Rintatreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o999Cer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jaa, näitä sankareita löytyy enemmänkin, siinä mun näkemässä videossa oli eri tyyppi, mutta suoritus sama. Sainpahan taas hyvät naurut!!:D

OT:ksi menee, mutta nauramisen sijasta mä antaisin ilomielin pois vaikkapa puolet penatuloksestani jos sillä saisi sellaisen käsittämättömän koordinaation, mitä tuo temppu vaatii.

tisureenit
Penkki* lämmittelyt
penkki 2 x 1 raskaita
penkki 1x kova sarja noin 10 toistoa

Vino käsipainopenkki 3x 6-12toistoa

ristikkäistaljassa sitten voi pienillä painoilla hakia sen viimesen pumpin tisuihin. Tässä videolla näkyy yhden tissi reenin kaikki kovat "sarjat" alla oli vaan lämmittelyt ja penkin päälle pyöräytin 3 sarjaa vinokäsiapinopenkkiä. Ei se määrä vaan laatu :D.
Yleinen virhe että sarjoja ja toistoja tehdään liikaa ja sarjat viedään liian loppuun. (nämä on sitten vain omia mielipiteitä ja omissa reeneissä todettuja että ei herneitä kärsään)

Tulee voimaa ja voiman mukanahan on pakko tulla lihastakin?
Ainakin vähemmän aikaa reenanneitten kannattaa suosia näitä perusliikkeitä eikä alkaa tekeen mitään hilanvitkutuksia.

moi

pakko myöntää ett oot kyl vahva jässikkä (*kateellinen)

itse yritän myös vähitellen hivutella penkissä painoja ylöspäin...

rintalihasliikkeistä sen verran että olen samaa mieltä noiden liikkeiden suhteen.
itse tapaan myös tehdä penkkiä jonka päällä yleensä vinop. kp:lla tai ristitalja, myös peck deckiä tulee nytkyteltyä silloin tällöin.

osaisitko sanoa kuin monta kertaa olis hyvä tehdä näitä rintaliikkeitä jos haluaa penkkiä paremmaks. tällä hetkellä teen 3 x viikkoon ja moni on sitä mieltä (myös allekirjoittanut) et vähän liikaahan siinä on ku ottaa huomioon sarjojen ja toistojen määrät.

ja mikä olis optimi toisto määrä --> vinopena kp:lla yleensä yli 10 toistoa. vai pitäiskö ottaa isommat tavarat ja vetää vähemmän toistoja mut enemmän sarjoja... kiitos jo etukäteen jos viitsisit valaista (nuubille) näitä asioita.

tisureenit
Penkki* lämmittelyt
penkki 2 x 1 raskaita
penkki 1x kova sarja noin 10 toistoa

Vino käsipainopenkki 3x 6-12toistoa

ristikkäistaljassa sitten voi pienillä painoilla hakia sen viimesen pumpin tisuihin. Tässä videolla näkyy yhden tissi reenin kaikki kovat "sarjat" alla oli vaan lämmittelyt ja penkin päälle pyöräytin 3 sarjaa vinokäsiapinopenkkiä. Ei se määrä vaan laatu :D.
Yleinen virhe että sarjoja ja toistoja tehdään liikaa ja sarjat viedään liian loppuun. (nämä on sitten vain omia mielipiteitä ja omissa reeneissä todettuja että ei herneitä kärsään)

Tulee voimaa ja voiman mukanahan on pakko tulla lihastakin?
Ainakin vähemmän aikaa reenanneitten kannattaa suosia näitä perusliikkeitä eikä alkaa tekeen mitään hilanvitkutuksia.
Kaikki yli yhden toiston on liikaa?;)

Kai se vähän näissäkin hommissa on se, kun jengi kertoo omasta näkökulmasta mikä toimii. Sulla taitaa olla aika maksimijohdannainen treenityyli? Ainakin tuntuu sarjojen perusteella siltä, että vähän sarjoja ja toistot lähes pelkkiä maksimeita. Lihasmassatreeniin toimii kenties vähän enemmät sarjat ja toistot. Ja muutakin kun pelkkää penkkiä.;)

