Rintatreenistä...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
Riittääkö teidän mielestä tälläinen treeni kasvattamaan kokoa rintakehässä::

Penkki kevyesti 70 kg - 3 sarjaa 10 toistoo
Vinopenkki kp 5 sarjaa, viimeisenä 35kgx2 5 toistoa
penkki kp kevyehköt sarjat x 4
butterfly 5 sarjaa 8 toistoa

suihkuuun....

Jos tyhmiä kysymyksiä saan esittää niin. ensinnäkin sanoisin että onko tossa nyt järkeä tehdä tota penkkiä kevyesti? Jos noi sarjat on suunniteltu yhdelle päivälle niin aikapaljo tulee sarjoja rinnalle ettenkö sanoisi. Eli pikaisesti laskettuna rinnalle tulee 19sarjaa? riippunee tietty minkälaisella treenijaolla teet ylipäätänsä? Ei mitään havaintoo mikä tää butterfly on mutta sanotaanko nyt vaikka näin että varmaan riittäis se jo että teet joko penkin tanko / kp tossa tasapenkillä. 3-4 sarjaa varmaan muutenkin riittänee joka liikkeessä.

mw2:sen linjoilla ollaan. eli aika paljon tulee sarjoja. jaappa tuo vaikka kahteen osaan

Butterfly taitaa olla vipunostot maaten käsipainoilla. Sanoisin kuitenkin, että butterfly on enemmänkin ns. muotoliike kuin massaliike.

Itse olen tällä hetkellä tehnyt rinnalle liikkeinä: Vinopenkki (kp tai tanko), Dippi lisäpainoilla ja tasapenkki (kp tai tanko) liikejärjestystä vaihdellen.

Tarkoituksena olisi panostaa hieman enemmän rintaan, joka on hieman jäljessä ja tällä hetkellä on tällainen treeni rinnalle kokeilussa (treenailen nelijakoisella), tällä hetkellä tuntuu ihan ok:lta, mutta toki vei aikansa tottua tähän systeemiin. Sarjamääriä olen hieman nostanut, esim. dipissä noin 5-6x5 (toki sarjoja ei ihan loppuun). Yleisesti kuitenkin pari kovaa sarjaa per liike riittää.

Suositut

Back
Ylös Bottom