Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tottakai kaikki ihmiset on erilaisia ja kaikilla tuntuu erilailla...mul vaan ottaa hyvin joskus välillä noi 1-3
Saa olla todella hyvä varmistaja että uskaltas ees aatella tehdä kovia alle 6 toiston sarjoja käsipainoilla! Ne kun lähtee viemään miestä niin sitten myös mennään.
Nopsa kaveri ehtii irrottaa otteen siinä vaiheessa Tosin riski on suuri.
Saa olla todella hyvä varmistaja että uskaltas ees aatella tehdä kovia alle 6 toiston sarjoja käsipainoilla! Ne kun lähtee viemään miestä niin sitten myös mennään.
Kerta viikkoon riittää normaali penkki ja kapea sitten lisäksi samalla viikolla.niin viel sellainen juttu liittyen penkkiin. jota yritän siis epätoivoisesti viedä uudelle tasolle.
millaiset sarja / toistomäärät olis hyvät jos haluu vähän enempi voimaa/parempia tuloksia.
tuntuu ettei painomäärät kasva millään vaikka kuinka yrittää.
tällä hetkellä viikon aikana kolmisen kertaa penkkiä (4x5-10)
ja miten noi painomäärät... elikkä sanotaan näin että jos henkilö x:n suurin painomäärä on esim. yhdellä toistolla 30 kg niin kuinka suurilla kiekoilla sen kannattaa lähteä nostamista kehittämään. toivottavasti joka tajus tän selityksen ja osaisi antaa asiantuntijan näkökulman tähän. Eli siis sitä haen takaa että kuinka paljon painoja kannattaa ladata tankoon tässä tilanteessa kun henkilön maksimi on tuo ilmoitettu painomäärä (%:n maksimista?)
ilman varmistajaa. :DSaa olla todella hyvä varmistaja että uskaltas ees aatella tehdä kovia alle 6 toiston sarjoja käsipainoilla! Ne kun lähtee viemään miestä niin sitten myös mennään.
Lue pari postia ylempää vinkki, mikä toimi mulla.Oon täs ny vähä yli 2kk käynyt salilla ja sain itse tuloksia tälläsellä 4x4-10 toistoo (pyramidi) käsipainoilla vinopenkki 2x6-8 ja sitten 2x10-15 peck deck tai muu vastaava.. 4-jakosella siis. Nyt kuitenkin on vähän junnahtanut paikoilleen niin minkälaista suosittelette? pitäisikö koittaa miken 2x6 ja muut pitää samana?
Oon täs ny vähä yli 2kk käynyt salilla ja sain itse tuloksia tälläsellä 4x4-10 toistoo (pyramidi) käsipainoilla vinopenkki 2x6-8 ja sitten 2x10-15 peck deck tai muu vastaava.. 4-jakosella siis. Nyt kuitenkin on vähän junnahtanut paikoilleen niin minkälaista suosittelette? pitäisikö koittaa miken 2x6 ja muut pitää samana?
Rintatreeniks: punnerrukset 5 kertaa 25 ma ke pe ja sunnuntaisin, ti to ja la 5 kertaa 35. Punnerrustyyli leveä. Penkki keskiviikkona 5 kertaa 15. Eiks näin vai onks parempii ideoit?
kumpi olis parempi rinta treeni?
Penkki 2x6
Vinopenkki kp. 3x8-10
Peck Deck 3x8-10
Vai
Penkki 2x8
Vinopenkki/vinopenkki kp. 3x8-10
Peck deck 2x8-10