tsydeemit on vaikuttaneet mahtavilta, ehkä täälläkin voitais saada jotain aikaiseksi. Mahtaakohan kaikki tätä nykyä treenailla JiiPeellä kun karusellissa kävijöitä tuntuisi olevan täällävähän harvemmassa?

Aijjoo,perkale toi Reippaan sali on mahtava!:worship:
Mahtava meininki ja vehkeet ei oo mitään pitsiosastoa.
Just niinku pitääkin...harmi vaan että omalta asunnolta on n.4km sinne matkaa:( Mulle on aivan sama vaikkei siellä kävis yhtään naista, mulla on jo yksi kotona:kuola:
Pitää kattoa nyt sitten...jiipeet ja kuntokarusellit ei oikein nappaa...

Melkein yhtä hyvä kun Sotkamon vastaava sali, se tosin on ilmanen ja vehkeet hiukka uudempia.
Silti :worship: reipas.

Kyllä tuo Jiipeen sali ainakin sen arvoinen on, että se kannattaa käydä katsastamassa:thumbs: nii ja tervetuloa kaupunkiin, hunter killer & vaimoke.

Roi-pakkislais-aktivisti-Annie ehdottelee:

Homppa&cricket ja muutkin tytöt. Faidra tuo mulle Olympia reissultaan ilmeisesti tuon Amy Petersin all about figure dvd:n.(vai tuoko?) Voitas sitä vaikka katsella sitten kimpassa ja kokkailla jotakin. tai jotakin muuta aktiiviteettia, vaikka kimppatreeniä joskus jossain.. tai yhteisiä aamulenkkejä sekä miesten että naisten kera:hyper:

Tässä nyt muistuttaisin, että ensi viikonloppuna on tuo Turku Body&Fitness ja kuukauden päästä fitness expo. Mikäli porukkaa on täältä lähdössä niin jotain kimppamatkustamista vois harkita. Mulla on edelleen varattuna expon ajaksi Cumulukseen kahden hengen huone, ja näillä näkymin olen itsekseni menossa. Että siihen mahtuis unikaveria:D Huhuilkaa vaikka tähän trediin tai pistäkää privaa sekä matkojen että majoitusten osalta.

Täällä olis Reippaan naikkonen innostunut kimppatreenistä ja muustaki toiminnasta..
Eipä ole treenikaveria oikeastaan koskaan ollut, joten kai siihen on jo tottunut. Mukavahan sellanen olisi saada, voishan siinä samalla tuloksetki nousta..:rolleyes:

Roi-pakkislais-aktivisti-Annie ehdottelee:

Homppa&cricket ja muutkin tytöt. Faidra tuo mulle Olympia reissultaan ilmeisesti tuon Amy Petersin all about figure dvd:n.(vai tuoko?) Voitas sitä vaikka katsella sitten kimpassa ja kokkailla jotakin. tai jotakin muuta aktiiviteettia, vaikka kimppatreeniä joskus jossain.. tai yhteisiä aamulenkkejä sekä miesten että naisten kera:hyper:

Homppa vois olla messissä jossain tuontyyppisessä! Kimppalenkkejä...hmm..en ole siltojen lenkin Lapin mestari ainakaan vielä.Mutta...why not!

Zone-sarja -42%
Kyllä tuo Jiipeen sali ainakin sen arvoinen on, että se kannattaa käydä katsastamassa:thumbs: nii ja tervetuloa kaupunkiin, hunter killer & vaimoke.

Juu kyllä JiiPeekin pitää käydä kattomassa kun se on nyt noin lähelläkin.Kiitos vain tervetuloista;) kaunis kaupunkihan tämä Rollo on. Ihmiset jotenkin helpompia lähestyä ku esim Oulussa.Mitenkään Oululaisia väheksymättä.

Keksittiin(mikä älynväläys!;)) näiden poikien kans sellanen juttu, että pistettään aina sillon tällön kimppatilaukset Sport Heavylle. Saadaan kuluitta ja kunnon pompsi kerralla. Että jos ootte tilailemassa niin huhuilkaa, laitetaan porukalla reenivaatetilaukset menemään. Taidettiin tilata torstaina niin paketti oli perjantaina haettavissa ja olipa muuten taas huikean ihania vaatteita, kiitti Sport Heavy ja kiitti Ansku:haart:

Vai että Hunter Killer Suomen kehonrakennuksen tulevaa eliittiä. Tytöt, tuostahan me saadaan meidän miittiin hulahulapoika:hyper: ;)

Vois alkaa duunaileen tuota yleismiittiä, onko porukalla ajankohtatoiveita ja aktiiviteettitoiveita? Varmasti vaikea löytää mitään ajankohtaa, joka sopisi kaikille, mutta voidaanhan niitä miittejä pitää pitkin vuotta.

Tytöt, jos on kiinnostaa kisapolitiikka, niin mulla on tuo kevään boosman fitness classicin dvd, voitas sitä joskus katella. tai saa sitä multa lainaankin. Ehdotuksia vaan, olis kiva tuusailla jotakii yhdes.
:hyper:

Back
Ylös Bottom