Kai se vähän näissäkin hommissa on se, kun jengi kertoo omasta näkökulmasta mikä toimii. Sulla taitaa olla aika maksimijohdannainen treenityyli? Ainakin tuntuu sarjojen perusteella siltä, että vähän sarjoja ja toistot lähes pelkkiä maksimeita. Lihasmassatreeniin toimii kenties vähän enemmät sarjat ja toistot. Ja muutakin kun pelkkää penkkiä.;)
Näihän se on että ihmiset on erilalisia... Kaikki yli 6 on aerobista...
Treeni tyyli lähti siitä kuin ajattelin koittaa taas kerran maksimia niin laitoin 2,5kg lisää tankoon ja ajattelin että enpä koita enempää tällä kertaa että laitan taas ensi reenissä sen 2,5kg lisää ja nostan sen----> sillä polulla ollaan niin kauan kuin rinnalle jää ja sitten aletaan paukuttaan taas jotain peruskautta... Kyllä mä uskon että tisseihin parhaiten lihaksen kasvatus mielessäkin ottaa penkki ja vino penkit käsipainoilla tai tangoilla. Tissit ei tule kuin kerran 5-7 päivään tehtyä että PALJON tässä asiassa ei oo hyväksi uskon MINÄ.

osaisitko sanoa kuin monta kertaa olis hyvä tehdä näitä rintaliikkeitä jos haluaa penkkiä paremmaks. tällä hetkellä teen 3 x viikkoon ja moni on sitä mieltä (myös allekirjoittanut) et vähän liikaahan siinä on ku ottaa huomioon sarjojen ja toistojen määrät.
kuten ylhäällä sanon että itsellä ei tule kuin kerran viikkoon rinta ja käsiä veivatessa teen kapeaa penkkiä pari sarjaa. Sarjoja ei vaan yksin kertaisesti saa tehdä liikaa ja eikä saa tehdä itseänsä liian jumiin ainakaan jos voimaa haluaa.

Toki peruspunnerrukset kunniaan. Jaksatko heittää esimerkin lämmittelyistä? Vedätkö pyramidina lämmittelyt?

Kai tuo jonku sortin pyrämiiti on ;)
esim.
10x20kg
10 x 70kg
6 x 110kg
3 x 140kg
kaikkiin jätetään selvästi varaa, "lämmittelyissä" ei saa itseä vetää tärinä jumuriin että kovat sarjat/ykköset ei kärsi.
Olkapäitä jumppailen vähän kuminauhalle että saisivat niveletki vähän lämpöjä.

Olen reenipäivyrissä sanonutkin että varmasti se väärin tapa reenata ja jota kukaan ei suosittele(paitsi minä:D) mutta mulla toimii ja kasvattanut n.20 kiloa penkki maksimia todella lyhyessä ajassa ja uskon että sitä myöten tullut lihastakin. isommat painot=isommat lihakset?

Samaa mieltä ilkka 83 kanssa et penkkii ei liikaa eikä liian kovaa vaikuta hinkata ja tekeehän hän 4 sarjaa yli 6toiston sarjoja rinnalle lisää joten toi sun pelkkä penkki homma meni nyt vähä metsää. :) Joskus jos väännän vaik 10sarjaa penkkiä per viikko niin en tehe niistä ku puolet kovaa ja puolet kevyemmi.,häätyy myöntää et tulee vieläki tehtyä liian kovaa vaikka itse asian tiedostanki.

Tällä sivulla näyttää olevan käsittelyssä penkkitreeni, eikä rintatreeni.

...mutta mulla toimii ja kasvattanut n.20 kiloa penkki maksimia todella lyhyessä ajassa ja uskon että sitä myöten tullut lihastakin. isommat painot=isommat lihakset?
Tuo pitää joskus paikkansa, ei aina. Oiskos jotain kuvamatskua tueksi? Seurantakuvaa rinnan kehityksestä. Siitähän sen parhaiten näkee. Kilot kun ovat vain kiloja. No offense :)

Tällä sivulla näyttää olevan käsittelyssä penkkitreeni, eikä rintatreeni.

Tuo pitää joskus paikkansa, ei aina. Oiskos jotain kuvamatskua tueksi? Seurantakuvaa rinnan kehityksestä. Siitähän sen parhaiten näkee. Kilot kun ovat vain kiloja. No offense :)

Oma rintareenihän pohjautuu penkkiin että oikeassa olet. Ei ole kuva matskua vaffikkeeksi eikä niistä mitään näe vaikka olisikin kun rasvaa sen verran kuitenkin tissejen päällä =). Sinä oikeassa minä väärässä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oma rintareenihän pohjautuu penkkiin että oikeassa olet. Ei ole kuva matskua vaffikkeeksi eikä niistä mitään näe vaikka olisikin kun rasvaa sen verran kuitenkin tissejen päällä =). Sinä oikeassa minä väärässä ;)
Nooh ei tässä nyt tarkoitus ole olla oikeassa tai väärässä, kehitystä kun tulee monella tavalla. Mutta maksimin nostaminen ei tarkoita välttämättä ollenkaan lisää lihasmassaan. Toki olet mitä ilmeisimmin tällä tyylillä arviosi mukaan tulosta tehnyt ja sitä en tässä kiistä. :) Ja hyvinhän painot videoilla näyttävät liikkuvan!

........

itse yritän myös vähitellen hivutella penkissä painoja ylöspäin...

rintalihasliikkeistä sen verran että olen samaa mieltä noiden liikkeiden suhteen.
itse tapaan myös tehdä penkkiä jonka päällä yleensä vinop. kp:lla tai ristitalja, myös peck deckiä tulee nytkyteltyä silloin tällöin.

ja mikä olis optimi toisto määrä --> vinopena kp:lla yleensä yli 10 toistoa. vai pitäiskö ottaa isommat tavarat ja vetää vähemmän toistoja mut enemmän sarjoja... kiitos jo etukäteen jos viitsisit valaista (nuubille) näitä asioita.

kokeilee vähän mikä itselle sopii mutta kyllähän käsipainoilla yleensä heilutellaan vähän pitempiä sarjoja kuin tangolla. 6-15 toistoalueella sitä yleensä pysytään.

kokeilee vähän mikä itselle sopii mutta kyllähän käsipainoilla yleensä heilutellaan vähän pitempiä sarjoja kuin tangolla. 6-15 toistoalueella sitä yleensä pysytään.

kyl itte vedän isoilla käsipainoilla joskus 1-3 toistoo ja hyvin se silti tuntuu mutta sen olen vain mää :rock:

kyl itte vedän isoilla käsipainoilla joskus 1-3 toistoo ja hyvin se silti tuntuu mutta sen olen vain mää :rock:
Juu. itsellä lyhin on 4. Olen ainakin elänyt siinä käsityksessä että yleensä paukutettaan vähän pitempää, käsitykseni voi olla väärä =)

Juu. itsellä lyhin on 4. Olen ainakin elänyt siinä käsityksessä että yleensä paukutettaan vähän pitempää, käsitykseni voi olla väärä =)

tottakai kaikki ihmiset on erilaisia ja kaikilla tuntuu erilailla...mul vaan ottaa hyvin joskus välillä noi 1-3 :)

Heitetää nyt tänne, kun o aktiivinen keskustelu suunilleen oikeesta asiasta.

Nyt o viimesen kuukauden aikana alkunut tuntumaan pistävää kipua rintalihasten keskiosassa, siis siinä mistä ne alkaa keskeltä. Tämä alkaa tulla pienilläkin painoilla n. 6-8 toiston jälkeen. Kyseessä ei siis ole tavallinen lihasväsymys, vaan kipu, minkä takia sarja o pakko lopettaa. Oisko siellä vaa paikat jumissa ja se kettuilee sit takas :/

melkein samaa aihetta...onko kukaa kokeillu ikinä vinopenkkiä siten että menee makaamaan pää sinne päähän missä normaalisti jalat on eli alaspäin mutta ei hirveän isolla kulmalla??? ihan mielenkiintoinen liike käsipainoilla..tangolla en oo kokeillu

jos ko. liikkeelle joku nimi on niin pankaa tuleen!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom