Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku oli unohtanut mustan repun linja-autoon. Mummelit taivastelivat sitä muutaman pysäkin ajan ja veivät sen sitten kuskille.

Jos tämä olisi tapahtunut Isossa Pahassa Maailmassa, niin seurauksena olisi ollut tolkuton paniikki ja viranomaishässäkkä.

No ei todellakaan. Häätyy kattoa josko tässä ehtisi vaikka tuonne titityyhyn.

Sovin sinne yhtä hyvin kuin metsuri Tiimariin.
Jos islantilaisia lankoja haluat niin voi niitä jostain isommasta marketista löytää. Toki teilläpäin ei taida minimania olla..🤔 mut joo, Titityystä joskus oon tilannut lankoja ja hyvä palvelu oli.

Hyvin sä sinne sovit. Otat siideriä vähä alle niin tulee sopivan tyttömäinen olo.

Olen jostain syystä (Naisen syystä) käynyt muuten tuhottoman monessa neulelankakaupassa, Tapionkauppa-Lankava, ties missä, suomessa, saksassa, ranskassa, enklannissa, japanissa.. En muista missä, mutta joissakin on jopa miesparkki...oliko jopa Tapiolla?

Jos islantilaisia lankoja haluat niin voi niitä jostain isommasta marketista löytää. Toki teilläpäin ei taida minimania olla..🤔 mut joo, Titityystä joskus oon tilannut lankoja ja hyvä palvelu oli.

Hyvin sä sinne sovit. Otat siideriä vähä alle niin tulee sopivan tyttömäinen olo.
älä ny höpötä siinä

sukkiin toi islantilainen ei kai oikein sovi, ei kestä kulutusta

Olen jostain syystä (Naisen syystä) käynyt muuten tuhottoman monessa neulelankakaupassa, Tapionkauppa-Lankava, ties missä, suomessa, saksassa, ranskassa, enklannissa, japanissa.. En muista missä, mutta joissakin on jopa miesparkki...oliko jopa Tapiolla?
Minen muista Tapiolla nähneeni miesparkkia, mutta mä nyt en oo luotettava tietolähde ku oon nähny siellä vaan tuhansia lankakeriä ja ihastellu niitä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaaaaaaaa, no kyllä sä prismastaki sukkalankoja löydät. Seiskaveikkaa tai nallea tai mitä näitä nyt on. Mut toki titityystäki varmaan vähä jotain muunki merkkisiä sukkalankoja löytyy.
Se väri tässä nyt on se pääasia, ja ois kiva jos sukkia voisi myös käyttää.

Ihan karmea nälkä ja voimat vähissä niin laihista kunnioittaen tilasin kanasalaatin. 40 minuuttia myöhemmin kun sitä alettiin valmistamaan, kirosin jo melkoisesti. 30 minuuttia myöhemmin ovelle tuli kämäsin kanakebab, mitä olen nähnyt. Riisipedillä vähän kuivunutta kananmurusta.

Kostoksi yhteiskunnalle tilasin kebun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom