Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosin onhan siinä se huono puoli, että joutuu joskus vaihtamaan salia keskenkaiken, mutta kylläpä sen palautuksen aikana tekee kun matka ei kuitenkaan mikään hirmu pitkä ole. Eikä uloskaan tartte mennä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaviskaa aslakit!!!Hunter killer on laskeutunut Rovaniemelle treenaamaan kohti Suomen kehonrakennuksen terävintä kärkeä:rock:

Kohta on saman salin muuan Pirkkiökin ihmeissään....:rolleyes:

No niin, tulihan tänne keskusteluakin. Aika mielenkiintoiset nämä kaupungin salikuviot tuntuvat olevan, nopeaan tahtiin tulee muuttojan jne. Itselläni on vieläkin "se" paikka hakusessa. Karusellissa olen nyt käynyt, kun sinne saa ihan ok hintaista 10 korttiakin. Siis Reipas lopettaa, treenifiilis ei kuitenkaan korjaa kaikkea mikä voi olla poskellaan. Jiipee muutti turhan kauas keskustasta ja niin on urkkakin. Karuselli ei vielä ole kovin rautasali, mutta sain käsityksen et tulevaisuudessa heille jäisi vapaapainosali toiseen nykyisistä mestoista. Se ei liene jäänyt huomaamatta, et se on muuttamassa Revontuleen kun se valmistuu. Eli summa summarum, tulevaisuus taitaisi olla sitten taattu Kuntokarusellissa, mutta katsellaan nyt vielä. Lisäksi jumpallekin on välillä päästävä vetämään sikakovat sykkeet. Kenen silmät siellä nyt kierossa on olleet, mun aikaan ei kenenkään?

No niin, nyt on tämäkin tyttönen asustellut Roissa kohta jo viikon:) . Saatiin yhden kaverin kanssa kolmio puokkiin, joten asunto-ongelmakin ratkesi. Saleista oon käyny tsekkaan Karusellin, Jiipeen ja Urkan uuden(?) salin (oli aivan sieltä ja syvältä!) . Reippaalle oli tarkotus mennä tänään, mut jos se suljetaan, niin ehkä ei kannata mennä edes katsomaan. Toi Jiipee tuntu aika lailla omalta paikalta, mutta Karusellista en tykännyt yhtään. Jiipeestä jäi sellanen fiilis, et on enempi tosissaan treenaavien paikka ja painojakin näytti olevan joka lähtöön. Siäpaitsi se olis tossa lähettyvillä.:)

Mites se tapaamisen laita? Järkkäilläänkö jotain miitinkiä?

Onko täällä ketään Jiipeellä treenaavia? Tarttis jostain saada joku reenikaveri, joka olis ainakin silloin tällöin vähän potkimassa persuuksille.:D Yksin kun treenaa, niin huomaa joskus sortuvansa treenaamaan ns niinkuin naiset treenaa (lähinnä sellaset jotka siis vaan heiluttelee niitä painoja..) tai sit huomaa sen, että usko loppuu kesken. Jaksais nostaa enempi, kun luulee jaksavansa..:( Olis hyvä, kun joku tsemppais nostamaan kunnolla sitä rautaa!:rock:

Voishan tuota miittiä tosiaan vääntää, kuhan sattuu sopiva viikonloppu jolloin ei ole mitään. :D

Zone-sarja -42%
Toki kisaaminen ja kaikenlainen reeni juttu kiinnostaa!:) Periaatteessa olen vielä aivan aloittelija näissä punttihommissa vaikka monta vuotta olenkin salilla käynyt. Semmoisen ns.oikean treenaamisen olen aloittanut vasta menneen kesän alussa. Nyt olis tarkotus saada vaan lisää lihasta ja voimaa!!:hyper:

Mä tuun todennäkösesti olemaan viikonloput Oulussa, kun täytyy käydä siellä töissä, joten miitinki ei taida viikonloppusin mun osalta onnistua.:(

Annie laita mailiosote tms yhteystietoja, niin pistän sulle postia.:) En oo vielä saanut aikaseksi liittyä vipiksi vaikka pakkista jo jonkin aikaa olenkin lueskellut.

Täytyy ne vielä kattomassa. Hallin puoli taitaa vaan olla vielä rempassa? Se uus on CMS-ketjun sali. Rupes jo sinne mennessä v*tuttaan, kun sai tosi huonoa palvelua ja sit sali oli joku kuntoilijoiden laitehelv..Sellanen "hienosto" sali..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä käyn Karusellessa, uusi JiiPee näyttää hienolta mutta kun jumppiinkin pitää päästä hikoilemaan... ja Karusellin sijainti on ehdoton! :rock: Olisin kyllä kovastikin treeniseuraa vailla, kun en oikeastaan treenaavia ihmisiä Rovaniemeltä tunne vaikka täällä asustella ehtinyt olenkin jo jonkun aikaa. Niin enkä ole mikään hilavitkuttava kiinteytyjä, tykkään yksinkertaisesta treenistä enkä katso rymistelyä kieroon. Olisi mahtavaa treenata välillä vähän asiantuntevammassakin seurassa, eikä aina itsekseen. :whip:

Rupes jo sinne mennessä v*tuttaan, kun sai tosi huonoa palvelua ja sit sali oli joku kuntoilijoiden laitehelv..Sellanen "hienosto" sali..

