Kaveri yllytti kokeilemaan kykenenkö tekemään jalannostoja penkin päällä maaten, niin että alasmenovaiheessa pidän 'koko kropan' suorana niskasta asti (näin kuulemma infamous Rocky tekee jossain elokuvassaan.. surkea näyttelijä ja surkeita leffoja, en muista vaikka olisinkin nähnyt :D) .. meneehän noita jokunen toisto kovalla työllä. Aloin vaan miettimään, että tuntuu selkälihakset, käsivarret (kun penkistä pitelee kiinni) ja erityisesti rintaranka(kin) olevan kovilla. Eli pelkillä vatsalihaksilla tuo ei kyllä onnistu.
Notta mitkä lihakset siihen nyt kenenkin mielestä eniten/erityisesti vaikuttaa? Jos on sellaisia jotka eivät yhtään toistoa saa, niin mitkä lihasryhmät tuntuvat olevan se kriittinen kohta? Itse olin niin poikki muutenkin kun treenien lopuksi tein, että ei huvittanut alkaa analysoimaan, että mikä lihas siellä armoa huutaa. Pitänee kokeilla lämmittelyn jälkeen uusiksi vaikkapa huomenna. Mutta mielipiteitä/kokemuksia/tietoa kehiin?
(Meinasin laittaa tuonne yleinen/viihde -osioon, mutta kai tämä täälläkin menee :S )
Notta mitkä lihakset siihen nyt kenenkin mielestä eniten/erityisesti vaikuttaa? Jos on sellaisia jotka eivät yhtään toistoa saa, niin mitkä lihasryhmät tuntuvat olevan se kriittinen kohta? Itse olin niin poikki muutenkin kun treenien lopuksi tein, että ei huvittanut alkaa analysoimaan, että mikä lihas siellä armoa huutaa. Pitänee kokeilla lämmittelyn jälkeen uusiksi vaikkapa huomenna. Mutta mielipiteitä/kokemuksia/tietoa kehiin?
(Meinasin laittaa tuonne yleinen/viihde -osioon, mutta kai tämä täälläkin menee :S )