Käy ny ihmeessä Reippaallakin, sehän suletaan vasta kuukausien päästä. 20 egee kuussa on vähän ja kertakäynti tais olla opiskelijoille 2,5 tai 3,5. Laitteet on karuja ja rumia, mutta siellä reenataan eikä hienostella. Saat reenata tosisssas, eikä heti tuu joku kukkakeppi taivuttelemaan polvias ja kertomaan, kuinka samoihin tuloksiin ja jopa parempiin pääsisit, kun tekisit maven jumppakepillä..

Cricket24: voit laitella mailia mulle osoitteeseen: anne@fitnessflow.org

ja saa muutkin pistää:D

Nyt kun meitä tyttöjä alkaa oleen enemmänkin, niin voishan me ottaa jotain miittiä niinku pelkästään girlssien kesken tms.. ja mun puolesta se isompikin miitti vois olla vaikka keskellä viikkoa, eihän sen tarvi välttis viikonloppu olla.. vai ?

Annie: Mie laitan sulle mailia tuossa illemmalla:) . Tyttöjen miitti sopis myös hyvin! Aina mukana:D

Taidan sit käydä sen Reippaan katsastaan tässä tälle iltaa. Se ois kyllä aika halpa ja opiskelijaystävällinen vaihtoehto..

Täytyy ne vielä kattomassa. Hallin puoli taitaa vaan olla vielä rempassa? Se uus on CMS-ketjun sali. Rupes jo sinne mennessä v*tuttaan, kun sai tosi huonoa palvelua ja sit sali oli joku kuntoilijoiden laitehelv..Sellanen "hienosto" sali..

Juu... en tiedä onko ne saanu pystytettyä hallin puolelle niitä tavaroita.

Tuo on jo legendaarista tuo huono palvelu Opistolla. Ne on ne naiset ihan ko elämäänsä kyllästyneitä sielä ja kohtuu tylyjä.

Asiasta toiseen, jossaki vaiheessa vois ne ilmottautua, jotka opistolla reenaa. Ja nimenomaan yläkerrassa. Tarvis nimittäin varmistajaa toisinaan, yksin vituttaa välilä tehä ko joutuu jättämään sarjan kesken.

e. Jos nuo kaikki Reippaan nostajat tullee opistolle, sielä on melkonen ruuhka ootettavissa. Se on nyt jo Atleettiklubin nostajien takia menemätön paikka kolmesta kuuteen ja siihen ko vielä pukataan toinen mokoma lisää...

Viimeksi muokattu:
http://lotta.yle.fi/rswebroi.nsf/sivut/uutiset?opendocument&pageid=Content4BC42

Mites nyt suu pannaan? :itku:

Meikä lopettaa punttaamisen kokonaan. :( Mihin sitä nyt mennään? Reipas oli paras sali. Onko muuta mestaa missä on sama meininki? Kerran kävin Karusellissa ja vähän ärähdin issesseen kyykätessä ja jo siellä katottiin kieroon. Reippaalla jos unohat karjua niin joku tulee kattomaan ootko vielä elossa.

PASKA PUHETTA PRKL... Tänään kysyttiin asiaa beniltä niin ei muutes pidä paikkaansa.. Tanninen ollu pikku sievässä antaessaan tota lausuntoa eli nou hätä eli ei muuta ku möykkää lisää reeneihin ja rauta taipuun..

Pakko vielä kehaissa että tuli tänää 4*280kg pukkivedossa ja äänetki oli sitä luokkaa että heikompaa hirvittää suaatana :rock:

Ja Annie prkl älä viitti kokoajan mollata mua pieneksi vaikka sitä olenki varsinki nyt dietillä... muutenki huono itsetunto murrrr

Käy ny ihmeessä Reippaallakin, sehän suletaan vasta kuukausien päästä. 20 egee kuussa on vähän ja kertakäynti tais olla opiskelijoille 2,5 tai 3,5. Laitteet on karuja ja rumia, mutta siellä reenataan eikä hienostella. Saat reenata tosisssas, eikä heti tuu joku kukkakeppi taivuttelemaan polvias ja kertomaan, kuinka samoihin tuloksiin ja jopa parempiin pääsisit, kun tekisit maven jumppakepillä..

ASIAA näin se menee näissä HC paikoissa ja on muutama reenaajaki karu ja ruma mut sou not.. ei muutaku tutustuun ainaki. ja olen melko varma että olen nähny kerran tai kaksiki jopa NAIS immeisiä reenaamassa sielä :D

Kuules Big T , en oo sua mollannu pieneks. Mutta jos vertaa siihen toiseen kutvakkeeseen, ni me ollaan aika minejä:D sie oot just ihana:haart: ;)

EDIT. Hae postilaatikosta joku lappunen ... :D

Hehee uus lempinimi... kiitusta vain no joo onhan siinä eroa jos toinen painaa 150 ja minä hernekeppi 75 :D itseppäs olet helluinen.. hmm onko epäilyttäväkin lappu...(poliisilta, ulosottomieheltä tms kakkaa)?? jos on niin syö se heti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom